Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Go Ninja, Go Ninja, Go – una pentru nostalgici si parinti!

Scris de Adrian Monoranu pe 20 februarie, 2014 2 comentarii

Va mai amintiti de Vanilla Ice? Sigur, daca nu aveti inca 30 de ani e mai greu sa va amintiti pentru ca n-ati trait propriu-zis epoca pantalonilor largi de la genunchi in sus si a frezelor tuguiate si cu diverse modele decupate pe ceafa. Intre timp Vanilla Ice a disparut din peisajul muzical, a mai jucat in cateva filme in roluri mai putin decat secundare dar a facut o cariera de succes in reclame si asta pentru ca este un icon pentru cei care la finalul anilor 80 si inceputul anilor 90 aveau intre 10 si 20 de ani.

vanilla ice tanar

Puterea lui de endorsare combinata cu o strategie foarte buna ajuta brandurile cu produse adresate segmentului 30-40 ani sa vanda foarte bine. Si un ca sa intelegeti la ce ma refer, iata mai jos ultimul spot in care Vanilla Ice isi face treaba. Urmariti cu atentie spotul si identificati si celelalte elemente care se imbina perfect cu imaginea lui! Go Ninja, go Ninja, Go!

More from my site

  • Manchester United + Chevrolet = Love!Manchester United + Chevrolet = Love!
  • Ce teme au de facut unii studenti!Ce teme au de facut unii studenti!
  • Probabil cel mai catchy mesaj din RO.Probabil cel mai catchy mesaj din RO.
  • Au si ei impotentii lor.Au si ei impotentii lor.
  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
  • La Peizani a castigat Cava d’Oro!La Peizani a castigat Cava d’Oro!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising Etichete: go ninja go, spot, teenage mutant ninja turtles, testoasele ninja, vanilla ice

Comentarii

  1. Andrei Chira a zis

    20 februarie, 2014 la ora 4:59 pm

    Tu stii cat m-am chinuit sa-mi fac freza ca Vanilla Ice cand eram in generala?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      21 februarie, 2014 la ora 6:17 pm

      Numai tu? :))

      Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (1302 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (1302 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (1302 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (1302 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (1302 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu