Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

De ce este brandul mai important ca oricand?

Scris de Adrian Monoranu pe 13 ianuarie, 2021 Lasă un comentariu

brandul

Brandul este o notiune despre care vorbesc multi dar foarte putini o inteleg cu adevarat. E un termen la moda, trebuie sa recunoastem. Il auzim la persoane care il folosesc pentru a evidentia calitatea sau pretul ridicat al unui produs („e brand frate, d’aia costa”). Il auzim la persoane care fac referire doar la elementele […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Academic, Branding Deloc, editoriale, Marketing Etichete: brandul, consumatori, important, oricand, riscuri, timp

Despre mituri si branduri.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 ianuarie, 2018 Lasă un comentariu

Zeii vor exista atat timp cat oamenii vor crede in ei. Cand oamenii inceteaza sa mai creada, zeii dispar. Ce sunt astazi Zeus, Hera, Hermes, Ares, Hefaistos, Poseidon, Hades? Personaje in povesti, istorii si filme sau cel mult surse de inspiratie pentru branduri. 🙂 Au disparut pentru ca oamenii nu au mai crezut mituri si […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Branding Deloc, consumer psychology Etichete: branduri, consumatori, mituri, povesti, zei

Politia Romana si DNA se pricep la naming.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 septembrie, 2013 Un comentariu

De ani de zile urmaresc creatiile celor care denumesc operatiunile Politiei Romane si dosarele DNA-ului. Ma refer la numele de cod pe care acestea le primesc. Si ma gandesc oare cine le inventeaza si pe ce criterii. Nu vreau sa le critic in vreun fel. Unele sunt chiar foarte nostime, altele mai serioase, toate insa […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Branding Deloc, naming Etichete: diicot, dna, naming, nume, operatiuni speciale, politia romana

Integrati strategiile de comunicare cu vanzarea personala!

Scris de Adrian Monoranu pe 22 aprilie, 2012 6 comentarii

Foarte important. Daca nu cumva cel mai important. O sa pornesc postul de azi de la o experienta personala traita chiar acum cateva minute. De dimineata, mi-am spalat masina. Am ales una dintre spalatoriile mai cunoscute din oras dar nu sunt unul dintre clientii lor fideli. Am ales-o pentru ca am prins cu coada ochiului […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Branding Deloc, Cei Patru Pe, consumer psychology, Marketing, Promotions, studii de caz Etichete: consultanta, relatia client brand, servicii, strategii de comunicare

Totul despre pasarica si barza. Punct!

Scris de Adrian Monoranu pe 9 ianuarie, 2012 3 comentarii

Intre Craciun si revelion mi-am vizitat fratele, cumnata si nepotul in Sibiu. Am petrecut cateva zile in orasul meu natal si m-am simtit excelent. M-am plimbat, am facut pe ghidul pentru prietena mea care nu fusese pana atunci acolo vreodata si am facut o gramada de poze. In timpul relativ scurt petrecut in casa am […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, Branding Deloc, Marketing Etichete: barza, ginepro, pasarica, sibiu, spot tv

What about „brending”?

Scris de Adrian Monoranu pe 16 noiembrie, 2011 4 comentarii

Am ratat cursul de branding de luni seara dar am supravietuit si pentru ca nu vreau sa treaca o saptamana fara sa vorbim despre acest subiect am sa incerc sa suplinesc lipsa mea cu acest post. Ii multumesc lui Andrei Danila pentru materialul trimis. Subiectul de azi este legat de naming si brand statements. Discutam […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Branding Deloc, consumer psychology, Marketing, Pozitionare, romania Etichete: branding, haine, magazine, Pozitionare

Web Naming – o sarcina dificila!

Scris de Adrian Monoranu pe 15 octombrie, 2011 5 comentarii

De cand am ajuns la PR 4 au inceput sa curga comentariile vanatorilor de pagerank. Tot felul de tipi sau tipe interesate de plasarea unui link care sa aduca o crestere de pagerank de pe site-ul meu se chinuie sa ma convinga sa le aprob comentariile. E cea mai simpla metoda de a reusi sa […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Branding Deloc, experimente, internet, Marketing, naming, online marketing Etichete: naming, online, research, testare, vindecasa

Si totusi exista … Rom american

Scris de Adrian Monoranu pe 11 ianuarie, 2011 3 comentarii

Pentru cei care nu ma urmaresc pe FB, revin cu o fotografie facuta in urma cu cateva zile pe cand vizitam Gheorgheniul. Am zabovit putin intr-un soi de supermarket local unde plimbandu-ma printre rafturi am dat peste ceva ce cautasem cu infrigurare si prin Iasi si prin Bacau in urma cu cateva luni, dar fara […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Branding Deloc, Cei Patru Pe, experimente, Marketing, packaging, romanisme Etichete: ambalaj, american, ciocolata, rom, unguri

Starbucks evolueaza – redesign of the Siren

Scris de Adrian Monoranu pe 6 ianuarie, 2011 14 comentarii

In 2011 primul mare semn de refresh in lumea brandingului este dat de Starbucks. Dupa aproape 20 de ani (1992 ultima schimbare) compania decide sa evolueze in zona unei identitati mai simple, mai aerisite si mai vesele, zic eu. Pasul marcheaza inceputul unei noi era in istoria companiei si dupa cum puteti vedea se renunta […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Branding Deloc, design, evenimente, identity, packaging Etichete: logo, pahar, redesing, sirena, starbucks

Genial – Santa brand book

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2010 2 comentarii

Pentru ca am intrat oarecum in vacanta, nu chiar 100%, dar cat de cat, azi m-am gandit ca si blogul meu ar putea sa prinda un aer mai funny. Urmeaza o perioada in care trebuie sa ne destindem si sa fim mai buni asa ca eu mi-am propus sa va mai descretesc fruntile. Evident nu […]

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, Branding Deloc, identity, Marketing, spoof, Vacanta Etichete: genial, quietroom, santa brand book, spoof

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 5
  • Pagina următoare »

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Hangouts – Gist Iasi.
  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu (1 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • gabitzu200 (1 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • RADU (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Filep M (1 comments) la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected (1 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu