Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Sa zicem pe romaneste Happy Dragobete.

Scris de Adrian Monoranu pe 24 februarie, 2012 Lasă un comentariu

E clar ca importam tot ce pare a fi de succes in termeni comerciali. De la produse, branduri, trenduri pana la sarbatori. Suntem full. Valentine’s Day, Halloween mai avem putin si bagam si un Thanksgiving sau de fapt avem dar e branduit autohton si se cheama ziua recoltei. Anul asta am hotarat ca la InOras.ro […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, internet, Marketing, Pozitionare Etichete: campanie, dragobete, englezisme, inoras.ro

HTC Explorer de la Vodafone la preturi promotionale in 6 judete din Moldova.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 decembrie, 2011 Un comentariu

Inca de cand eram in facultate, adica acum 10 ani, Connex, predecesorul Vodafone s-a orientat diferit pe pietele locale. Vodafone a pastrat orientarea si a continuat traditia ofertelor regionale insa mereu a fost vorba de abonamente sau tarife reduse pentru convorbiri, niciodata despre telefoane. Incepand de azi Vodafone lanseaza o oferta regionala pentru un telefon, […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Pozitionare, Promotions, Stiri, technology, telecom Etichete: bacau, botosani, htc explorer, iasi, Moldova, neamt, oferta, preturi promotionale, suceava, vaslui, vodafone

What about „brending”?

Scris de Adrian Monoranu pe 16 noiembrie, 2011 4 comentarii

Am ratat cursul de branding de luni seara dar am supravietuit si pentru ca nu vreau sa treaca o saptamana fara sa vorbim despre acest subiect am sa incerc sa suplinesc lipsa mea cu acest post. Ii multumesc lui Andrei Danila pentru materialul trimis. Subiectul de azi este legat de naming si brand statements. Discutam […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Branding Deloc, consumer psychology, Marketing, Pozitionare, romania Etichete: branding, haine, magazine, Pozitionare

De ce sa nu te bagi in oferte de tip Groupon?

Scris de Adrian Monoranu pe 12 mai, 2011 18 comentarii

Sunt cel putin doua motive pe care ti le pot spune imediat. Exista un risc ridicat de brand damage in primul rand, si in al doilea rand exista un risc cel putin la fel de ridicat sa atragi un public fals. Multi s-au aruncat cu capul inainte in speranta ca vor atrage clienti in localuri […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, Economic Package, Marketing, Pozitionare Etichete: 1 leu, groupon, oferte, servicii, strategie

Despre puterea test-drive-ului.

Scris de Adrian Monoranu pe 7 mai, 2011 5 comentarii

Ieri am fost si am testat noul Ford Focus. Mersesem acum 3 saptamani prin mall si m-au agatat intr-o campanie dupa care m-au invitat la showroom sa vad si sa testez masina. Am mers, sunt curios din fire. Nu pot sa zic ca sunt cel mai mare fan al marcii dar nu se stie niciodata […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: auto, Marketing, Pozitionare Etichete: 2011, auto, focus, ford, review, test-drive

STF

Scris de Adrian Monoranu pe 22 martie, 2011 24 comentarii

Nu, nu m-a suparat nimeni. E un post despre un sub-brand aparut de curand in peisajul autohton. Si nu ma mira deloc, ba chiar cred ca pare o alegere fireasca mai ales in conditiile in care mediul in care ne invartim zi de zi este dominat de circ si scandal. Poate stiti deja despre ce […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Marketing, packaging, Pozitionare, strategic planning Etichete: sange de taur, stf, strategic planning, vin

5 motive pentru care-ti dau ignore pe FB

Scris de Adrian Monoranu pe 25 noiembrie, 2010 15 comentarii

Daca judecam dupa numarul de cereri de prietenie pe care le primesc zilnic, s-ar putea spune ca sunt un tip popular. Am in jur de 2000 de prieteni si contrar opiniilor multora, cunosc cam 80% dintre ei. Lista creste in fiecare zi si presimt ca in curand voi ajunge la limita in care nu voi […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Blogging, facebook, Marketing, Pozitionare Etichete: cerere, facebook, motive, prieteni, respinge

Inc-o vuvuzela de la Vodafone – Teaser SRL

Scris de Adrian Monoranu pe 26 octombrie, 2010 8 comentarii

Cand de ceva timp dai numai vuvuzele in zona business trebuie sa te gandesti ca lumea s-a cam plictisit. Si cand zic vuvuzele ma gandesc si la produse si la strategiile de comunicare pentru acestea. Eu unul sunt utilizator de Vodafone de vreo 10 ani asa si sincer nu mi se mai pare deloc cea […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Marketing, Pozitionare, strategic planning, telecom Etichete: stereotipuri, strategic planning, teaser srl, vodafone

Apus de soare printre viile Casei Olteanu

Scris de Adrian Monoranu pe 25 august, 2010 11 comentarii

Acum doua zile am avut ocazia sa merg impreuna cu un prieten la una din cramele imprastiate pe colinele Iasului. Nu sunt un mare amator de vinuri, cu atat mai putin un cunoscator. Am mers de curiozitate pentru ca aveam sansa sa vad o crama relativ noua, si sa observ tehnologia de fabricatie a vinului […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: experimente, Marketing, Pozitionare, romania Etichete: alba, aligote, casa olteanu, feteasca, gramma wines, regala, vin, visani

Neumarkt – Berea cea mai bere?

Scris de Adrian Monoranu pe 23 iulie, 2010 8 comentarii

An de an ma intalnesc in semestrul de toamna cu studentii de la programele de master in marketing de la facultatea de economie din Iasi si discutam despre branding, pozitionare, comunicare de brand si alte subiecte inrudite. La inceput imi faceam griji ca n-o sa gasesc subiecte de discutii insa pana acum n-am dus deloc […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, insight, Pozitionare, strategic planning Etichete: 2010, analiza spot, berea cea mai bere, neumarkt, parafiltrat, sah

  • « Pagina anterioară
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • …
  • 6
  • Pagina următoare »

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu