Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Care-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatch

Scris de Adrian Monoranu pe 23 aprilie, 2015 Lasă un comentariu

Exact asta ma intreba saptamana trecuta un amic. A fost ceva de genul „Ba, tu care esti mare fan si ambasador Heineken, stii care-i faza cu containerul ala verde cu Heineken de la Palas?”. Si pentru ca n-am avut imediat un raspuns sa-i dau, am bagat-o pe aia cu surpriza, gen „Ei, e o campanie smechera si inauntru e o surpriza dar n-am voie sa zic frate!”. Imediat insa m-am activat si mi-am pus in functiune antenele ca sa aflu despre ce e vorba. Stiam eu ceva de o campanie cu niste coduri dar am incercat sa sap mai departe sa vad care e spilul. Ca asa-i sade bine unui mare fan dar si unui microbist convins.

Clar, containerul nu e ceva nou pentru cei care au vazut spotul Heineken. Cum, nu l-ati vazut? Hmm …

Acum ca stim despre ce-i vorba, sa vedem totusi de ce a aparut containerul acolo. Containerele verzi sunt menite sa starneasca curiozitatea in privinta propunerii oferite de Heineken consumatorilor, de a se bucura de experienta meciului la maxim, #ChampionTheMatch. Daca anul trecut au fost invitate legende ale fotbalului prin campania #sharethesofa, anul acesta Heineken merge mai departe implicand cei mai renumiti jucatori internationali pe platformele de social media, prin indemnul #ChampionTheMatch. Astfel, Heineken® construieste experienta vizionarii meciurilor din UEFA Champions League, trecand prin fazele de pregatire pentru vizionare, meciul propriu-zis si discutiile de dupa, oferind perspectiva unui continut creativ care poate fi impartasit cu fanii fotbalului din intreaga lume.

Experienta UEFA Champions League este astfel adusa mai aproape de ieseni, Heineken provocandu-i pe acestia sa deschida containerul si sa castige o vizionare inediat a unei semifinale impreuna cu o legenda a fotbalului international. Astfel, fanii Heineken din Iasi mai au 2 zile pana pe data 25 aprilie, pentru a se inscrie pentru sansa de a deschide containerul amplasat in Palas, folosind codul unic complet obtinut la achizitionarea produselor Heineken din locatiile participante.

Pe 25 aprilie, containerul va fi deschis, iar castigatorul impreuna cu doi prieteni la fel de impatimiti ai fotbalului, va fi invitat in ziua semifinalei sa traiasca experienta meciului alaturi de unul dintre idolii din UCL, nu spun care. 🙂 De asemenea, primii 30 de participanti la evenimentul de deschidere a containerelor vor avea ocazia de a viziona finala UEFA Champions Leagues in una dintre locatiile Heineken din orasul respectiv.

Asadar dragi prieteni fani de Champions League si bautori de Heineken, razuiti cartonasele primite, inscrieti-va codurile pe site si  notati-va codul complet afisat acolo! Va astept pe 25 seara incepand cu ora 19.00 sa introduceti codurile primite de pe site la locatia containerului si sa vedem cine castiga! 😉

More from my site

  • Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!
  • Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!
  • Un iPhone 5 poate ajunge chiar la usa ta. :)Un iPhone 5 poate ajunge chiar la usa ta. 🙂
  • Si castigatorul celor 2 bilete la Noaptea Devoratorilor de Publicitate este …Si castigatorul celor 2 bilete la Noaptea Devoratorilor de Publicitate este …
  • As putea fi cel mai „dateable” blogger!As putea fi cel mai „dateable” blogger!
  • Castiga 6 carti de la Caravana Bookland!Castiga 6 carti de la Caravana Bookland!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: concursuri, fotbal Etichete: bere, championthematch, concurs, container, heineken, iasi, uefa champions league

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • Filep M (1 comments) la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected (1 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu