Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Viata este mai importanta decat cifrele!

Scris de Adrian Monoranu pe 7 decembrie, 2018 Lasă un comentariu

viata-janssen

Poate ca v-ati plimbat, dragi ieseni, in weekendul trecut pe bulevardul Stefan cel Mare si Sfant si v-a atras atentia, la fel ca si mie de altfel, o vitrina a unui spatiu comercial pe care se derula o proiectie bizara. M-am intrebat si eu despre ce e vorba, mai ales ca nu prea vedem in […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertoriale, insight, Marketing, medicamente, technology Etichete: angajament, boli rare, cancere de sange, janssen romania, realitate augmentata

Bucharest not Budapest – o campanie cu potential.

Scris de Adrian Monoranu pe 24 iulie, 2013 Lasă un comentariu

ROM, ciocolata copilariei mele si a multor altora, continua seria campaniilor cu pronuntat caracter „patriotic”. Dupa cunoscuta campanie cu americanii si mai putin cunoscuta campanie ce facea referire la sugestiile la adresa romanilor oferite de motoarele de cautare, ROM revine cu o campanie intitulata Bucharest not Budapest, la fel de plina de insight-uri precum si […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, insight, romania Etichete: bucharest not budapest, campanie, ciocolata, rom, viral

Este cinismul sanatos?

Scris de Adrian Monoranu pe 2 mai, 2013 Lasă un comentariu

CINÍSM ~e f. 1) Atitudine de ignorare ostentativă a moralei și a conveniențelor sociale general acceptate. CÍNIC, -Ă, cinici, -ce, adj. 1. (Despre oameni; adesea substantivat) Care dă pe față, cu sânge rece, fapte sau gânduri condamnabile, care calcă, fără sfială, regulile moralei, de conviețuire socială și de bună-cuviință; (despre manifestări ale oamenilor) care trădează, exprimă asemenea atitudini. – sursa dexonline.ro. In […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, editoriale, insight, Marketing, Public speaking Etichete: afaceri, atitudine, cinism, Marketing, sanatos

Dati-mi voie sa fiu suspicios mai intai.

Scris de Adrian Monoranu pe 27 martie, 2013 5 comentarii

Azi am primit un mesaj de la initiatorii unui proiect interesant. E vorba de taxigratis.ro. Nici nu stiu daca pot sa-i zic proiect, e mai degraba o initiativa insa nu prea inteleg unde bate toata treaba asta. Dupa ce am parcurs toate paginile site-ului lor tot mi se pare ceva putred la mijloc. Evident, s-ar […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: auto, experimente, insight, romania Etichete: Bucuresti, curse gratuite, proiect altruist, taxi gratis

Cine nu se spala pe maini cand iese de la toaleta?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 ianuarie, 2013 15 comentarii

Din ciclul „intamplari din toaleta de la etajul 3” va prezint azi un episod, mai bine zis o concluzie. Extrasa bineinteles din experientele mele zilnice sau mai putin zilnice dar insirate pe o perioada de 14 ani, din toaleta de la etajul 3. Cladirea e mai putin importanta. Diferite nevoi ma fac sa vizitez incaparea […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: insight, Personal s@#t!, research, romanisme, studii de caz Etichete: fete, insight, maini, romani, spala, toaleta

Romanii sunt destepti.

Scris de Adrian Monoranu pe 25 noiembrie, 2012 3 comentarii

Vineri am primit un colet mai mult decat interesant la birou. Si nu mica mi-a fost mirarea cand l-am deschis. Ma asteptam sa fie vorba de vreo campanie, avand in vedere ca stiam ca expeditorul e Cristi Manafu insa pot sa spun ca am fost chiar surprins. Si mi-a placut, atat tricoul cat si ideea […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, insight, online marketing, romania, strategic planning Etichete: doneaza, rom, romanians are smart, romanii sunt destepti, tag

Vino la Noaptea Devoratorilor de Publicitate – Iasi 2012!

Scris de Adrian Monoranu pe 19 octombrie, 2012 8 comentarii

Crezi ca esti pregatit pentru Noaptea Devoratorilor de Publicitate? Ei bine afla de la mine ca ai de infruntat 8 ore de reclame din cele mai diverse categorii, unele care te vor face sa te tavalesti de ras, altele care iti vor da de gandit, altele care te vor provoca si tot asa. 8 ore […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, advertising, celebrity endorsement, evenimente, filme, insight, Marketing, strategic planning Etichete: 9 noiembrie 2012, iasi, noaptea devoratorilor de publicitate, palas mall

Am fost la Creative Coffee III.

Scris de Adrian Monoranu pe 23 noiembrie, 2011 Lasă un comentariu

Aseara am fost la Creative Coffee III la Vintage Cafe. Am mers din pura curiozitate pentru ca desi stiu de existenta asociatiei Industrii Creative de ceva vreme, n-am participat niciodata la o astfel de intalnire. Am primit un link cu evenimentul pe FB de la colegul meu Alex si m-am dus. Nu am citit exact […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, evenimente, insight, Marketing, online marketing, social media Etichete: asociatia industrii creative, creative coffee, iasi, intalnire

Ce se ascunde in spatele unui like?

Scris de Adrian Monoranu pe 27 septembrie, 2011 15 comentarii

Dimineata, in drum spre birou ii ascult pe Sara si Nicolai. M-am plictisit de carcotasi si am facut un switch. Nici astia nu-s cei mai de soi dar mergea o schimbare. Sunt mai chill si mai ordinary dar parca merg dimineata. Bineinteles sunt destule chestii pe care le consider deplasate pentru a fi date on […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, facebook, insight, internet, social media Etichete: actiune, comentarii, facebook, like, motivatie

Male bonding reloaded?

Scris de Adrian Monoranu pe 27 iulie, 2010 2 comentarii

Azi am gasit un spot al celor de la Heineken pe care nu cred ca o sa-l vedem prea curand in RO. E o continuare a celebrului „walk in fridge”. Ca orice sequel, nu se ridica la nivelul spotului initial dar e bun. Conceptul de baza este din nou acela de male bonding insa dus […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, insight, strategic planning Etichete: bere, heineken, male bonding, reloaded

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 7
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Adi la E ok sa astepti.
  • Adrian Monoranu la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Parerea neceruta nu e necesara.
  • Cu mic, cu mare la reciclare!
  • Ce incaltari preferi?
  • E ok sa astepti.
  • Inscrie-te la Gradinita de Manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...