Obezitatea fizica e o problema despre care se discuta activ de ceva timp. Nu mai e neaparat un subiect trending. Stim aproape toti care sunt consecintele, stim si ce trebuie sa facem pentru a nu deveni obezi, nu inseamna insa neaparat ca si facem ceva in sensul asta. Dar mental obesity e un concept nou […]
Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!
Se pare ca nu prea pot sa stau departe de aeroporturi. Chiar si atunci cand nu am de plecat undeva, imi fac de treaba si tot ajung pe acolo. Aseara de exemplu, am avut de asteptat pe cineva care sosea in tara din Germania. Pana aici nimic special. Doar ca in aeroporturi se intampla multe […]
Unde va grabiti asa?
Orice tanar este nerabdator. Aceasa este o axioma. Nu trebuie sa pierdem timp pentru a o demonstra sau pentru a o explica. Este in natura noastra sa fim nerabdatori atunci cand suntem in plin avant, in plina crestere. Poate curiozitatea ne face sa fim nerabdatori, grabiti. Poate o fi zaharul pe care il mancam in […]
Epoca noilor imperii.
Fie ca ne place sau nu sa admitem, omenirea a inregistrat cele mai mari progrese atunci cand s-a aflat sub stapanirea marilor imperii. Indiferent ca a fost vorba de cel chinez, roman, arab, mayas sau britanic, progresul a fost posibil datorita unei ordini generalizate. Porunca de la imparatie, legea suprema si moneda unica au facut […]
Omul rau vs. rautate!
De fapt ce este rautatea? Ce este omul rau si mai ales cand devine acesta rau? Sunt intrebari la care reflectam prea putin. Auzim deseori in jurul nostru exprimari de genul: „ce om rau!” sau „cata rautate poate sa incapa in omul asta!”. Dar ce ii face pe oameni sa afirme despre semenii lor ca […]
Despre mituri si branduri.
Zeii vor exista atat timp cat oamenii vor crede in ei. Cand oamenii inceteaza sa mai creada, zeii dispar. Ce sunt astazi Zeus, Hera, Hermes, Ares, Hefaistos, Poseidon, Hades? Personaje in povesti, istorii si filme sau cel mult surse de inspiratie pentru branduri. 🙂 Au disparut pentru ca oamenii nu au mai crezut mituri si […]
Avem nevoie de reclame mai simple?
Imi aduc aminte cu placere de perioada „romantica” a advertisingului romanesc, anii 2003-2008. Apoi a venit criza si bugetele s-au dus naibii. Cand ne-am revenit din criza, deja totul se mutase pe online si putinii visatori care au ramas in publicitate s-au trezit ca trebuie sa faca reclame pentru cu totul alt target. Ieri sau […]
Exista shopping dupa Black Friday?
Cand a inceput toata nebunia asta cu Black Friday in Romania, putinii romani care calatorisera sau petrecusera ceva timp in SUA credeau ca in sfarsit vom avea si noi reduceri adevarate. S-a dovedit in timp ca noi am importat conceptul dar nu este decat o forma fara fond, ca de obicei. Unii ar spune ca […]
De unde invata copiii tampenii!
In psihologie exista doua abordari antagonice care incearca sa explice modul in care ne formam atitudinile sau deprindem anumite comportamente. Unii autori sustin ca adoptarea unor atitudini survine ca urmare a impunerii/deprinderii unor comportamente. Cealalta tabara sustine ca atitudinea precede intotdeauna comportamentul si ca abia dupa ce ne-am format o atitudine alegem un tip de comportament. Ambele […]
Cat de importanta e grija pentru client?
Cred ca una dintre cele mai des intalnite erori in ceea ce priveste perceptia managerilor despre marketing este aceea ca marketing-ul este unul si acelasi lucru cu promovarea. E deja clasica treaba. De aici decurge o alta eroare si anume aceea de a investi masiv in promovare fara o analiza profunda asupra produsului inca din […]
- 1
- 2
- 3
- …
- 14
- Next Page »
Comentarii recente