Anii de comunism prin care a trecut poporul roman au lasat urme adanci in mintile celor care au prins acele vremuri. Si din pacate chiar si in mintile celor nascuti mult dupa 1989. Pentru ca au fost crescuti de parinti ce au prins comunismul. Multa vreme am crezut ca cel mai vizibil efect al comunismului […]
Misticism, superstitii si vaccinare.
Citeam deunazi un articol in care se faceau ceva corelatii intre procentul de vaccinare al populatiei si rezultatele de la testele Pisa. Deloc surprins, aflu exista o legatura puternica intre cele doua. Cu alte cuvinte, cu cat rezultatele sunt mai slabe, cu atat si procentul de vaccinare in tara respectiva este mai scazut. In cuvinte […]
Faima te strica la cap.
Cand m-am imbarcat in avion de la Malaga spre Bucuresti nici nu-mi trecea prin gand ca o sa imi consum timpul citind Vogue. (din motive tehnice nu am putut sa binge-uiesc un serial) Ma rog, citit e mult spus pentru ca mai mult m-am uitat la la poze fiindca despre asta e revista. Am citit […]
De ce este brandul mai important ca oricand?
Brandul este o notiune despre care vorbesc multi dar foarte putini o inteleg cu adevarat. E un termen la moda, trebuie sa recunoastem. Il auzim la persoane care il folosesc pentru a evidentia calitatea sau pretul ridicat al unui produs („e brand frate, d’aia costa”). Il auzim la persoane care fac referire doar la elementele […]
De ce nu scriem corect?
Aoleu, iar ne ia asta cu frustrarile lui de profesor! Cam asta cred ca e gandul care se naste in mintile celor care vad titlul articolului de astazi. Si as fi ipocrit sa spun ca n-are putin legatura cu realitatea. Scriem din ce in ce mai rau. Dar oare de ce? Fie ca punem prea […]
Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.
Orice slogan al oricarui brand ar trebui sa aiba la baza ceea ce noi marketerii numim „brand promise”. O promisiune pe care brandul respectiv i-o face consumatorului. Iti voi rezolva problema cutare in modul urmator. Cu faina noastra vei face cozonaci pufosi. Simplu. Daca te intereseaza sa fie cozonacii pufosi, cumperi. Daca nu, nu. Si […]
Nu exista pasiune pe linie.
In viata e foarte greu s-o dai bine de fiecare data. Indiferent ca e vorba de chestii profesionale sau personale, periodic mai dai si cate o „gherla”. Cu cat activitatea ta e mai intensa, cu atat sansele (statistic vorbind) sa iti mai iasa si prost cateodata, sunt mai mari. Trebuie sa te astepti la asta […]
Ce-am invatat lucrand pentru americani!
Exista o diferenta mare de tot intre ceea ce numim noi etica muncii in Romania (si chiar in Europa) si ceea ce reprezinta acest concept in Statele Unite ale Americii. Sau ma rog, intre companiile de pe cele doua parti ale Atlanticului. E vorba despre principii simple, nu e nimic complicat. Iar aici mai avem […]
Tie iti place cariera pe care o ai?
Mai tineti minte sloganul „Am intalnit si romani fericiti”? Era prin 1997 cand a aparut intr-o emisiune pe la ProTV parca. Erau vremuri cu adevarat tulburi. Dupa vreo 6 ani de post comunism cu FSN si PSDR, venisera la putere liberalii si taranistii in formula CDR. Lumea votase schimbarea dar Romania era deja intr-un adevarat […]
Presa facuta la misto.
Goana nebuna dupa audienta a stricat multe ziare, posturi de televiziune, posturi de radio si evident site-uri. Scuza cea mai buna pe care o aud frecvent e „da man, dar s-a schimbat si audienta, oamenii vor altceva”. Inteleg, conform acestei scuze, trecerea de la mai multe stiri la mai mult divertisment, de la emisiuni culturale […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 10
- Pagina următoare »
Comentarii recente