Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

De ce ar trebui sa vezi Life of Pi?

Scris de Adrian Monoranu pe 20 decembrie, 2012 6 comentarii

Maine e 21.12.2012 si lumea zice ca vine sfarsitul lumii. Prevestit de o civilizatie despre care am aflat recent ca in secolul XV, adica atunci cand se afla la apogeu, nici macar nu avea scriere. Ma rog, presupunand ca vine, am mers ieri la un film pe care nu vroiam sa-l ratez, mai ales ca nu se stie daca de maine voi mai avea ocazia. :)) Filmul a fost evident, Life of Pi. Adica Viata lui Pi, pentru nevorbitorii de limba engleza. Nu stiam prea multe despre film dar teaserele difuzate inca din vara inaintea filmelor 3D pe care le-am vazut m-au facut tare tare curios. Si cand am primit invitatia de la prietenii de la Oxygen PR, mi s-a facut si ziua mai buna.

Filmul este genial. Nu pot sa-l caracterizez ca si gen. Poate ca o fi o combinatie de psihologico-filosofic. Nu suna prea atractiv, n-are actiune, impuscaturi, drama, poveste de dragoste. Nimic din ceea ce poate fi comercial in vreun fel. E o poveste despre suflet si despre dorinta noastra de a ne detasa de petele negre din trecut. Sincer, nu vreau sa vi-l povestesc pentru ca imi doresc sa mergeti sa-l vedeti. E genial. Probabil unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut in acest sfarsit de an. Mai bun si decat Argo, desi e greu sa fac o comparatie pentru ca sunt filme total diferite.

Povestea lui Piscine Patel, adica Pi, este despre modul in care esti inghitit de psihologia comuna a societatii. Indiferent despre care societate e vorba. O sa para ciudate vorbele mele, pentru unii, pentru ca filmul e despre un baiat care supravietuieste unui naufragiu impreuna cu un tigru, in aceeasi barca si cam 2/3 din film se petrec in acest decor si cu aceste personaje. Esenta filmului, mesajul adevarat intervine abia la final si partea cea mai buna e ca nu e decodat in vreun fel. Privitorul trebuie sa-l decodeze si sa-l inteleaga in felul sau. Probabil fiecare va avea propria versiune asupra sfarsitului.

Tocmai din acest motiv mie mi s-a parut genial. Finalul e o metafora, un moment cu semnificatii profunde, si mi-ar face mare placere sa vad de la fiecare dintre cei care au citit postul si vor vedea filmul, un comentariu in care sa explice propria versiune a metaforei. Pe tarmul mexican, acolo unde intr-un final ajunge barca lui Pi se produce o despartire. Ganditi-va la semnificatia acelei despartiri. Mergeti la film. Trebuie vazut inainte de sfarsitul lumii. Sau ma rog, de marea transformare spirituala prin care se spune ca vom trece in aceasta perioada. S-ar putea sa incepeti procesul putin mai devreme!

More from my site

  • Interstellar trebuie vazut neaparat!Interstellar trebuie vazut neaparat!
  • Hangouts – Gist Iasi.Hangouts – Gist Iasi.
  • Hangouts – BinduHangouts – Bindu
  • Oblio.eu – o solutie de facturare la indemana. (p)Oblio.eu – o solutie de facturare la indemana. (p)
  • Hangouts – Truefanda IasiHangouts – Truefanda Iasi
  • Am testat Renault Talisman si noul Renault Megane.Am testat Renault Talisman si noul Renault Megane.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: filme Etichete: cinema city, film, life of pi, metafora, review

Comentarii

  1. Andrei Chira a zis

    20 decembrie, 2012 la ora 4:37 pm

    Apropo de filme, chiar vroiam sa-ti zic sa vezi Branded, un film tare despre marketing.

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    20 decembrie, 2012 la ora 4:42 pm

    @Andrei Chira: O sa-l caut. Am auzit de el.

    Răspunde
  3. Stefan a zis

    21 decembrie, 2012 la ora 11:01 pm

    Eu am fost convins sa vad Life of Pi de cand a aparul trailerul acum ceva vreme.

    Si da, Branded este un film frumos, sa nu acorzi atentie notei de pe imdb…

    Sarbatori fericite!

    Răspunde
  4. Silviu a zis

    22 decembrie, 2012 la ora 12:18 pm

    Am vrut sa merg la avanpremiera insa rezervari online nu s-au putut face si telefonic nu am reusit sa dau de nimeni. Imi pare rau ca in Iasi e doar un cinema si nu stiu cand s-o mai deschide Village ca la Cinema City customer service-ul imi pare varza.

    Răspunde
  5. Sandu a zis

    2 ianuarie, 2013 la ora 2:22 pm

    Pare oarecum interesant, se mai difuzeaza?

    Răspunde
  6. Ifrim Giani a zis

    8 ianuarie, 2013 la ora 7:56 pm

    Din trailer si dupa nota de pe IMDB pare un film bun. Nu stiam de el desi obisnuiesc sa urmaresc filmele nou aparute.

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • O chestiune de nuanta la Vel Pitar
  • My answers to W+K planner’s questions
  • Brand-blogger-consumator – un triunghi conjugal.
  • Sa va mai explic o data cum se castiga Vocea Romaniei.
  • Interstellar trebuie vazut neaparat!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu