Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Content in social media pentru companii.

Scris de Adrian Monoranu pe 15 martie, 2023 Lasă un comentariu

content social media

Dezbaterea despre content in social media e veche. Inca dinainte ca reach-ul organic pe postari sa scada dramatic. Cand marketerii si-au dat seama ca e doar 1-2%, unii au abandonat complet ideea de a mai posta in social media (vorbim in special de Facebook si Instagram) considerand ca nu merita efortul. Asa ca au disparut […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: content marketing, online marketing, social media Etichete: companii, content, entertainment, social media

Aproape am renuntat la Facebook.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 septembrie, 2021 Un comentariu

facebook

Fara sa imi dau seama am redus timpul alocat „statului pe Facebook” cu aproape 80%. Cred ca am maxim 20 50 de postari de la inceputul anului si pana acum (am numarat dupa ce am scris, dar daca le scad pe cele cu articole de pe blog si cele in care sunt tagged plus doua poze […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Blogging, facebook, social media Etichete: articole, facebook, share, timp

Marketing nu inseamna numai conversii.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 noiembrie, 2020 Lasă un comentariu

conversii

Toata lumea isi doreste vanzari, deci conversii. Manageri si antreprenori, experimentati si novici la gramada, atunci cand sunt intrebati care este scopul marketingului iti raspund la unison ca acesta trebuie sa produca vanzari. Pentru ca d’aia fac business, sa obtina profit. Si cum profitul nu se face fara vanzari, prin urmare cheltuie pe marketing in […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Marketing, online marketing, social media Etichete: awareness, conversii, Marketing, reach

Epoca noilor imperii.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 februarie, 2018 3 comentarii

imperii

Fie ca ne place sau nu sa admitem, omenirea a inregistrat cele mai mari progrese atunci cand s-a aflat sub stapanirea marilor imperii. Indiferent ca a fost vorba de cel chinez, roman, arab, mayas sau britanic, progresul a fost posibil datorita unei ordini generalizate. Porunca de la imparatie, legea suprema si moneda unica au facut […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, editoriale, online marketing, social media Etichete: facebook, google, imperii, inteligenta artificiala, subiecti

De ce ne conectam pe LinkedIn?

Scris de Adrian Monoranu pe 26 august, 2015 4 comentarii

Deunazi citeam un articol cu cateva sloganuri parodiate, unele dintre ele chiar bune. Si evident ca am gasit si LinkedIn printre brandurile parodiate. Sloganul mi s-a parut foarte tare. LinkedIn – Connect with people for absolutely no reason! O fi asa, n-o fi asa? Vedem. Adicatelea, care-i treaba cu LinkedIn-ul? Ma intreaba lumea, ma intreb […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: social media Etichete: job, linkedin, retea, social media

Puterea unui brand – Starbucks Iasi.

Scris de Adrian Monoranu pe 23 decembrie, 2014 3 comentarii

Va mai amintiti cand incepusera zvonurile ca se va deschide Fratelli in Iasi? Imi aduc aminte ca nici nu pusesera stickerul pe geamurile cladirii si deja exista o pagina de facebook si un grup pe aceeasi retea de socializare, in care se discutau intes datele de deschidere, amenajarea, preturile si viitoarele petreceri. Sunt convins ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, social media Etichete: brand, palas mall, putere, social media, starbucks iasi

#fashionistele

Scris de Adrian Monoranu pe 21 decembrie, 2014 Un comentariu

Primul meu contact cu un blog de fashion a fost acum vreo 2 ani cand au inceput Andreea si Caterina proiectul iasifashionstreet.com. Imi aduc aminte ca m-am intalnit cu ele sa le dau niste sfaturi despre online si ma gandeam in timp de vorbeam cu ele daca proiectul are vreo sansa sau nu. Experienta acumulata […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: online marketing, social media Etichete: bloggerite, comunitati, engagement, fashion bloggers, social media

Scrisoriada.

Scris de Adrian Monoranu pe 7 noiembrie, 2014 Lasă un comentariu

Cred ca sunt deja vreo cateva luni de cand a inceput treaba asta cu scrisorile. Nu stiu exact cine a inceput-o dar e cert ca a prins. Si asta pentru ca social media a devenit din ce in ce mai puternica in ultima vreme. E simplu sa te faci auzit, mai simplu ca niciodata, pentru […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: politica, social media Etichete: alegeri 2014, candidati, politica, presedinte, scrisori, scrisoriada

Gandeste inainte sa apesi Like!

Scris de Adrian Monoranu pe 25 septembrie, 2014 2 comentarii

Zilnic vad pe timeline diferite postari pe care prietenii mei le-au apreciat. La fel se intampla si in diversele grupuri din care fac parte. Sunt momente in care like-ul pare sa fie justificat, pentru ca e un continut care merita sa fie apreciat, dar sunt si situatii in care like-ul este fals, dat din obligatie, […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, social media Etichete: comportament, like, motivatii, online, share

Ca si cum n-as fi stiut deja.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 mai, 2014 Lasă un comentariu

Post scurt de duminica. Comparatie. Scriu un articol despre simt civic si plin de indemnuri la cunoastere si dezvoltare si dupa o zi de pauza scriu un articol despre cei care au castigat un show tv la moda. Ghiciti care are mai multe vizualizari! Raman insa cu satisfactia ca macar primul a fost sharuit mai […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Blogging, consumer psychology, social media Etichete: articole, atentie, blog, comparatie, trafic

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...