Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Despre Mister Bizz si Miss Niss – ambasadorii FEAA Iasi!

Scris de Adrian Monoranu pe 25 martie, 2014 3 comentarii

Faceti cunostinta cu doua personaje despre care veti auzi multe lucruri interesante de-acum inainte! Sunt doua personas pe care le-am creat impreuna cu o echipa de studenti pentru a ajuta la promovarea brandului FEAA – Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor din Iasi. Ideea a fost sa putem interactiona cu tinerii liceeni dar si sa […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, facebook, naming, social, social media Etichete: ambasadori, feaa iasi, miss niss, mister bizz, personas

Politia Romana si DNA se pricep la naming.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 septembrie, 2013 Un comentariu

De ani de zile urmaresc creatiile celor care denumesc operatiunile Politiei Romane si dosarele DNA-ului. Ma refer la numele de cod pe care acestea le primesc. Si ma gandesc oare cine le inventeaza si pe ce criterii. Nu vreau sa le critic in vreun fel. Unele sunt chiar foarte nostime, altele mai serioase, toate insa […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Branding Deloc, naming Etichete: diicot, dna, naming, nume, operatiuni speciale, politia romana

Web Naming – o sarcina dificila!

Scris de Adrian Monoranu pe 15 octombrie, 2011 5 comentarii

De cand am ajuns la PR 4 au inceput sa curga comentariile vanatorilor de pagerank. Tot felul de tipi sau tipe interesate de plasarea unui link care sa aduca o crestere de pagerank de pe site-ul meu se chinuie sa ma convinga sa le aprob comentariile. E cea mai simpla metoda de a reusi sa […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Branding Deloc, experimente, internet, Marketing, naming, online marketing Etichete: naming, online, research, testare, vindecasa

Cum sa vindecam companiile de autism in marketing?

Scris de Adrian Monoranu pe 1 decembrie, 2010 42 comentarii

Azi m-am trezit ca de obicei in jur de 6.30. Chiar daca azi e liber si chiar daca de fapt in semestrul acesta miercurea am liber. Am deschis televizorul zgribulit pentru ca mi-era prea frig sa ma duc sa deschid centrala. Evident, de ziua nationala am prins cateva reportaje despre romani. Romani care au reusit […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, Branding Deloc, concursuri, experimente, identity, Marketing, naming, packaging, Stiri, studii de caz Etichete: autism, branding, companii, competitie, Marketing, proiect, studenti

Despre naming, nedumeriri si research

Scris de Adrian Monoranu pe 5 ianuarie, 2010 2 comentarii

Azi m-am gandit ca e vremea sa mai scriu si eu ceva pe blog dupa o saptamana de absenta. Drept urmare, am inceput sa caut un subiect legat totusi de ideea de baza a blogului meu pentru ca, dupa cum probabil ati remarcat, in ultima vreme nu prea am mai scris despre marketing si advertising. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Marketing, naming, research Etichete: biofarm, bioflu, naming, research, unilab

Testul ibricului – un viral cu cap de la CAP si Next

Scris de Adrian Monoranu pe 24 august, 2009 7 comentarii

Tocmai ce m-am intors din a doua escapada de la mare si dupa ce mi-am verificat cele doua mailuri (in jur de 300 de mesaje) am aterizat si pe blog. Am constatat ca lumea s-a cam aprins pe subiectul anterior desi chiar nu ma asteptam, fiind un advertorial. In fine, sper ca cei care s-au […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Cei Patru Pe, insight, naming, Pozitionare Etichete: barbati, murfatlar, oua, paranoia, spot, testul ibricului, vinuldenunta, viral

SpartShop – cum sa te diferentiezi prin concept?

Scris de Adrian Monoranu pe 16 iulie, 2009 7 comentarii

Ieri pe cand coboram Copoul am remarcat, cei drept mai degraba datorita coloritului foarte strident, un nou magazinas, sa-i zicem chiosc. M-am uitat curios sa vad despre ce e vorba, prins fiind in ambuteiajul care se face la coborarea batranului bulevard si ma gandesc ca e un weedshop. Unul dintre zecile ce au aparut in […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, insight, Marketing, naming, Pozitionare, romanisme, studii de caz Etichete: concept, diferentiere, iasi, nume, spartshop, weedshop

Mini-malist – insight si geniu

Scris de Adrian Monoranu pe 21 mai, 2009 Un comentariu

Iata cum am dat azi din greseala peste un spot care mi-a dat mult de gandit. E vorba de o campanie a celor de la BMW pentru brandul Mini prin care incearca sa comunice … dar mai bine va las pe voi sa vedeti si vorbim dupa. Foarte tare nu? Un Mini care se da […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, auto, insight, naming, strategic planning, studii de caz Etichete: bmw, consum, criza, geniu, insight, mic, mini

Status Pimp – un nou El-Dorado ca si eMAG Profitshare?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 mai, 2009 Un comentariu

Azi am primit un mass de la un amic prin care ma anunta (pe mine si inca vreo cateva sute) ca a aparut un nou serviciu de promovare ce foloseste ca touchpoint statusul de la programe de instant messaging (Yahoo acum si in curand GTalk si Skype). Aparent pare o super-idee dar in orice caz […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Blogging, experimente, internet, Marketing, naming, online marketing, technology Etichete: el dorado, emag, gtalk, messenger, slype, status pimp, yahoo

Epoca „d’or” a brandingului romanesc!

Scris de Adrian Monoranu pe 16 mai, 2009 Lasă un comentariu

Chiar n-am mai scris de multisor despre nume de branduri. Imi aduc aminte cu placere de perioada in care scriam despre Skin si cate controverse s-au creat la momentul respectiv mai ales in offline. Era unul dintre primele posturi de blog si lumea se intreba atunci cine dracu’ o mai fi si asta. Au trecut […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Branding Deloc, Marketing, naming, Pozitionare, studii de caz Etichete: branding, epoca, naming, Pozitionare, romania, sav'or

  • 1
  • 2
  • 3
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...