Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Tu cum vezi Iasiul in viitor?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 noiembrie, 2021 Un comentariu

iasi pentru viitor

O buna bucata de vreme nu m-am considerat iesean. Ma gandeam ca va veni un moment in care ii voi spune la revedere acestui oras si imi voi vedea de drumul meu. Insa dupa 23 de ani tot aici sunt. Adica mai bine de jumatate din viata. Se pare ca forta de atractie a targului […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Marketing, research Etichete: chestionar, iasi, ieseni, iulius, studiu, viitor

Unde sunt fumatorii din cafenele?

Scris de Adrian Monoranu pe 17 noiembrie, 2016 5 comentarii

cafenele

S-a tot discutat si ras-discutat despre legea antifumat. Inca dinainte sa se puna in aplicare, dar si dupa. Daca e buna, daca e rea, care vor fi efectele, pe cine va afecta cel mai mult si tot asa mai departe. S-au facut multe speculatii, in special de catre producatorii de tigarete, dar se pare ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Non-smoking!, research Etichete: anti-fumat, bar, cafenea, lege, tigari

Dance more, Drink slow – un experiment interesant de la Heineken.

Scris de Adrian Monoranu pe 8 ianuarie, 2014 2 comentarii

Zilele acestea se face mare tam-tam prin sistemul de invatamant universitar din Ro. Se schimba modalitatea de finantare de la finantarea pe student la finantarea care are la baza un cumul de indicatori ce releva calitatea cercetarii realizate in fiecare institutie, fondurile atrase pentru cercetare, parteneriate externe de cercetare etc. Multi nu vad aceasta schimbare […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, research Etichete: armin van buuren, dance more drink slow, experiment, heineken

De ce sa NU distribui chestionare pe Facebook.

Scris de Adrian Monoranu pe 8 iulie, 2013 4 comentarii

In ultimele luni am primit foarte multe invitatii de a completa chestionare prin intermediul retelei de socializare facebook. Fiindca a fost vorba de studenti care erau presati de timp pentru a-si termina cercetarile pentru licenta sau disertatie, am mai inchis cate un ochi. Cu toate acestea, unora le-am atras atentia, celor carora am crezut ca […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, carti, Marketing, research Etichete: cercetare de piata, chestionar, facebook, marketing research, respondenti

Obisnuiti-va sa lucrati cu metrici.

Scris de Adrian Monoranu pe 25 aprilie, 2013 4 comentarii

Acum cativa ani toata lumea din online-ul romanesc avea un singur cuvant in minte si il repeta obsesiv. ROI. Multi nici nu stiau exact ce inseamna, altii il foloseau doar pentru ca suna bine, ba chiar si cei care cunosteau foarte bine sensul acestui indicator abuzau de el atribuindu-i tot felul de intelesuri si introducandu-l […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, editoriale, research Etichete: indicatori de performanta, Marketing, masurabil, metrics, obiective

10 semne care imi spun ca nu vreau sa lucrez cu tine.

Scris de Adrian Monoranu pe 24 martie, 2013 4 comentarii

In general sunt un tip cu multa rabdare. N-am fost intotdeauna asa, dar am invatat sa ascult si sa judec in liniste, la rece. Obisnuiam sa iau decizii la cald, sa dau replici taioase, sa emit judecati si sa categorisesc repede oamenii dar si firmele, respectiv situatiile de piata in care se afla. Am realizat […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Marketing, research, strategic planning Etichete: cercetare, clienti, consultanta, Marketing, semne

Cine nu se spala pe maini cand iese de la toaleta?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 ianuarie, 2013 15 comentarii

Din ciclul „intamplari din toaleta de la etajul 3” va prezint azi un episod, mai bine zis o concluzie. Extrasa bineinteles din experientele mele zilnice sau mai putin zilnice dar insirate pe o perioada de 14 ani, din toaleta de la etajul 3. Cladirea e mai putin importanta. Diferite nevoi ma fac sa vizitez incaparea […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: insight, Personal s@#t!, research, romanisme, studii de caz Etichete: fete, insight, maini, romani, spala, toaleta

Caut oameni pentru un focus grup.

Scris de Adrian Monoranu pe 27 ianuarie, 2013 Un comentariu

Lucrez acum cu un client pe care l-am convins sa faca reasearch inainte de partea de consultanta si vreau sa va spun ca pentru Iasi aceasta e o premiera, mai ales in ceea ce ma priveste. Pana acum am intalnit mereu tiparul „cercetare? pai la ce ne trebuie, las’ ca-ti zic eu tot ce trebuie […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, evenimente, experimente, food, Marketing, research Etichete: evenimente, focus grup, iasi, participanti, recrutare, restaurante

Cat de repede scade interactiunea pe facebook?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 octombrie, 2012 3 comentarii

E o intrebare care ar trebui sa-i preocupe pe toti cei care administreaza pagini de facebook, fie ca sunt personale, fie ca sunt ale unor branduri pentru care lucreaza. In mod normal, orice administrator ar trebui sa aiba niste obiective foarte bine definite. Prioritatile sunt diferite de la un caz la altul dar dintre aceste […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: experimente, facebook, internet, online marketing, research, social media Etichete: engagement, facebook, interactiune, postari, research

Cat de important e sa fii credibil?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2011 3 comentarii

Mi se intampla deseori sa vad tot felul de creatii ale oamenilor de marketing si comunicare si sa-mi pun intrebari vis a vis de credibilitatea acestora. De altfel credibil inseamna pentru mine apropiat de o situatie reala, cu sanse mari de a se intampla, de a se regasi in viata de zi cu zi, de […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, Marketing, research, sports marketing, strategic planning Etichete: credibilitate, gimnastica de dimineata, strategic planning, target

  • 1
  • 2
  • 3
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Adi la E ok sa astepti.
  • Adrian Monoranu la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Parerea neceruta nu e necesara.
  • Cu mic, cu mare la reciclare!
  • Ce incaltari preferi?
  • E ok sa astepti.
  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...