Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Get Happy.

Scris de Adrian Monoranu pe 29 ianuarie, 2013 4 comentarii

Zilele trecute am vazut la Adrian spotul celor de la VW pentru noul Beetle, cel pe care il vor difuza la editia de anul acesta a SuperBowl-ului. M-a facut sa rad. N-as cumpara masina, dar mi-a dat o stare de bine. Ieri toata ziua m-am abtinut sa nu ma prostesc vorbind in stil „jamaican”. Si […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, auto, coerenta, Pozitionare, strategic planning Etichete: 2013, beetle, get happy, superbowl, volkswagen, vw

Despre boutique-uri online, marketing si rochii de seara.

Scris de Adrian Monoranu pe 22 iulie, 2011 6 comentarii

Din cand in cand mai scriu cate un post care pare sa fie complet in afara zonei mele de interes si asta pentru ca abordez subiecte oarecum nefiresti mie sau blogului meu. Ei bine, azi am sa scriu un post despre rochii de seara. Da, ai citit bine. E vorba despre un boutique. Ceea ce […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: coerenta, internet, maddays, online marketing Etichete: boutique, cristallini, rochii de seara, web 2.0

M-am facut fotbalist.

Scris de Adrian Monoranu pe 12 iulie, 2011 5 comentarii

Duminica a fost prima editie a Blog Olympics, un eveniment pe care l-am organizat in premiera cu echipa de la InOras.ro. A fost mult de munca dar cu mult sprijin din partea unor darnici parteneri si bineinteles cu aportul bloggerilor si a celorlalti participanti, a iesit excelent. Singurul minus a fost vremea deosebit de calda […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Blogging, coerenta, internet, Marketing, Personal s@#t! Etichete: blog olympics, fotbalist, inoras.ro, oboseala, relax

Cosmote – una calda, una rece

Scris de Adrian Monoranu pe 10 noiembrie, 2009 14 comentarii

In ultima vreme n-am prea mai scris despre reclame pentru ca vad ca lumea nu mai e interesata de ele. Cred ca v-ati plictisit. Comentarii nu sunt asa ca m-am shiftut catre alte subiecte mai interesante. Cu toate astea nu pot sa nu remarc un trend oarecum ingrijorator la unul din brandurile care a concurat […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, coerenta, strategic planning, telecom Etichete: 2009, cosmote, mirela, motociclisti, reclame, spot, strategie

Gusto – pufuletii inofensivi de la Publicis

Scris de Adrian Monoranu pe 19 iunie, 2009 10 comentarii

Zilele trecute am vazut un update pe AdCritics. E o critica a Ioanei pentru spotul de promovare al pufuletilor Gusto realizat de Publicis. Imi place spotul insa m-a surprins un pic. Viralul cu smiley face-urile din lanul de porumb (a se vedea analogia porumb-faina-pufuleti) mi-a placut mult si aproape ca ma apucam sa scriu despre […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, coerenta, Pozitionare, strategic planning Etichete: fata de caine, gusto, headless, publicis, pufuleti, spot

Bergenbier – The big moment!

Scris de Adrian Monoranu pe 12 aprilie, 2009 8 comentarii

Si ca sa fie mainstream=ul complet iata si ultimul spot al celor de la Bergenbier. Nu au schimbat agentia dar au schimbat mai tot ceea ce inseamna brand in afara de nume si slogan. Spuneam in trecut ca schimbarea asta nu e chiar binevenita insa la cat de prost merge comunicarea in mainstream anul acesta […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Branding Deloc, coerenta, insight, Marketing, strategic planning Etichete: 2009, bergenbier, big, moment, rebranding, spot, the big moment

Berile mainstream din Romania schimba in masa strategiile

Scris de Adrian Monoranu pe 7 aprilie, 2009 3 comentarii

In ultima vreme se vede un nou flux de spoturi pentru mai toate produsele din FMCG. Odata cu primavara se simte un aer proaspat si in publicitate. Cu toate ca s-a tot vorbit de mai putina reclama pe TV si mai mult neconventional sau interactiv, iata ca brandurile prefera sa nu riste si raman prezente […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, coerenta, consumer psychology, Pozitionare, strategic planning Etichete: bere, bergenbier, golden brau, mainstream, reclama, romania, skol, spot, timisoreana, trenduri

Magura revine dar mai putin bine!

Scris de Adrian Monoranu pe 21 octombrie, 2008 12 comentarii

Mai tineti minte prajiturica prajiturelelor nu-i asa? Ati gustat-o probabil intre timp asa cum am facut-o si eu. Sincer nu m-a dat pe spate si intre timp am optat pentru concurenta. Spotul initial mi-a placut mult desi l-am cam criticat la momentul respectiv pentru ca ma regaseam in target si mi se parea ca ei […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, coerenta, consumer psychology, insight, strategic planning Etichete: magura, prajiturica prajiturelelor, spot, target

Q Fort o da pe spoof-uri cu Mariaaaa!

Scris de Adrian Monoranu pe 30 septembrie, 2008 Lasă un comentariu

Azi am remarcat un spot nou al celor de la Q Fort. Se pare ca brandul acesta a investit destul de mult in ultima vreme in buzz-ul pe care si l-au dorit. De altfel era si normal sa faca asta pe o piata in care exista deja cativa competitori care beneficiaza de o notorietate foarte […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, coerenta, insight, research, Sonor, strategic planning Etichete: gyuri pascu, maria, melodie, q fort, spoof, spot

Vodafone Youth – Profita ca esti tanar!

Scris de Adrian Monoranu pe 10 septembrie, 2008 2 comentarii

Iata un spot peste care am dat din greseala. Mi-a pus un zambet in coltul gurii insa nu l-am considerat indeajuns de interesant incat sa merite un mic research legat de el. Mai apoi l-am primit pe mess de la doua persoane diferite si am accesat linkul de la sfarsit. Nu mi-a fost prea mare […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, coerenta, insight, Sonor, telecom Etichete: copiii, fete, original cut, profita ca esti tanar, spot, vodafone, youth

  • 1
  • 2
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • diana cuzic la Hangouts – Montecatini Iasi.
  • ST la Dilema etica a produsului chinezesc.
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu