Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

F64.ro, Mosu’ si jurnalistii sau cum ne pricepem toti la PR.

Scris de Adrian Monoranu pe 17 decembrie, 2013 6 comentarii

Ieri a avut loc cel mai mare hoax (A hoax is a deliberately fabricated falsehood made to masquerade as truth. It is distinguishable from errors in observation or judgment, or rumors, urban legends,pseudosciences or April Fools’ Day events that are passed along in good faith by believers or as jokes. – Wikipedia) din mediul de business romanesc din ultimii ani. Probabil cel mai multi […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: PR Etichete: bloggeri, f64.ro, hoax, jurnalisti, pr stunt, scandalizati

Ce poti face cu un pahar de cafea? (P)

Scris de Adrian Monoranu pe 29 septembrie, 2013 Un comentariu

Il poti pune alaturi de alte 12894 de pahare si poti crea cel mai mare mozaic din pahare de cafea si lapte din Romania. Daca nu ma credeti, fuga fuguta imbracarea si repede la Palas Mall pentru ca veti avea o mare surpriza. Peste noapte cativa tineri destoinici care n-au avut somn (normal, doar au […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertoriale, cumparaturi, evenimente, PR Etichete: cafea, lapte, marilyn monroe, pahare, palas mall, ziua internationala a cafelei

Cum sa-ti alegi purtatorul de cuvant.

Scris de Adrian Monoranu pe 29 august, 2013 Lasă un comentariu

Bun, sa lamurim intai care e rolul purtatorului de cuvant pentru ca adesea este confundat cu PR-istul si nu e chiar acelasi lucru. Si mai trebuie sa lamurim un aspect. Cine are nevoie de purtator de cuvant? Pentru ca s-a incetatenit ideea ca aceasta pozitie trebuie sa se regaseasca doar la institutiile publice. Probabil datorita […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: PR Etichete: companie, cum aleg, institutie, PR, Purtator de cuvant, rol

Cum se rezolva o criza de imagine/PR?

Scris de Adrian Monoranu pe 8 iunie, 2013 3 comentarii

Articolul de fata face referire la articolele aparute intr-un cotidian local ce preia un studiu publicat de realitatea.net aici. Nu vreau sa aduc in discutie veridicitatea studiului sau alte aspecte privind relevanta sa, metodologia folosita etc. Cel putin nu deocamdata. Important e ca au aparut aceste informatii si ca au fost preluate, ce-i drept cam […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, editoriale, Marketing, PR, social media Etichete: criza, imagine, PR, presa, strategii, UAIC, ziare

Uite teiul, nu-i salcamul – PR dezastruos sau indiferenta?

Scris de Adrian Monoranu pe 8 mai, 2013 2 comentarii

Azi am aflat ca minunata conducere a urbei noastre ia in calcul inlocuirea proaspat plantatilor salcami japonezi de pe pietonalul Stefan cel Mare, cu tei. Amanunte gasiti aici. Dupa indelungi proteste ale catorva „binevoitori” iata si o victorie. Ma rog, eu nu cred ca de aici porneste initiativa primariei ci pur si simplu din alte interese. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: editoriale, Idei genitale, PR, romania, romanisme, social Etichete: PR, primaria iasi, replantare, salcami japonezi, tei

Blogger mic dar ieftin vs. blogger mare si scump – dilema PR-ului.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 aprilie, 2013 3 comentarii

Ieri Vali vorbea despre cum agentiile de PR intretin blogurile proaste prin faptul ca le dau continut si le implica in campanii pentru diferite branduri. Normal ca multi bloggeri, mai ales cei care lucreaza cu agentii de PR pe diverse campanii, s-au intrebat daca sunt vizati sau nu de articol. Parerea mea e ca cei […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertoriale, Blogging, Marketing, PR Etichete: alegeri, blogger, bloguri, erori, PR, reguli

Mika Hakkinen si Johnnie Walker promoveaza consumul responsabil de alcool.

Scris de Adrian Monoranu pe 20 aprilie, 2013 Lasă un comentariu

Pe vremuri, pe cand inca ma mai uitam la Formula 1 eram un mare fan al lui Michael Schumacher si evident il uram pe Mika Hakkinen si pe toti ceilalti care il concurau. Dar Mika Hakkinen mi-a fost cel mai antipatic. Cu calmul lui, cu figura sa deloc expresiva, cu zambetele seci si false … […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, auto, celebrity endorsement, consumer psychology, evenimente, Marketing, PR Etichete: Bucuresti, johnnie walker, join the pact, mika hakkinen, romania

Azi merg la The Dark Knight Rises in avanpremiera la IMAX.

Scris de Adrian Monoranu pe 24 iulie, 2012 4 comentarii

Later edit: Tocmai am sosit de la vizionarea in avanpremiera a productiei The Dark Knight Rises la Cinema City Cotroceni. Filmul a fost precedat de o intalnire informala tinuta pe pasarela de deasupra patinoarului. Au venit oameni de toate felurile, bloggeri, vedete din diferite trusturi de media, etc. A avut parte si de un show […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: filme, PR, social media Etichete: avanpremiera, batman, cavalerul negru, the dark knight rises, trailer

Meciuri, bere, PR si bloggeri

Scris de Adrian Monoranu pe 28 iunie, 2012 Lasă un comentariu

Ieri a pierdut Portugalia si evident favoritul meu Cristiano Ronaldo. Stiu ca sunt multi care il antipatizeaza pentru ca e arogant dar pentru mine aroganta e o calitate. Cand ai ajuns sus ai tot dreptul sa fii arogant si sa ceri ceea ce ti se cuvine. Important e sa stii sa-ti revii atunci cand nu […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Blogging, fotbal, PR, social media Etichete: bloggeri, embargo iasi, fotbal, PR

Delivering high expectations vs. Delivering value.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 iunie, 2012 3 comentarii

Am 10 ani de cand sunt in educatia universitara. In toti acesti 10 ani am asistat la diverse schimbari de focus in ceea ce priveste orientarea absolventilor catre joburi dupa terminarea facultatii. A fost perioada in care toata lumea vroia sa fie PR, apoi a inceput nebunia HR-ului iar acum traim in epoca Event Managementului. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, evenimente, Marketing, Pozitionare, PR, Public speaking, strategic planning Etichete: 11even, brand promise, greseli, obiective, strategie

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 5
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Adi la E ok sa astepti.
  • Adrian Monoranu la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Parerea neceruta nu e necesara.
  • Cu mic, cu mare la reciclare!
  • Ce incaltari preferi?
  • E ok sa astepti.
  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...