Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Seat Leon ST – un break in care nu cred.

Scris de Adrian Monoranu pe 18 noiembrie, 2013 4 comentarii

Am aflat ca Seat va aduce pe piata varianta break (combi, estate sau cum vreti sa-i spuneti) a lui Leon, inca din primavara de cand am avut ocazia sa testez Leon-ul din generatia noua. Mi s-a parut de atunci o idee nepotrivita pentru piata din RO, unde nu exista o cultura a break-urilor si cu atat mai mult a break-urilor sportive din clasa compacta. Acum vad ca deja se promoveaza si sunt tare curios cine o sa-l cumpere. Facand comparatie cu fratele sau VW Golf Variant ale carui vanzari in Ro rivalizeaza cu cele ale Fordului Mustang sau ale Corvette-ului, pot sa risc sa spun ca probabil va fi o aparitie si mai exotica pe soselele patriei.

Judecand dupa profilul consumatorului din RO, cred ca e greu sa te impui cu un break, oricat de sportiv ar fi. Probabil va mai trece o vreme pana cand romanii vor cumpara break-uri pentru simplu fapt ca acum multi prefera SUV-uri orientale entry-level daca vor spatiu. In plus, sunt si mai potrivite pentru calitatea drumurilor noastre. Iar mamicile, desi stiu ca nu ele sunt targetate cu Seat Leon ST, chiar ca vor cumpara mereu SUV-uri pentru ca le asociaza cu siguranta, protectia.

Stiti bancul ala cu Ion si Vasile care se duc la Zoo si in fata custii girafei Ion ii spune lui Vasile: Ma Vasile, asa ceva nu exista! ? Cam acelasi lucru o sa-l spun si eu cand o sa vad prima data Leon-ul ST pe strada …

noul seat leon ST

More from my site

  • Karma.Karma.
  • Dionisos King Iasi – review.Dionisos King Iasi – review.
  • Esti student? Mergi la RIUF?Esti student? Mergi la RIUF?
  • Beautiful RainbowBeautiful Rainbow
  • Gaudeamus Igitur a fost azi o gluma proasta.Gaudeamus Igitur a fost azi o gluma proasta.
  • Costache, tu esti Costache?Costache, tu esti Costache?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: auto Etichete: break, neconvingator, seat leon ST

Comentarii

  1. Ionut Lazar a zis

    18 noiembrie, 2013 la ora 8:00 pm

    Vei fi invitat la lansare, si o sa te pricopsesti cu ea un weekend sa vedem daca te convertim sa crezi ….

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    18 noiembrie, 2013 la ora 8:04 pm

    O sa vin cu mare placere. Dupa ce o testez mai vad care-i treaba cu girafa. 🙂

    Răspunde
  3. Ionut Lazar a zis

    18 noiembrie, 2013 la ora 8:05 pm

    Adrian Monoranu Exista , exista mai Vasile !

    Răspunde
  4. Adrian Nechifor a zis

    18 noiembrie, 2013 la ora 11:11 pm

    O sa las Leon-ul ST la o parte, pentru ca da, e o masina care in Romania nu va rupe topurile.

    Dar stii de ce romanii prefera SUV-uri dubioase entry level? Pentru ca nu au cultura auto. Cultura lor auto se rezuma la „imi iau masina cat mai mare, chiar daca are un motor vai de el si chiar daca e cheala ca dotari, pentru ca asa o sa le arat vecinilor cat de smecher sunt eu si cat de bine imi merge”. Asta e in subconstientul lor.

    Adica, din punctul meu de vedere, cand iti iei un SUV echipat cu un 1.6 benzina aspirat si, culmea, cu tractiune fata, adica 4×2, esti absolut cretin. Si stii de ce imi permit sa ii consider cretini pe astia? Pentru ca is cumpara una dintre cele mai inutile masini din lume. E buna doar sa urci borduri, pentru ca la 80 de km/h, intr-o curba nu tare dificila, aproape te rastorni. Ca na, ruliul e mare. Apoi, nu ai niciodata spatiu la fel de mare ca intr-un break. Pe langa asta, cu banii dati pe o asemenea porcarie de masina, iti poti lua un break cu o motorizare foarte buna si bine echipat. Adica poti avea o masina confortabila, cel putin la fel de sigura, de multe ori mai aratoasa si, in fine, mai buna cam din orice punct de vedere decat un SUV.

    Dar cum la noi masinile se cumpara nu in functie de nevoi, ci in functie de cat de mare/impozanta este…

    Arunca o privire in Germania, sa vezi ce cumpara un popor care intelege masinile si care se foloseste de logica cand cumpara o masina. La noi a ramas inca obisnuinta de a cumpara berlina, pentru ca asa era cool pe vremea Dacia 1310, asadar ce pretentii poti sa ai de la asa-zisa piata mioritica…

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (7 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (7 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (7 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (7 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (7 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu