Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Un Portret pentru Un Vis!

Scris de Adrian Monoranu pe 25 November, 2014 1 Comment

Mi se intampla deseori sa fiu sunat de fostii mei studenti sau sa primesc mailuri de la acestia, fie in legatura cu diferite proiecte de la joburile lor, fie sa le recomand studenti sau absolventi pentru angajare. Asa ca n-am fost surprins atunci cand am vazut un mesaj pe facebook acum vreo 3 saptamani de la Catalina. Sincer, m-am gandit ca vrea sa-i recomand ceva persoane pentru vreun job la National Paints insa mai tarziu am citit ca vrea sa discutam despre un proiect. M-am gandit ca poate are nevoie de putina consultanta si cum nu sunt genul de om care sa refuze o provocare, am zis da. Ne-am programat o intalnire si desi a trebuit sa o amanam de cateva ori, pana la urma am reusit sa ne vedem.

Si deodata … surpriza! Nu numai ca nu dorea sa ii recomand studenti sau absolventi pentru angajare, dar nici nu era vorba de vreun proiect pentru care necesita consultanta. Era vorba de un proiect mult mai interesant, mult mai nobil si bine gandit. Catalina n-a venit singura, ci impreuna cu Georgiana de la Fundatia Bethany, dar si cu Dan Ursu despre care o sa va povestesc mai tarziu (asta daca nu l-ati recunoscut deja dupa nume). Proiectul pe care mi l-au prezentat se numeste “Un Portret pentru Un Vis” si il gasesc a fi foarte interesant. Apropo, de ceva timp am hotarat sa nu ma mai implic in cauze caritabile, sa nu mai scriu despre astfel de proiecte dintr-un motiv foarte simplu: sunt foarte multe si nu pot scrie despre toate, iar atunci cand ii refuz pe unii, acestia se supara si ma considera partinitor (e ciudat ca se intampla asta, dar se pare ca exista si aici o concurenta). Am sa-mi calc insa peste principiu si o sa fac o exceptie, tocmai pentru ca e un proiect foarte bine gandit.

14 tineri artisti de la Universitatea de Arte “George Enescu” si Liceul “Octav Bancila” deruleaza in perioada 1 Noiembrie – 18 Decembrie 2014 aceasta campanie umanitara. Scopul campaniei este de a sprijini cei 30 de copii cu dizabilitati asistati in cadrul centrului de recuperare al Fundatiei Bethany. Campania isi propune strangerea de fonduri ce vor fi utilizate pentru sustinerea serviciilor programului de recuperare (kinetoterapie, logopedie si terapie ocupationala) oferite gratuit de Fundatia Bethany copiilor cu dizabilitati care provin din familii cu situatii materiale precare. De asemenea, o parte din fondurile obtinute din aceasta campanie vor fi utilizate pentru achizitionarea de cadouri ce vor fi oferite copiilor cu dizabilitati in data de 18 Decembrie, cand va veni Moș Crăciun cu “sacul plin de jucării”.

Ideea e foarte simpla. Nu trebuie sa donati pur si simplu bani catre Fundatia Bethany, pentru ca cei 14 artisti implicati in proiect s-au gandit ca in schimbul banilor sa ofere talentul lor. Astfel, cei care doresc sa vina în sprijinul acestor copii pot comanda un portret pictat cu vopsele National Paints pentru o donatie de minim 30 Ron in contul Fundației Bethany: IBAN RO17BACX0000000808906000 deschis la UniCredit Tiriac Bank SA. Mecanismul este foarte simplu. Mai intai plasezi comanda la adresa de email: iasi@bethany.ro, apoi faci donatia si in maxim 10 zile de la plasarea comenzii primesti si portretul. Iata mai jos portretul pe care l-am primit eu de la ei.

unportretpentruunvis

Al meu a fost facut de Dan Ursu, pe care il vedeti si in imagine alaturi de mine dar trebuie sa stiti ca nu toate portretele sunt pictate in acelasi stil. Depinde foarte mult de stilul artistului, prin urmare, eu va recomand sa vizitati si expozitia de la Iulius Mall intre 17 noiembrie si 10 decembrie pentru a vedea mai multe variante, sau mai simplu sa intrati pe pagina de Facebook a celor de la National Paints si sa vedeti acolo fotografii. Iata mai jos si afisul campaniei. Mai multe detalii gasiti si pe site-ul celor de la National Paints insa din pacate nu si pe site-ul celor de la Bethany (bila neagra … sau poate n-am gasit eu, dar daca nu le-am gasit, inseamna ca nu sunt puse unde trebuie).

unportretpentruunvis

 

More from my site

  • 1+1 de Halloween la Cinema City.1+1 de Halloween la Cinema City.
  • BRD se tine de flashmob-uri prin facultati. :)BRD se tine de flashmob-uri prin facultati. 🙂
  • Copacii sunt dovada ca noi am trait aici!Copacii sunt dovada ca noi am trait aici!
  • Cel mai bun prieten al romanului – berea!Cel mai bun prieten al romanului – berea!
  • Un mic sfat gratuit pentru colegii de la promovare din UAICUn mic sfat gratuit pentru colegii de la promovare din UAIC
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Facebook
  • Twitter
  • Google
  • LinkedIn

Filed Under: CSR, evenimente, Multumiri, social Tagged With: campanie, fundatia Bethany, national paints, un portret pentru un vis

Comments

  1. Melente Ionut-valentin says

    5 December, 2014 at 3:44 pm

    Super frumos si genial proiectul…felicitari !

    Reply

Leave a Reply Cancel reply

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Recent Posts

  • Sa fii curajos nu e lucru putin!
  • Epoca noilor imperii.
  • The best Super Bowl Ad in 2018.
  • Ziua in care mi-as fi dorit mai multe camasi!
  • Vin la Oaie!

Recent Comments

  • Alin Ștefan Stan (1 comments) on Epoca noilor imperii.
  • Raluca Gherghel (1 comments) on Epoca noilor imperii.
  • iacov elena (1 comments) on Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Alin Ștefan Stan (1 comments) on Epoca noilor imperii.
  • Adrian Monoranu (1 comments) on Soferii gospodari isi cumpara anevolpe de pe net.

Tags

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2018 Adrian Monoranu