Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Swimathon – probabil cea mai agresiva masinarie de fundraising.

Scris de Adrian Monoranu pe 2 iulie, 2013 Un comentariu

Sunt satul de Swimathon. Si nici n-a inceput inca. Si probabil ca mine mai sunt cativa. Putini, multi, nu stiu, dar am mai auzit voci. Prieteni apropiati, persoane cu multe contacte sociale, toti mi-au spus ca e nebunie cu acest Swimathon. Cei care n-au avut rabdare sa citeasca mailurile sau statusurile de promovare m-au intrebat ce-i cu evenimentul asta, daca vine vreo vedeta, e vreun copil care moare si trebuie ajutat si tot asa. E nebunie curata ce se intampla. Primesc mesaje in fiecare de zi de la cele mai neasteptate persoane, toti informandu-ma si cerandu-mi sprijinul pentru evenimentul mentionat. Mai sunt 2 zile, fara azi, pana la eveniment si cred ca agresivitatea va creste pe masura ce ne apropiem.

Probabil ca altii s-ar fi pus deja pe unfriending sau pe blocking. Poate ca unii au dat deja spam mailurilor venite din toate partile cu acelasi subiect. Sa fiu sincer, nu-i blamez. Eu n-am facut-o pentru ca anul acesta am hotarat sa merg la eveniment. Anul trecut n-am ajuns pentru ca eram plecat din localitate insa anul acesta o sa merg. Voi sustine cauza lui Catalin Vatamanelu care inoata pentru echipa „Casuta dintre coline”. Anul trecut a facut cele mai multe ture si a strans cei mai multi bani si poate ca anul acesta va face la fel.

Sustin echipa lui pentru ca la randul sau vrea sa adune bani pentru fondul „Ideile tale schimba Iasul” si cred ca e nevoie de schimbare. Probabil ca nu numai banii pot face diferenta. De fapt sunt sigur ca nu banii sunt cei care vor schimba Iasul, ci si deschiderea catre nou a iesenilor. Toata lumea stie ca e putin contradictoriu ce fac eu aici pentru ca am fost si voi fi un sustinator al unor proiecte si decizii cu care membrii Fundatiei Comunitare nu prea sunt de acord, cum ar fi Palas sau taierea teilor de pe Stefan cel Mare. Cred ca schimbarea a inceput deja si fie ca vrem sau nu vrem sa credem, proiecte precum Palas imping orasul catre o noua directie. Sunt absolut sigur ca pietonalul Stefan cel Mare va fi o zona care va creste in popularitate in timp si ca iesenii vor incepe sa-l aprecieze.

Derapez catre o alta zona asa ca ma opresc aici. Sper sa sustineti Swimathon si prin prezenta la eveniment, adica vineri pe 5 Iulie intre orele 16 si 20 la Strandul Municipal Iasi. Si nu uitati sa intrati sa va sustineti financiar favoritii si cauzele aici. Si apropo de agresivitate, totul se rezuma la eficienta si uneori se pare ca agresivitatea si insistenta reprezinta strategii castigatoare. Le doresc succes tuturor participantilor si in special lui Catalin. Spor la ture!

Sursa foto: www.iasifun.ziaruldeiasi.ro

Sursa thumb: www.finantare.ro

More from my site

  • Hangouts – BinduHangouts – Bindu
  • Hangouts – August no.2Hangouts – August no.2
  • Hangouts – Moshe Studio.Hangouts – Moshe Studio.
  • Hub 932 – invata, munceste, uneste.Hub 932 – invata, munceste, uneste.
  • Sa fii curajos nu e lucru putin!Sa fii curajos nu e lucru putin!
  • Cea mai depresiva zi – Blue Monday!Cea mai depresiva zi – Blue Monday!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertoriale, concursuri, evenimente, sports marketing Etichete: 2013, casuta dintre coline, catalin vatamanelu, iasi, swimathon

Comentarii

  1. Razvan a zis

    3 iulie, 2013 la ora 4:22 pm

    Asa cum spune si motto-ul campaniei: Lucrurile se misca. Daca faci valuri.
    Marketing agresiv = valuri si miscare.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (75 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (75 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (75 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (75 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (75 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu