Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Viata este mai importanta decat cifrele!

Scris de Adrian Monoranu pe 7 decembrie, 2018 Lasă un comentariu

viata-janssen

Poate ca v-ati plimbat, dragi ieseni, in weekendul trecut pe bulevardul Stefan cel Mare si Sfant si v-a atras atentia, la fel ca si mie de altfel, o vitrina a unui spatiu comercial pe care se derula o proiectie bizara. M-am intrebat si eu despre ce e vorba, mai ales ca nu prea vedem in […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertoriale, insight, Marketing, medicamente, technology Etichete: angajament, boli rare, cancere de sange, janssen romania, realitate augmentata

Primul meu contact cu industria pharma – Antibiotice Iasi.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 iunie, 2012 2 comentarii

Luni si marti am avut placerea sa tin un curs/training (nu stiu exact cum sa-l denumesc) in cadrul unui proiect de tip scoala de vara derulat de Antibiotice (a+) Iasi. Spun placerea, pentru ca a fost un adevarat learning experience pentru ambele parti. Pentru mine a fost extrem de binevenita o astfel de experienta pentru […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, Cei Patru Pe, Marketing, medicamente, studii de caz Etichete: antibiotice iasi, branding, curs, training

Nu te bucura, citeste atent.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 ianuarie, 2012 5 comentarii

Acum ceva timp am scris un post despre campania farmaciilor Dona, sunt sigur ca va amintiti. E vorba de initiativa lor, gresita dpdv strategic, de a imprima pungile de medicamente cu mesajul „Nu mai lua pastile cum te taie capul, Intreaba farmacistul!”. Acum vreo 2 zile am primit un pingback la postul respectiv de pe […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, Marketing, medicamente, strategic planning Etichete: alec macri, farmaciile Dona, intreaba farmacistul, pungi de medicamente

Confuz.

Scris de Adrian Monoranu pe 26 octombrie, 2011 11 comentarii

De curand am intrat in contact cu o campanie facuta pentru farmaciile Dona. E vorba de o initiativa de a imprima un mesaj de constientizare prin caricaturi pe pungile de medicamente. Caricaturile sunt bine facute, de altfel cred ca e vorba de un artist cunoscut pentru ca recunosc stilul insa nu-mi aduc aminte numele. Ceea […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, medicamente Etichete: dona, farmacie, pastile, sanatate

Cine te scoala din boala?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 februarie, 2011 4 comentarii

Azi am vazut cea mai tare reclama din ultima vreme. Atat de tare incat n-aveam cum sa n-o urc aici. Brandurile romanesti de traditie nu se dezmint. Carmol e unul dintre ele si mi se pare ca cei care au gandit spotul au facut o treaba extraordinara. Sloganul imi place in mod deosebit ca si […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Idei genitale, medicamente, romania Etichete: carmol, frectie, medicament, romania, spot

Despre melodii proaste si nu numai

Scris de Adrian Monoranu pe 16 noiembrie, 2010 12 comentarii

Daca ar fi sa descriu ceva ce urasc mai mult si mai mult in perioada asta as spune ca sunt 3 melodii pe care le aud over and over again peste tot in jur. Cred ca e o manie. O sa fac o psihoza in curand. M-am saturat pana peste cap de Eminem si Rihanna, […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, medicamente, muzica, romanisme Etichete: heaven, muzica, romania, tinctura de sculatoare

Secretul din spatele parului lui Ronaldo!

Scris de Adrian Monoranu pe 14 decembrie, 2008 20 comentarii

Probabil iubitorii de fotbal au remarcat ca de ceva vreme Ronaldo nu mare cheliuta, ba chiar are o freza destul de stufoasa. Desi sunt aboslut sigur ca nu avea probleme cu caderea parului si cheliuta era aleasa doar din motive de look, un producator elvetian de produse anti caderea parului a speculat momentul si l-au […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, celebrity endorsement, Marketing, medicamente, sports marketing Etichete: caderea parului, crescina, elvetia, ronaldo

Hai sa ne batem joc de noi!

Scris de Adrian Monoranu pe 17 noiembrie, 2008

LATER EDIT: De vreme ce cititorii acestui post nu se pot abtine din a se jigni reciproc prin intermediul comentariilor desi au fost deseori avertizati am hotarat sa inchid comentariile. Sarbatori fericite si sper ca perioada asta sa va aduca liniste si odihna! De ceva vreme tot vad in traficul iesean o masina branduita cu […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Branding Deloc, Idei genitale, identity, medicamente, naming, romanisme Etichete: Branding Deloc, naming, pepe le pew, romanisme

Pilula de a doua zi cu strategie media!

Scris de Adrian Monoranu pe 15 noiembrie, 2008 34 comentarii

Azi m-am trezit devreme. Am incercat sa adorm inapoi dar n-am mai reusit asa ca am deschis televizorul si m-am bucurat ca inca nu mi-au taiat semnalul pentru ca iar nu am platit la timp. De data asta insa nu mi-au mai pus hangerul rusinii ci o mica hartiuta in posta. Probabil costa mai putin. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, media planning, medicamente, research, strategic planning Etichete: a doua zi, anticonceptionale, media planning, pilula, research, touchpoint

Barbatii romani isi pierd potenta?

Scris de Adrian Monoranu pe 11 noiembrie, 2008 13 comentarii

Cred ca ati remarcat si voi multitudinea de spoturi si printuri pentru suplimentele de potenta. E plin pe la toate posturile de televiziune si prin baile restaurantelor sau cluburilor. Oare sa fie romanii mai putin potenti decat altadata? Cine stie? Iata un nou produs care vine cu un mesaj oarecum diferentiat de ceea ce am […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, Customer care, medicamente, strategic planning Etichete: adaptare culturala, barbati, permen, potenta, strategic planning

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...