Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

De ce sa NU scrii un blog, adica NU.

Scris de Adrian Monoranu pe 23 mai, 2013 3 comentarii

Ieri am fost la PR Tea, editia a 9-a, editie dedicata bloggingului avandu-i ca invitati speciali pe Vali Petcu (Zoso.ro) si Andrei Butnarasu (Trendymoldavian.ro). S-a discutat despre evident despre blogging si intrebarile din public au venit in special pe linia „trebuie sa am blog – ce sa scriu pe el – care sunt regulile” insa in realitate concluzia pe care am detectat-o a fost „fac pe mine de frica sa-mi fac blog ca poate ma fac de rusine si rade lumea de mine”. Toata lumea vrea sa aiba succes dar s-o arda safe. Adica ceva de genul „domnu’ blogger de succes, spuneti-mi si mie regulile de urmat in asa fel incat sa-mi fac un blog pe care sa scriu chestii super tari si sa nu rada lumea de mine”.

Dragi studenti PR-isti, blogul nu e pentru cine nu are nimic de spus. Cand stii ca ai ceva de spus? Aaaaa, de fapt aici e spilul, cheia si lacata. Pai nu stii. Dar te-apuci de scris si daca vezi ca sunt oameni care vin si te citesc, iti pun la indoiala opiniile si discuta cu tine atunci inseamna ca ai ceva de spus. Daca nu te asculta nimeni si nu-ti comenteaza nimeni articolele atunci inseamna ca n-ai nimic de spus si ceea ce produci nu e altceva decat zgomot. Vorbesti dar nu spui nimic. Totul este sa intelegi asta mai repede decat sa intelegi ca de fapt pierzi timp. Eventual poti sa mai incerci schimband subiectele despre care scrii. Daca nici asa nu merge mai bine te lasi.

Zoso spunea ca pentru un student la PR e bine sa se apuce de scris. Sau macar sa incerce. Sunt de acord doar cu a doua parte. Nu e necesar sa ai blog daca vrei sa lucrezi in comunicare. Poate pentru un student la jurnalism e un must have dar pentru unul la comunicare nu cred. Comunicarea de marketing in special e seaca, searbada si urmareste niste reguli clare. Oricat de mult ai vrea sa faci sa para altfel, in esenta e acelasi lucru. Asa ca bloggingul nu te ajuta prea mult, there’s no room for creativity. Daca vei lucra cu bloggeri poate te va ajuta sa stii ce si cum acestia dar pentru asta nu trebuie neaparat sa fii si tu printre ei. E suficient doar sa-ti faci treaba si sa fii atent/a.

Asa ca dragi studenti de la comunicare, daca nu aveti ceva de spus nu va faceti bloguri. Dar nu veti sti niciodata pana nu incercati, nu? Si nu, nu exista niste reguli de succes care sa fie valabile pentru toti. Te dai cu capul de pereti si daca te doare renunti. Asadar scrieti, nu faceti doar zgomot!

Sursa foto: www.ti.com

More from my site

  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Can you blog?Can you blog?
  • Saptamana patimilor editia mai-iunie 2009Saptamana patimilor editia mai-iunie 2009
  • De ce nu scriem corect?De ce nu scriem corect?
  • Ce-am invatat lucrand pentru americani!Ce-am invatat lucrand pentru americani!
  • INSIDE Iulius in Aula UAIC – eveniment (P)INSIDE Iulius in Aula UAIC – eveniment (P)
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Blogging Etichete: Blogging, comunicare, pr tea, reguli, studenti, zgomot, zoso

Comentarii

  1. bogdan a zis

    23 mai, 2013 la ora 6:06 pm

    Pentru mine a face un blog inseamna a intra in categoria trolls (see you Don’t feed the trolls and Scene Queen), sa fiu unul ori atrag pe altii. Daca am ceva de spus scriu o carte.

    Răspunde
  2. lucian a zis

    24 mai, 2013 la ora 10:24 am

    Mi-am facut si eu blog … am 20-30 de cititori din care 80% fortati de sentimentul de vinovatie venit din prietenie, 15% curiosi sa vada ce prostii am in cap si 5% veniti din greseala… adica au dat click din greseala pe fb. Nu spun nimic important acolo din punctul meu de vedere si nici nu ma straduiesc ci doar imi exprim gandurile fara sa ma intrerupa careva. Cred ca toti avem ceva de spus… in principiu, iar calitatea sau cantitatea a ceea ce avem de spus, mai ales calitatea depinde de numarul de oameni care gandesc ca noi, aia de avem blog. Ideea e sa ajungem la ei. Ma gandesc ca exista pe net un blog despre lene, dar despre o lene crunta, aproape catatonica, letargie maxima… ma gandesc cam ce provocare e sa ajungi la cititorii carora le e lene sa deschida calculatorul sau mai ales ce provocare e sa scrii, ca de… lenea-i mare.

    Răspunde

Trackbacks

  1. Ceai cu aroma de relatii publice si blogging | Blogul echipei InOras.ro spune:
    23 mai, 2013 la 2:14 pm

    […] si au facut multe fotografii. Prin urmare, scrieti, dragi studenti! Doar asa va veti da seama daca aveti ceva de spus sau nu, doar asa veti capata experienta si doar asa opiniile voastre vor fi […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu