Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Mental obesity – te simti obez deja?

Scris de Adrian Monoranu pe 9 ianuarie, 2019 Leave a Comment

mental obesity

Obezitatea fizica e o problema despre care se discuta activ de ceva timp. Nu mai e neaparat un subiect trending. Stim aproape toti care sunt consecintele, stim si ce trebuie sa facem pentru a nu deveni obezi, nu inseamna insa neaparat ca si facem ceva in sensul asta. Dar mental obesity e un concept nou […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology Tagged With: alexa, decizii, google, mental obesity, siri, virtual assistant

Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2018 Leave a Comment

lidl-aeroport-iasi

Se pare ca nu prea pot sa stau departe de aeroporturi. Chiar si atunci cand nu am de plecat undeva, imi fac de treaba si tot ajung pe acolo. Aseara de exemplu, am avut de asteptat pe cineva care sosea in tara din Germania. Pana aici nimic special. Doar ca in aeroporturi se intampla multe […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: advertising, consumer psychology, retail Tagged With: aeroport iasi, bun venit acasa, depozit roman, lidl, mesaje, recrutare

Unde va grabiti asa?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 septembrie, 2018 1 Comment

Orice tanar este nerabdator. Aceasa este o axioma. Nu trebuie sa pierdem timp pentru a o demonstra sau pentru a o explica. Este in natura noastra sa fim nerabdatori atunci cand suntem in plin avant, in plina crestere. Poate curiozitatea ne face sa fim nerabdatori, grabiti. Poate o fi zaharul pe care il mancam in […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology Tagged With: graba, grabit, nerabdare, video

Epoca noilor imperii.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 februarie, 2018 3 Comments

imperii

Fie ca ne place sau nu sa admitem, omenirea a inregistrat cele mai mari progrese atunci cand s-a aflat sub stapanirea marilor imperii. Indiferent ca a fost vorba de cel chinez, roman, arab, mayas sau britanic, progresul a fost posibil datorita unei ordini generalizate. Porunca de la imparatie, legea suprema si moneda unica au facut […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, editoriale, online marketing, social media Tagged With: facebook, google, imperii, inteligenta artificiala, subiecti

Omul rau vs. rautate!

Scris de Adrian Monoranu pe 22 ianuarie, 2018 Leave a Comment

De fapt ce este rautatea? Ce este omul rau si mai ales cand devine acesta rau? Sunt intrebari la care reflectam prea putin. Auzim deseori in jurul nostru exprimari de genul: „ce om rau!” sau „cata rautate poate sa incapa in omul asta!”. Dar ce ii face pe oameni sa afirme despre semenii lor ca […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, editoriale Tagged With: experiente, frustrari, oameni, omul rau, rautate

Despre mituri si branduri.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 ianuarie, 2018 Leave a Comment

Zeii vor exista atat timp cat oamenii vor crede in ei. Cand oamenii inceteaza sa mai creada, zeii dispar. Ce sunt astazi Zeus, Hera, Hermes, Ares, Hefaistos, Poseidon, Hades? Personaje in povesti, istorii si filme sau cel mult surse de inspiratie pentru branduri. 🙂 Au disparut pentru ca oamenii nu au mai crezut mituri si […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: Branding Deloc, consumer psychology Tagged With: branduri, consumatori, mituri, povesti, zei

Avem nevoie de reclame mai simple?

Scris de Adrian Monoranu pe 15 ianuarie, 2018 2 Comments

reclame stupide

Imi aduc aminte cu placere de perioada „romantica” a advertisingului romanesc, anii 2003-2008. Apoi a venit criza si bugetele s-au dus naibii. Cand ne-am revenit din criza, deja totul se mutase pe online si putinii visatori care au ramas in publicitate s-au trezit ca trebuie sa faca reclame pentru cu totul alt target.  Ieri sau […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: Academic, advertising, consumer psychology, editoriale Tagged With: creier, generatii, informatii, procesare, reclame

Exista shopping dupa Black Friday?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 noiembrie, 2017 2 Comments

Cand a inceput toata nebunia asta cu Black Friday in Romania, putinii romani care calatorisera sau petrecusera ceva timp in SUA credeau ca in sfarsit vom avea si noi reduceri adevarate. S-a dovedit in timp ca noi am importat conceptul dar nu este decat o forma fara fond, ca de obicei. Unii ar spune ca […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, cumparaturi, online marketing Tagged With: analiza, black friday, comportament, consumator, oferte, shopping, studiu de caz

De unde invata copiii tampenii!

Scris de Adrian Monoranu pe 23 ianuarie, 2017 1 Comment

In psihologie exista doua abordari antagonice care incearca sa explice modul in care ne formam atitudinile sau deprindem anumite comportamente. Unii autori sustin ca adoptarea unor atitudini survine ca urmare a impunerii/deprinderii unor  comportamente. Cealalta tabara sustine ca atitudinea precede intotdeauna comportamentul si ca abia dupa ce ne-am format o atitudine alegem un tip de comportament. Ambele […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology Tagged With: atitudini, comportament, copii, psihologie, tampenii

Cat de importanta e grija pentru client?

Scris de Adrian Monoranu pe 4 august, 2016 3 Comments

Cred ca una dintre cele mai des intalnite erori in ceea ce priveste perceptia managerilor despre marketing este aceea ca marketing-ul este unul si acelasi lucru cu promovarea. E deja clasica treaba. De aici decurge o alta eroare si anume aceea de a investi masiv in promovare fara o analiza profunda asupra produsului inca din […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, editoriale, Marketing, Promotions, studii de caz Tagged With: customer management, Marketing, servicii, spalatorie auto, studiu de caz

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 14
  • Next Page »
vlogul din dressing

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Imi plac companiile care se implica in educatie!
  • 3 workshop-uri UTILE de dezvoltare profesionala la Congress Hall!
  • 3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.
  • Hangouts – August no.2
  • De ce esuezi ca antreprenor?

Comentarii recente

  • eBogdaneBogdan (1 comments) la Hangouts – August no.2
  • Ștefan Sacaleanj (1 comments) la Nu putem fi toti manageri!
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • cismaru (1 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Nu putem fi toti manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2019 Adrian Monoranu