Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Get Happy.

Scris de Adrian Monoranu pe 29 ianuarie, 2013 4 comentarii

Zilele trecute am vazut la Adrian spotul celor de la VW pentru noul Beetle, cel pe care il vor difuza la editia de anul acesta a SuperBowl-ului. M-a facut sa rad. N-as cumpara masina, dar mi-a dat o stare de bine. Ieri toata ziua m-am abtinut sa nu ma prostesc vorbind in stil „jamaican”. Si pentru ca m-a facut curios am cautat mai departe pe youtube sa vad daca nu cumva mai sunt si continuari, cei de la VW fiind notorii pentru acest tip de comunicare. Adica cea bazata pe sequels. N-am gasit continuarea, dar am gasit ceva ce precede spotul. Un preview facut cu Jimmy Cliff. Urmariti-l!

Mie unul mi se pare ca o comunicare cat se poate de corecta dpdv strategic. Produsul e clar unul foarte iubit de americani. OK, poate cel de prin anii ’60 dar asta nu inseamna ca cel actual ar trebui sa fie diferit. Broscuta sau Gandacelul (beetle inseamna gandac de fapt) este un simbol al generatiei Flower Power si cred ca momentul actual este cel mai bun pentru a reinvia acesta filosofie. Beetle-ul initial a fost o masina mica, ieftina si fiabila, perfecta pentru cei aflati la inceput de drum dar in acelasi timp si un simbol al aventurii (remember Baha beach races) si al indiferentei.

Vremurile sunt din nou grele, tinerii incep sa simta asta pe pielea lor. La fel ca si in perioada amintita, USA este implicata in cateva fronturi externe (remember Vietnam) si trece prin diverse scandaluri financiare si politice (remember Watergate). Cu siguranta opinia publica americana este impartita insa sunt destui carora nu le pasa si vor sa treaca mai departe. Iar atitudinea potrivita e cea promovata de VW. Get Happy! Iata si spotul ce urmeaza sa fie difuzat!

Acum spuneti-mi daca nu aveti un mare ranjet pe fata! 🙂

More from my site

  • 2013 in review.2013 in review.
  • Merita sa lucrezi in Social Media?Merita sa lucrezi in Social Media?
  • Swimathon – probabil cea mai agresiva masinarie de fundraising.Swimathon – probabil cea mai agresiva masinarie de fundraising.
  • I’m a shoemanic.I’m a shoemanic.
  • Reclamele SuperBowl – audienta mai mare decat meciulReclamele SuperBowl – audienta mai mare decat meciul
  • Ce poate fi mai simplu decat atat?Ce poate fi mai simplu decat atat?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, auto, coerenta, Pozitionare, strategic planning Etichete: 2013, beetle, get happy, superbowl, volkswagen, vw

Comentarii

  1. Marian a zis

    30 ianuarie, 2013 la ora 3:47 pm

    Clipurile acestea ma fac sa rad :)) ciudata promovare a masinii.

    Răspunde
  2. Sfaturi in Doi a zis

    31 ianuarie, 2013 la ora 10:04 pm

    poate nu prind la noi clipurile…nu se stie pe alte meleaguri :))

    Răspunde
  3. Cristi Nica a zis

    1 februarie, 2013 la ora 1:45 pm

    Un prieten si-a ales culoarea rosie la un vw polo pe movivul „vreau sa imi zambeasca dimineata cand merg in parcare” 🙂

    Culoarea rosie, subliminal, da un sentiment de buna dispozitie.

    Răspunde
  4. Vasile a zis

    3 februarie, 2013 la ora 3:55 pm

    nu pot sa ma satur sa revad clipul, mereu ma pufneste rasul la final 🙂

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected (6 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (6 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (6 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (6 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (6 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu