Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Iulius Mall Iasi lanseaza aplicatia Fidelity! (P)

Scris de Adrian Monoranu pe 25 august, 2015 Lasă un comentariu

Cred ca toti cei care au citit macar o carte de marketing, dar nu numai acestia, stiu ca unul dintre principiile de baza ale marketingului este acela conform caruia este mai usor sa-ti fidelizezi clientii existenti decat sa alergi in permanenta dupa clienti noi. Acesta, combinat cu regula lui Pareto conform careia 80% din incasari provin de la 20% dintre clienti, s-a dovedit mereu a fi cheia succesului pe termen lung. Atragerea de noi clienti este benefica dar este foarte costisitoare si, pentru un business matur regula lui Pareto se aplica si intr-o alta forma, si anume: 20% din eforturi iti aduc 80% din rezultate. Restul de 80% efort inseamna atragerea de clienti noi dar care aduc doar 20% din rezultate.

Urmand aceste principii sanatoase de marketing, Iulius Mall Iași lansează aplicația pentru smartphone Fidelity. Începând de astăzi, cumpărătorii fideli vor avea un portofel de economii virtual, care le va aduce vouchere de cumpărături. Iata ce spun cei de la Iulius despre noul lor program de marketing.

Iulius Mall Iași dă startul unei campanii inedite. De astăzi, sesiunile de cumpărături din magazinele preferate îi ajută pe clienți să economisească. Pentru a avea propriul portofel virtual, iubitorii de shopping trebuie să viziteze site-ul Iulius Mall şi să îşi creeze cont în secţiunea special creată: www.iuliusmall.com/fidelitate. Pasul următor este să descarce aplicaţia Fidelity by Iulius Mall din App Store sau Google Play, în funcţie de sistemul de operare al telefonului mobil, şi să se înregistreze cu datele create pe site. Clienţii vor trebui să se prezinte cu bonurile de cumpărături la Centrul Info, acolo unde le va fi scanată aplicaţia şi li se va aloca valoarea cash – back.

Cei care urmează toţi paşii vor primi înapoi 5% din tot ce cumpără, în contul lor virtual. În funcţie de suma economisită, clienţii vor putea achiziţiona vouchere de cumpărături sau CEC-uri cadou. De acum, celor pasionaţi de cumpărături nu le rămâne decât să se bucure şi mai mult de periplul lor prin magazinele Iulius Mall.

fidelity by iulius mall

More from my site

  • Vrei sa pleci moca in America? (p)Vrei sa pleci moca in America? (p)
  • Dragostea de carte schimba lumea!Dragostea de carte schimba lumea!
  • Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!
  • Iti permiti un stilist personal?Iti permiti un stilist personal?
  • Ce parere aveti despre FoodPanda?Ce parere aveti despre FoodPanda?
  • Facebook Camera – un inlocuitor pentru Instagram?Facebook Camera – un inlocuitor pentru Instagram?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertoriale, cumparaturi, Marketing Etichete: aplicatie, fidelity, iulius mall, mobil, puncte, vouchere

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected (1 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu