Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Hub 932 – invata, munceste, uneste.

Scris de Adrian Monoranu pe 9 noiembrie, 2018 Lasă un comentariu

hub932

Iasul se schimba pe zi ce trece, nu mai este loc de dezbateri pe tema asta. In general schimbarile sunt in bine. Dar nu sunt neaparat schimbari de ansamblu. E mai degraba un efect de cascada, sau mai bine zis de avanlansa. Piata de forta de munca ieseana a facut cu ochiul unor companii, acestea […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: consultanta, internet, technology Etichete: antreprenor, antreprenoriat, hub932, iasi, initiativa, invata, munceste, uneste

Oblio.eu – o solutie de facturare la indemana. (p)

Scris de Adrian Monoranu pe 28 iunie, 2018 Lasă un comentariu

oblio.eu

La unul dintre cursurile mele introductive de marketing ii intreb pe studentii mei care este principalul element de care un antreprenor are nevoie pentru a starta un business. Iar optiunile sunt: idee, bani, clienti sau relatii. Discutiile se aprind si au loc adevarate dispute intre partizanii ideilor diferite. Sigur, ajungem pana la urma la concluzia […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertoriale, internet, technology Etichete: avantaje, facturare, oblio.eu, program, review

Despre Emag, comentarii haioase si comunicare de brand.

Scris de Adrian Monoranu pe 15 noiembrie, 2017 2 comentarii

Mi se intampla destul de des sa vorbesc despre un anumit lucru in timpul cursurilor si apoi sa mi se para demn de a fi impartasit si mai departe. Si cum in semestrul intai am mereu placerea sa predau la specializarea de Comunicare si Relatii Publice, discutiile pe care le port acolo sunt in general […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, cumparaturi, internet, online marketing Etichete: brad de craciun, case study, comentarii, comunicare de brand, emag, set icoane

Noutati de la Instagram.

Scris de Adrian Monoranu pe 9 februarie, 2016 Lasă un comentariu

Incepand cu ultimul update, aplicatia Instagram permite administrarea mai multor conturi in acelasi timp, ceea ce e un mare plus pentru social media manageri, online marketeri etc. Probabil cei mai multi utilizatori au doar un singur cont, dar suntem destui in categoria celor care lucreaza pentru diferiti clienti si care administreaza in acelasi timp 3-4-5 […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, internet, Marketing, online marketing Etichete: accounts, administrator, instagram, multiple, online marketers, social media manager

SmartWeb Conference – un eveniment important pentru web-designeri.

Scris de Adrian Monoranu pe 19 septembrie, 2013 Lasă un comentariu

In seria evenimentelor organizate de Evensys, compania lui Cristi Manafu, am descoperit SmartWeb Conference ce va avea loc pe 24 septembrie 2013, adica nu mai departe de saptamana viitoare. Mi-a atras atentia subiectul pentru ca m-am confruntat in perioada actuala cu problema gasirii unor oferte de webdesign pentru un proiect pentru care ofer consultanta de […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Academic, design, evenimente, internet Etichete: evensys, smartweb conference, speaker, trenduri, web design

Astazi am pornit TRIBUL.

Scris de Adrian Monoranu pe 1 mai, 2013 3 comentarii

Azi, de 1 mai, am creat primul meu grup de facebook. Mi-am luat inima in dinti si l-am inceput. Mi-am luat inima in dinti pentru ca nu stiu daca imi va iesi ce imi doresc. Dar am incredere ca se poate si sunt dator sa incerc. Sunt dator sa le dau romanilor o sansa. In […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: experimente, facebook, internet, romania, social media Etichete: facebook, grup, hub, inoras.ro, tribul

Facebook isi schimba designul si devine … Google Plus.

Scris de Adrian Monoranu pe 8 martie, 2013 12 comentarii

Facebook anunta schimbari. Eu inca mai astept graph search dar ei anunta si alte schimbari. De data aceasta se vorbeste despre o schimbare la nivel de timeline/newsfeed. Sunt deja multe opinii exprimate pe tema asta. Cert e ca poti sa realizezi foarte rapid ca interfata noua seamana foarte mult cu ceea ce vezi pe ecranul […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: consumer psychology, facebook, internet, online marketing Etichete: facebook, google plus, newsfeed, notificari, schimbare, timeline

Google, advertorialele si dilema amatorului.

Scris de Adrian Monoranu pe 25 februarie, 2013 27 comentarii

Zilele trecute Google a anuntat iarasi ca va penaliza drastic vanzarea de linkuri, de data aceasta si prin intermediul advertorialelor. Primele vizate au fost site-urile de presa, ziare si reviste mari care se pare ca vindeau astfel de articole iar penalizarile au fost legate de scaderea page rank-ului si declasarea din pozitiile superioare in motorul […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertoriale, experimente, internet, online marketing Etichete: advertoriale, amatori, google, link, page rank

Cat de repede scade interactiunea pe facebook?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 octombrie, 2012 3 comentarii

E o intrebare care ar trebui sa-i preocupe pe toti cei care administreaza pagini de facebook, fie ca sunt personale, fie ca sunt ale unor branduri pentru care lucreaza. In mod normal, orice administrator ar trebui sa aiba niste obiective foarte bine definite. Prioritatile sunt diferite de la un caz la altul dar dintre aceste […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: experimente, facebook, internet, online marketing, research, social media Etichete: engagement, facebook, interactiune, postari, research

Cum se vand corect piesele auto in online.

Scris de Adrian Monoranu pe 27 octombrie, 2012 2 comentarii

As vrea sa incep acest post prin a spune ca nu imi doresc si nici voua nu va doresc sa trebuiasca sa cumparati piese auto fie din online, fie din offline. Pentru simplul fapt ca daca trebuie sa le cumparati, inseamna ca aveti probleme cu masina. Totusi, uneori, cate o consumabila acolo tot mai trebuie […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: auto, consumer psychology, internet, Marketing Etichete: consumator, experienta, magazin online, piese auto, service

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 9
  • Pagina următoare »

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (1 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu