Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Influenceri cu publicitatea la vedere?

Scris de Adrian Monoranu pe 7 septembrie, 2019 3 comentarii

Luand in considerare noul val de influenceri care isi imping produsele pe care le endorseaza tot mai puternic pe timeline-urile noastre si de asemenea faptul ca platformele Facebook dar si Google au din ce in ce mai multe reclame, imi dau seama ca de fapt mai bine de 60% din contentul care imi este livrat este de fapt advertising. Ok, pentru advertisingul venit de la FB si G stiu ce am de facut. Swipe, close etc. Dar pentru contentul venit de la influenceri care nu este marcat in vreun fel?

Oare n-ar trebui ca toate continuturile pe care le livreaza influencerii sa fie marcate cu (P) ca sa ne fie mai usor sa navigam printre acestea fara sa pierdem timp uitandu-ne la ceva ce nu ne intereseaza de fapt? Pe de alta parte, multi influenceri au content platit cam 50%, poate si mai mult. Si atunci cu ce mai raman daca il marcheaza cu (P) si audienta il ignora din start?

influenceri

Eu de exemplu, ca microinfluencer, as prefera sa-mi marchez continuturile ca fiind publicitare sau continand plasare de produse, cum de altfel mi se pare si normal. Totusi spre deosebire de alti influenceri procentul de content platit este probabil sub 3% si un ocazional (P) pe ici pe colo nu dauneaza comunitatii. 

Sunt curios ce parere au brandurile despre marcarea continutului ca fiind publicitate sau activare. Se pierde oare din autenticitate sau poate pur si simplu se evita acest lucru pentru a nu se pierde audienta? Sigur, daca intrebam brand managerii, raspunsul poate fi foarte simplu: lasam influencerii sa decida asupra acestui aspect. 

Inchei cu doua intrebari adresate voua, comunitatii stranse in jurul acestui blog.

  1. Are relevanta pentru voi marcarea continutului ca fiind publicitar sau ca incluzand plasare de produse? 
  2. Ati citi/urmari cu aceeasi concentrare acest tip de continut daca ar fi parcat cu (P)?

Astept raspunsurile voastre in comentarii, fie aici, fie pe pagina mea de facebook.

More from my site

  • Canvas – nou tool de advertising al FacebookCanvas – nou tool de advertising al Facebook
  • Reguli despre cum sa NU faci campanii pe Facebook!Reguli despre cum sa NU faci campanii pe Facebook!
  • Publicitatea TV a ucis reclama de la radioPublicitatea TV a ucis reclama de la radio
  • Am lansat AdCriticsAm lansat AdCritics
  • Vlogging-ul nu e deloc usor.Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • Mai invatam de la evenimente – conferinte?Mai invatam de la evenimente – conferinte?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, Blogging Etichete: advertising, Blogging, campanii, influenceri, publicitate, vlogging

Comentarii

  1. Marius Sescu a zis

    9 septembrie, 2019 la ora 1:29 pm

    Nu prea are relevanță că e conținut plătit sau nu, problema este abordarea și credibilitatea. Când vezi câte unul cum laudă un produs și după aceea cumperi și îți dai seama că nu corespunde, atunci ești dezamăgit. Eu pun eticheta advertorial la articolele făcute în colaborare cu brandurile, dar la recenzii de produse de exemplu scot în evidență și avantajele, și ce nu e ok, ca oamenii să nu spună după aceea că i-am mințit.

    Răspunde
    • ancabalaban a zis

      12 septembrie, 2019 la ora 9:20 pm

      +1 contează mult abordarea și credibilitatea

      Răspunde
      • Adi a zis

        30 septembrie, 2019 la ora 10:58 pm

        1 da
        2 nu

        Bun articol!

        Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected (77 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (77 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (77 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (77 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (77 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu