Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Ati intalnit cocalarul din cinematograf?

Scris de Adrian Monoranu pe 16 septembrie, 2013 5 comentarii

Inainte sa plec in Grecia in vacanta am profitat de faptul ca Alina avea o zi libera in timpul saptamanii si aveam si niste tichete cu reduceri la Cinema City, asa ca am mers la doua filme in aceeasi zi. Am vazut Grown Ups 2 si Elysium. Primul undeva de la ora 17 si al doilea de la ora 21. Filmele au fost bunicele, spre surprinderea mea placandu-mi mai mult primul decat al doilea desi nu ma asteptam ca un film al lui Adam Sandler sa ma faca sa spun asta. Probabil a fost Elysium mai slab si de asta. In orice caz, articolul nu e despre cele doua filme ci despre cocalarii si perechile lor care nu stiu sa se comporte in cinematografe.

Cred ca am avut cu totii experiente neplacute in cinematografe nimerind langa un grup de persoane care vorbeau in timpul filmului. Se mai intampla, nu toata lumea vine la film pentru film si mai sunt unii care se cam plictisesc se pare. Dar cazul despre care vreau sa va povestesc este rarisim. Personajele principale sunt un cocalar si pitipoanca lui veniti parca pentru prima data la cinematograf. Iata cum se desfasoara faptele:

1. Intarzie 10 minute (dupa inceputul filmului, nu in timpul reclamelor).

2. Din cauza intunericului (sa zicem) gresesc randul si pentru ca aveau locuri la capat ridica un rand intreg in picioare.

3. Evident, fiindca au gresit randul incep sa faca scandal ca sunt oameni asezati pe locurile lor (care de fapt sunt cu un rand mai in fata). Este nevoie de interventia personalului din cinema pentru a detensiona situatia.

4. In sfarsit se aseaza pe randul din fata, ridicand din nou un rand intreg in picioare.

5. Dupa 3 minute fac schimb de locuri intre ei, el cu ea, ea cu el si tot asa.

6. Dupa alte 5 minute unul dintre ei merge afara (ridica iar un rand intreg in picioare) si revine cu d-ale gurii si lichide.

7. Fosneala, popcorn scapat pe jos, injuraturi „fa proasto, altul nu mai vezi!” etc etc.

8. Dupa alte 3-4 minute in sfarsit se calmeaza si putem urmari filmul.

9. Gresit, dupa 2 minute ea incepe sa comenteze. „P…a asta si-o trage cu ala sigur, sa moara mama daca nu-i asa!” si alte comentarii pline de cartierisme.

10. Toata treaba cu comentariile dureaza cam 10-15 minute (deja trecuse aproape o ora din film).

11. Evident, lui ii suna telefonul. Raspunde expeditiv dar ea e nemultumita si incepe sa-l intrebe cine il cauta. 5 minute de scandal dupa care ea pune bot.

12. El incearca sa o consoleze dar ea e o adevarata drama queen si nu se lasa. Scoate smartfonu’ cu ditai ecranul care lumineaza ca farul de la Tineretului din Costinesti si incepe sa dea mesaje sau sa stea pe facebook. Notificari, sunete, totul activat, ce drecu!

13. Dupa alte 10 minute ea revine la sentimente mai bune. Incepe o sarabanda de pupaturi si apelative „iubi, mai esti supi?” etc.

14. In sfarsit se linistesc dar si filmul e aproape gata.

15. Dupa alte 15 minute filmul chiar se termina si ea concluzioneaza: „ce film de c…t!”.

Si uite asa am vazut de fapt 3 filme si nu 2. Pentru ca la al doilea am vazut si minunata telenovela de cartier de mai sus.  Sincer imi venea sa ma ridic si sa-i dau cap in cap pe cei doi dar nu e o solutie. Poate ar fi trebuit sa ies din sala, sa ma duc frumos la manager si sa cer banii inapoi. El mi-ar fi zis ca nu e vina lor si probabil n-as fi rezolvat nimic. Si-atunci care e solutia? Nu stiu daca ati avut asemenea experiente dar eu cred ca in aceste cazuri si personalul din cinematograf ar trebui sa intervina. Odata n-ar mai trebui sa permita accesul in sala al spectatorilor care intarzie mai mult de 10 minute de la ora anuntata a filmului (oricum sunt 10 minute de reclama minim, deci e safe) si in al doilea rand ar trebui sa le atraga atentia celor care vorbesc si fac show-uri din astea in sala in timp ce noi ceilalti care am venit sa vizionam filmul suntem nevoiti sa ascultam conversatiile lor idioate.

Sigur ca vor mai aparea astfel de cazuri, nu am sperante ca vom avea numai persoane civilizate in cinematografe dar poate ca se vor mai rari cocalarii daca cineva vine si le atrage atentia atunci cand isi dau in petec. 😉

More from my site

  • Batalia pentru creativitate.Batalia pentru creativitate.
  • Exista shopping dupa Black Friday?Exista shopping dupa Black Friday?
  • De unde invata copiii tampenii!De unde invata copiii tampenii!
  • In tara lui „dar daca …”.In tara lui „dar daca …”.
  • Gandeste inainte sa apesi Like!Gandeste inainte sa apesi Like!
  • Sunt mainstream.Sunt mainstream.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: filme, romanisme Etichete: cartier, cinema, cocalar, comportament, pitipoanca

Comentarii

  1. Sergiu a zis

    16 septembrie, 2013 la ora 10:06 am

    trebuia sa le faci o poza. cand ii vedeam prin oras: „iubi, mai esti supi?”

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      16 septembrie, 2013 la ora 10:20 am

      @Sergiu: Daca scoteam telefonul deveneam unul dintre ei. 😉

      Răspunde
  2. Bogdan a zis

    16 septembrie, 2013 la ora 3:50 pm

    Partea nasoala cu cocalarii e ca merg pe principiul „muschii mei minte NU ARE”. Partea si mai nasoala e ca acest principiu e alimentat din plin de pitipoanca de alaturi. Si te trezesti cu vanatai sau ceva rupt. Noi ceilalti, sensibili la atentionari si cu bun simt la noi, nici nu ajungem in situatiile astea pentru ca nu le cream. Asa ca, ori personalul care ar trebui sa-l atentioneze pe ala sau sa-l de afara e mai mare ca el, ori alege sa nu faca nimic de frica. Aici e o problema.

    Răspunde
  3. Marlansky a zis

    16 septembrie, 2013 la ora 5:13 pm

    Eu am intalnit un cuplu in care ea ii citea lui subtitrarile. Cred ca nu vedea bine si nici nu intelegea engleza. Daca la inceput le zicea mai in soapta, la un moment dat a inceput sa vorbeasca normal. Practic am vazut filmul dublat.

    Răspunde
  4. Andrei a zis

    3 octombrie, 2013 la ora 6:51 pm

    Acesta este cocalarul suprem. Dar sunt si aspirantii la statutul de cocalar:
    categoria 1: Dupa ce incepe filmul isi scot smartfoanele sa posteze pe feisbook faptul ca sunt la cinema… Pe tot parcursul filmului primesc laicuri de la alti aspiranti si asa zici ca te uiti la film cu girofar.
    categoria 2: Cei care se cred destepti si fac doar comentarii tampe, sa ii auda toata sala.
    categoria 3: cei care introduc jumatate de alimentara in cinematograf. Am vazut odata pe unul care avea aripioare de la KFC…
    si mai sunt astfel de aspiranti.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu