Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

We should get better at marketing over time!

Scris de Adrian Monoranu pe 14 martie, 2023 Lasă un comentariu

marketing

On paper we should all be great marketers. But somehow we get lost in translation. We have the background to do so. We are social animals, we like living surrounded by others and we permanently seek for approval and respect. All our lives consist in building relationships. And guess what? Marketing is also about building […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Marketing Etichete: Marketing

Parerea neceruta nu e necesara.

Scris de Adrian Monoranu pe 28 ianuarie, 2023 Lasă un comentariu

parerea

Avem cu totii acel prieten caruia i s-a intamplat tot ceea ce ii povestim, doar ca lui si mai si. Si tot acel prieten care isi da mereu cu parerea despre subiectul pe care noi i-l impartasim. E foarte enervant, nu-i asa? Ei bine si eu, si probabil multi dintre voi am fost la un […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consultanta, Marketing, Personal s@#t! Etichete: consultant marketing, opinie, parerea, prieten, sfaturi

Tu cum vezi Iasiul in viitor?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 noiembrie, 2021 Un comentariu

iasi pentru viitor

O buna bucata de vreme nu m-am considerat iesean. Ma gandeam ca va veni un moment in care ii voi spune la revedere acestui oras si imi voi vedea de drumul meu. Insa dupa 23 de ani tot aici sunt. Adica mai bine de jumatate din viata. Se pare ca forta de atractie a targului […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Marketing, research Etichete: chestionar, iasi, ieseni, iulius, studiu, viitor

Verdictism cronic.

Scris de Adrian Monoranu pe 17 noiembrie, 2021 2 comentarii

verdictism

Cred ca cel mai greu lucru pe care trebuie sa il faca un student la marketing este sa aiba rabdare. Adica sa nu se grabeasca direct la actiune. Sa aiba rabdare asadar sa treaca mai intai printr-o analiza si sa isi seteze corect niste obiective pentru brandul cu care lucreaza. M-am intrebat adesea cum sa […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, Marketing Etichete: judecati, marketer, studenti, verdictism

Client shaming e calea usoara.

Scris de Adrian Monoranu pe 29 septembrie, 2021 Lasă un comentariu

client shaming

Cand eram mic si ma caftea frate-meu sau imi strica vreo jucarie, voiam mereu sa ma razbun. Si ca sa ma tachineze imi spunea  ca razbunarea e arma prostului. Cam asa e si cu client shaming. E usor si prostesc sa iti pui clientii la zid, mai ales acum ca ai la indemana social media. […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Marketing Etichete: brand management, client shaming, Marketing, Pozitionare

De ce este brandul mai important ca oricand?

Scris de Adrian Monoranu pe 13 ianuarie, 2021 Lasă un comentariu

brandul

Brandul este o notiune despre care vorbesc multi dar foarte putini o inteleg cu adevarat. E un termen la moda, trebuie sa recunoastem. Il auzim la persoane care il folosesc pentru a evidentia calitatea sau pretul ridicat al unui produs („e brand frate, d’aia costa”). Il auzim la persoane care fac referire doar la elementele […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, Branding Deloc, editoriale, Marketing Etichete: brandul, consumatori, important, oricand, riscuri, timp

Marketing nu inseamna numai conversii.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 noiembrie, 2020 Lasă un comentariu

conversii

Toata lumea isi doreste vanzari, deci conversii. Manageri si antreprenori, experimentati si novici la gramada, atunci cand sunt intrebati care este scopul marketingului iti raspund la unison ca acesta trebuie sa produca vanzari. Pentru ca d’aia fac business, sa obtina profit. Si cum profitul nu se face fara vanzari, prin urmare cheltuie pe marketing in […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Marketing, online marketing, social media Etichete: awareness, conversii, Marketing, reach

Cum alegi un om de marketing?

Scris de Adrian Monoranu pe 14 iulie, 2020 2 comentarii

marketing guy

Saptamana trecuta au fost examenele de licenta si disertatie. Si uite asa o noua promotie de „marketeri” pasesc tantosi catre angajatori cu pieptul dezgolit dar plin de stima de sine. Si de ce n-ar fi plini de stima de sine? Pana la urma au terminat o facultate de Marketing, li s-a confirmat prin nota de […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Marketing, romania Etichete: atitudine, competente, marketer, Marketing, selectie, skills

Millennials – how to „catch” them?

Scris de Adrian Monoranu pe 14 decembrie, 2019 Lasă un comentariu

millennials

Thursday I was invited to speak to the students of PRIME Iasi about a very interesting subject – how to catch millennials? And since I did not prepare a visual presentation, I thought it would be maybe useful for them (and you) to have a transcript of what I actually said. It was a very […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, Marketing, Public speaking

Primarul Iasului face exact ceea ce trebuie.

Scris de Adrian Monoranu pe 17 martie, 2019 7 comentarii

iasi

Noi romanii ne pricepem toti la marketing, politica si fotbal. Si iesenii nu fac exceptie. Iar cand vine vorba despre combinatia marketing si politica, toti suntem experti. Dati-mi voie sa va explic mai jos doua chestii simple despre marketing si politica. Si poate asa o sa intelegeti mai bine de ce au loc schimbarile pe […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, Marketing, politica Etichete: alegeri, Marketing, parcuri, politica, primaria iasi

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 30
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...