Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Cat de repede scade interactiunea pe facebook?

Scris de Adrian Monoranu pe 28 octombrie, 2012 3 comentarii

E o intrebare care ar trebui sa-i preocupe pe toti cei care administreaza pagini de facebook, fie ca sunt personale, fie ca sunt ale unor branduri pentru care lucreaza. In mod normal, orice administrator ar trebui sa aiba niste obiective foarte bine definite. Prioritatile sunt diferite de la un caz la altul dar dintre aceste obiective nu pot lipsi, interactiunea, cresterea bazei de fani si trimiterea lor catre un website sau mai multe. Ordinea si-o face fiecare. Azi e randul interactiunii si am ales subiectul pentru ca tocmai experimentez situatii foarte interesante.

Scriam in postul de mai devreme ca o sa deschid o sectiune FOTO dar pana una alta imi postez fotografiile pe Facebook. Ei bine, in ultima perioada, probabil si datorita vremii mai mohorate, am parte de foarte multa interactiune pe poze. E vorba de like-uri, multe like-uri. Este normal sa fie un volum mare daca judecam dupa faptul ca fanbase-ul meu e pe undeva pe la 4100 de persoane dar totusi fiind vorba de multa interactiune, am inceput sa observ trenduri.

In principiu, cea mai mare interactiune e in primele 10 minute de la postare. Atunci iti vin cel putin 20% din like-uri. Apoi inca 30-40% in prima jumatate de ora, inca vreo 20% in urmatoarele 3-5 ore si restul 20-30% in zilele care urmeaza. Asadar daca nu ai interactiune pe posturi in primele 10-15 minute, poti sa-ti iei adio de la interactiune. Alt lucru important e faptul ca urmarind acest trend poti sa-ti adaptezi programul editorial. Asta daca ai asaceva. Atentie insa, poti ajunge sa-ti stresezi foarte tare audienta. Accepta si cand ai postat chestii neinteresante si lasa-le sa treaca prin ciclul natural. Selectia naturala functioneaza si pe facebook.

N-o sa va spun cum sa va creati interactiunea, asta face fiecare cum crede, au scris altii, si chiar nu cred ca mai e cazul. Va spun doar ca puteti ajunge la rezultate interesante daca va urmariti postarile si analizati ce se intampla cu fiecare in parte. Sigur, asta necesita ceva timp si rabdare iar cu asta cu totii stam cam prost. Dar rezultatele nu vin de la sine decat in situatii foarte rare. Succes!

 

More from my site

  • Si la Princeton se mai da cate-o duma iar Facebook stie PR.Si la Princeton se mai da cate-o duma iar Facebook stie PR.
  • Epoca noilor imperii.Epoca noilor imperii.
  • Like, dislike si manipulare online.Like, dislike si manipulare online.
  • #fashionistele#fashionistele
  • Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!
  • Cumparati magneti!Cumparati magneti!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: experimente, facebook, internet, online marketing, research, social media Etichete: engagement, facebook, interactiune, postari, research

Comentarii

  1. liviu a zis

    28 octombrie, 2012 la ora 1:36 pm

    Procentele de like-uri venit sunt dupa statistici sau intuitiv ?

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      28 octombrie, 2012 la ora 1:39 pm

      @liviu: studiu facut pe postarile mele. stiu, nu e reprezentativ, nu e chiar cantitativ dar poti testa. rolul postului e de a-i face pe administratori sa incerce sa urmareasca.

      Răspunde
  2. Yamasha a zis

    28 octombrie, 2012 la ora 5:31 pm

    eu nu folosesc facebook pentru interactiune asa ca…greu de zis 🙂

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Hangouts – Gist Iasi.
  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!

Comentarii recente

  • Adrian Monoranu (20 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • gabitzu200 (20 comments) la A invata vs. a descoperi.
  • RADU (20 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Filep M (20 comments) la Neumarkt – Berea cea mai bere?
  • bConnected (20 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu