Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Am facut un internship de PPC la Canopy

Scris de Adrian Monoranu pe 23 iunie, 2021 Un comentariu

internship

Se spune ca dupa 40 de ani dorinta oamenilor de a invata lucruri noi scade destul de mult. Avem tendinta sa ne refugiem in zona noastra de confort dar, cred ca e ok totusi sa spunem DA unor noi provocari. Si uite asa m-am inscris la un internship organizat de agentia Canopy ca sa invat […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, online marketing Etichete: canopy, facebook ads, google ads, internship, online marketing, ppc

Marketing nu inseamna numai conversii.

Scris de Adrian Monoranu pe 21 noiembrie, 2020 Lasă un comentariu

conversii

Toata lumea isi doreste vanzari, deci conversii. Manageri si antreprenori, experimentati si novici la gramada, atunci cand sunt intrebati care este scopul marketingului iti raspund la unison ca acesta trebuie sa produca vanzari. Pentru ca d’aia fac business, sa obtina profit. Si cum profitul nu se face fara vanzari, prin urmare cheltuie pe marketing in […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Marketing, online marketing, social media Etichete: awareness, conversii, Marketing, reach

Millennials – how to „catch” them?

Scris de Adrian Monoranu pe 14 decembrie, 2019 Lasă un comentariu

millennials

Thursday I was invited to speak to the students of PRIME Iasi about a very interesting subject – how to catch millennials? And since I did not prepare a visual presentation, I thought it would be maybe useful for them (and you) to have a transcript of what I actually said. It was a very […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, Marketing, Public speaking

Influenceri cu publicitatea la vedere?

Scris de Adrian Monoranu pe 7 septembrie, 2019 3 comentarii

Luand in considerare noul val de influenceri care isi imping produsele pe care le endorseaza tot mai puternic pe timeline-urile noastre si de asemenea faptul ca platformele Facebook dar si Google au din ce in ce mai multe reclame, imi dau seama ca de fapt mai bine de 60% din contentul care imi este livrat […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Blogging Etichete: advertising, Blogging, campanii, influenceri, publicitate, vlogging

Bugetul de promovare – cum il estimam?

Scris de Adrian Monoranu pe 22 ianuarie, 2019 2 comentarii

bugetul de promovare

Una dintre cele mai mari provocari ale marketerului este sa estimeze corect bugetul de promovare. Nu sunt putini cei care au nevoie de ajutor in aceasta directie si asta pot sa va spun numai uitandu-ma la cate cautari sunt facute pe google pe acest subiect. Chiar si manageri de marketing experimentati au dificultati pe linia […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Marketing Etichete: bugetul, estimare, marketer, Marketing, metode, promovare, vlog

Hai acasa, hai cu mine, avem joburi pentru tine!

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2018 Lasă un comentariu

lidl-aeroport-iasi

Se pare ca nu prea pot sa stau departe de aeroporturi. Chiar si atunci cand nu am de plecat undeva, imi fac de treaba si tot ajung pe acolo. Aseara de exemplu, am avut de asteptat pe cineva care sosea in tara din Germania. Pana aici nimic special. Doar ca in aeroporturi se intampla multe […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, retail Etichete: aeroport iasi, bun venit acasa, depozit roman, lidl, mesaje, recrutare

The best Super Bowl Ad in 2018.

Scris de Adrian Monoranu pe 5 februarie, 2018 Lasă un comentariu

Creating great Super Bowl commercials was never an easy job. Everything has to look impeccable. It has to fill in that gap in the mind of the viewer and leave a great impression, regardless of the brand it stands for. It has to be natural but yet outstanding. Because expectations are always high and the […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, sports marketing Etichete: ad, commercial, reclama, super bowl 2018, tide

Cea mai depresiva zi – Blue Monday!

Scris de Adrian Monoranu pe 15 ianuarie, 2018 Lasă un comentariu

wintopice-gheatapozitiva-bluemonday

N-am laudat de mult o campanie din Iasi, de oricare ar fi ea. Unele mi-au atras atentia dar nu m-au motivat suficient. Astazi insa una m-a facut sa astern cateva randuri aici, chiar daca mai scrisesem un post de dimineata, iar eu rareori scriu doua articole in aceeasi zi. Campania mi-a atras atentia nu neaparat […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, facebook, online marketing Etichete: blue monday, creative advertising, gheata pozitiva, iasi, wintopice

Avem nevoie de reclame mai simple?

Scris de Adrian Monoranu pe 15 ianuarie, 2018 2 comentarii

reclame stupide

Imi aduc aminte cu placere de perioada „romantica” a advertisingului romanesc, anii 2003-2008. Apoi a venit criza si bugetele s-au dus naibii. Cand ne-am revenit din criza, deja totul se mutase pe online si putinii visatori care au ramas in publicitate s-au trezit ca trebuie sa faca reclame pentru cu totul alt target.  Ieri sau […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Academic, advertising, consumer psychology, editoriale Etichete: creier, generatii, informatii, procesare, reclame

Coolest monkey in the jungle – fail of the year!

Scris de Adrian Monoranu pe 11 ianuarie, 2018 8 comentarii

In urma cu doar cateva zile a inceput sa vuiasca toata presa internationala in urma unei erori comise de cei de la H&M. Poate stiti, poate nu stiti cazul, ideea e ca au publicat in magazinul lor online o fotografie cu un copil de culoare imbracat intr-un bluzon verde pe care scrie „coolest monkey in […]

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising Etichete: case study, coolest monkey in the jungle, h&m, marketing fail

  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 39
  • Pagina următoare »

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Gelu ionescu la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Ce ne facem cu ChatGPT?
  • Content in social media pentru companii.
  • We should get better at marketing over time!
  • Cum sa prezinti proiecte cu succes!
  • Parerea neceruta nu e necesara.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...