Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

As emigra din Romania pentru ca …

Scris de Adrian Monoranu pe 10 iulie, 2019 7 Comments

emigra

Cand ajungi sa te gandesti ca vrei sa pleci din Romania, o faci pentru ca ai niste motive. Dar probabil deasupra tuturor, se gasteste motivul ala principal, chestia aia de care te-ai saturat, care ti-a ajuns si cu care nu mai ai chef sa traiesti. E ca musca aia care nu-ti da pace dimineata si […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology Tagged With: emigrare, fara cuvant, neseriosi, plecare, romania

Primarul Iasului face exact ceea ce trebuie.

Scris de Adrian Monoranu pe 17 martie, 2019 7 Comments

iasi

Noi romanii ne pricepem toti la marketing, politica si fotbal. Si iesenii nu fac exceptie. Iar cand vine vorba despre combinatia marketing si politica, toti suntem experti. Dati-mi voie sa va explic mai jos doua chestii simple despre marketing si politica. Si poate asa o sa intelegeti mai bine de ce au loc schimbarile pe […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, Marketing, politica Tagged With: alegeri, Marketing, parcuri, politica, primaria iasi

Mental obesity – te simti obez deja?

Scris de Adrian Monoranu pe 9 ianuarie, 2019 Leave a Comment

mental obesity

Obezitatea fizica e o problema despre care se discuta activ de ceva timp. Nu mai e neaparat un subiect trending. Stim aproape toti care sunt consecintele, stim si ce trebuie sa facem pentru a nu deveni obezi, nu inseamna insa neaparat ca si facem ceva in sensul asta. Dar mental obesity e un concept nou […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology Tagged With: alexa, decizii, google, mental obesity, siri, virtual assistant

Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2018 Leave a Comment

lidl-aeroport-iasi

Se pare ca nu prea pot sa stau departe de aeroporturi. Chiar si atunci cand nu am de plecat undeva, imi fac de treaba si tot ajung pe acolo. Aseara de exemplu, am avut de asteptat pe cineva care sosea in tara din Germania. Pana aici nimic special. Doar ca in aeroporturi se intampla multe […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: advertising, consumer psychology, retail Tagged With: aeroport iasi, bun venit acasa, depozit roman, lidl, mesaje, recrutare

Unde va grabiti asa?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 septembrie, 2018 1 Comment

Orice tanar este nerabdator. Aceasa este o axioma. Nu trebuie sa pierdem timp pentru a o demonstra sau pentru a o explica. Este in natura noastra sa fim nerabdatori atunci cand suntem in plin avant, in plina crestere. Poate curiozitatea ne face sa fim nerabdatori, grabiti. Poate o fi zaharul pe care il mancam in […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology Tagged With: graba, grabit, nerabdare, video

Epoca noilor imperii.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 februarie, 2018 3 Comments

imperii

Fie ca ne place sau nu sa admitem, omenirea a inregistrat cele mai mari progrese atunci cand s-a aflat sub stapanirea marilor imperii. Indiferent ca a fost vorba de cel chinez, roman, arab, mayas sau britanic, progresul a fost posibil datorita unei ordini generalizate. Porunca de la imparatie, legea suprema si moneda unica au facut […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, editoriale, online marketing, social media Tagged With: facebook, google, imperii, inteligenta artificiala, subiecti

Omul rau vs. rautate!

Scris de Adrian Monoranu pe 22 ianuarie, 2018 Leave a Comment

De fapt ce este rautatea? Ce este omul rau si mai ales cand devine acesta rau? Sunt intrebari la care reflectam prea putin. Auzim deseori in jurul nostru exprimari de genul: „ce om rau!” sau „cata rautate poate sa incapa in omul asta!”. Dar ce ii face pe oameni sa afirme despre semenii lor ca […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, editoriale Tagged With: experiente, frustrari, oameni, omul rau, rautate

Despre mituri si branduri.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 ianuarie, 2018 Leave a Comment

Zeii vor exista atat timp cat oamenii vor crede in ei. Cand oamenii inceteaza sa mai creada, zeii dispar. Ce sunt astazi Zeus, Hera, Hermes, Ares, Hefaistos, Poseidon, Hades? Personaje in povesti, istorii si filme sau cel mult surse de inspiratie pentru branduri. 🙂 Au disparut pentru ca oamenii nu au mai crezut mituri si […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: Branding Deloc, consumer psychology Tagged With: branduri, consumatori, mituri, povesti, zei

Avem nevoie de reclame mai simple?

Scris de Adrian Monoranu pe 15 ianuarie, 2018 2 Comments

reclame stupide

Imi aduc aminte cu placere de perioada „romantica” a advertisingului romanesc, anii 2003-2008. Apoi a venit criza si bugetele s-au dus naibii. Cand ne-am revenit din criza, deja totul se mutase pe online si putinii visatori care au ramas in publicitate s-au trezit ca trebuie sa faca reclame pentru cu totul alt target.  Ieri sau […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: Academic, advertising, consumer psychology, editoriale Tagged With: creier, generatii, informatii, procesare, reclame

Exista shopping dupa Black Friday?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 noiembrie, 2017 2 Comments

Cand a inceput toata nebunia asta cu Black Friday in Romania, putinii romani care calatorisera sau petrecusera ceva timp in SUA credeau ca in sfarsit vom avea si noi reduceri adevarate. S-a dovedit in timp ca noi am importat conceptul dar nu este decat o forma fara fond, ca de obicei. Unii ar spune ca […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: consumer psychology, cumparaturi, online marketing Tagged With: analiza, black friday, comportament, consumator, oferte, shopping, studiu de caz

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 14
  • Next Page »
vlogul din dressing

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Educatia este infinita!
  • Jocul opiniilor – nu stim sa dezbatem!
  • Profesorii ar trebui sa fie prioritatea!
  • Nu mai e la fel la facultate …
  • INSIDE Iulius in Aula UAIC – eveniment (P)

Comentarii recente

  • Marius Sescu (1 comments) la Profesorii ar trebui sa fie prioritatea!
  • Oana (1 comments) la Junk learning – drumul catre prostie.
  • Ianosi Dorian (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ioan Plesa (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adi (1 comments) la Influenceri cu publicitatea la vedere?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2019 Adrian Monoranu