Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Cum se vand corect piesele auto in online.

Scris de Adrian Monoranu pe 27 octombrie, 2012 2 comentarii

As vrea sa incep acest post prin a spune ca nu imi doresc si nici voua nu va doresc sa trebuiasca sa cumparati piese auto fie din online, fie din offline. Pentru simplul fapt ca daca trebuie sa le cumparati, inseamna ca aveti probleme cu masina. Totusi, uneori, cate o consumabila acolo tot mai trebuie luata asa ca, vrem nu vrem, tot ajungem sa investim in asta. Daca totusi este nevoie sa cumparati piese auto, de orice fel, eu va spun ca nu e usor deloc. Mai ales daca nu te pricepi si daca nici nu prea ai incredere in mesterii la care te duci.

Eu unul n-am. Si nici nu prea ma pricep. Asa ca de fiecare data stau cu frica in san ca o sa iau teapa. Si am avut mai multi mecanici la care am mers in decursul anilor, asta dupa ce mi-am luat mai multe tepe si la service-ul autorizat dedicat marcii cumparate de mine, dar nici unul nu pot sa spun ca mi-a dat senzatia ca nu ma tepuieste cumva. Asa ca de ceva vreme, am hotarat sa imi cumpar singur piesele de schimb sau consumabilele. Noroc ca am un Seat, caruia ii fac reclama acum, care nu s-a stricat mai deloc in cei aproape 6 ani de existenta. Totusi, un ulei de schimb, cateva filtre si alte nimicuri din astea tot mai schimb si eu cam o data, de doua ori pe an.

Si cand se intampla sa trebuiasca, ma apuca groaza pentru ca pe site-urile cu piese de schimb nu gasesc niciodata informatiile expuse ca pentru un nepriceput ca mine. Stiu ca exista un soi de aplicatie sau site care le are pe toate dar eu nu am dat de el. Am dat insa peste un magazin online de piese care m-a scos la liman. Si asta pentru ca, la fel ca si in situatia cu renovatul apartamentelor, acesta are o gama mare de produse aranjate foarte fain pe categorii si mai mult decat atat, are preturi pentru majoritatea. Nici nu mai discutam despre suport si alte chestii de customer service. Le are si pe alea, dar eu vorbesc de o structura foarte bine facuta.

Stiu ca majoritatea site-urilor au o impartire pe marci si e relativ usor sa ajungi in zona marcii si modelului care te intereseaza, dar aici discutam si despre o impartire pe sectiuni a pieselor, in interiorul zonei marcii tale. Iar asta te ajuta foarte mult cand vine vorba de chestiuni specifice. Spre exemplu eu sunt genul care se duce la mecanic si descrie afectiunea masini prin interjectii si uneori onomatopee iar faptul ca el imi spune ca trebuie schimbati rulmentii de la amortizoare ma baga in ceata. Ei, pe site-ul despre care va spun, am gasit relativ usor piesele de care aveam nevoie pentru ca sunt grupate impreuna cu amortizoarele. Altfel cine stie ce-as mai fi cumparat. Ca doar rulmenti sunt o gramada la masina. Tot de aici am aflat ca la modelul meu se schimba cu tot cu flanse si ca nu costa asa de mult pe cat mi s-a spus de fiecare data la service fapt ce m-a facut sa tot aman reparatia.

Cred ca pentru mine e importanta experienta aceasta de utilizator si prin prisma faptului ca o studiez fiind pasionat de tot ceea ce inseamna brand management dar cred ca asta ma face sa fiu si mai exigent. Ei, de data aceasta am gasit magazinul de piese auto caruia nu am ce sa-i reprosez. Si cine stie, poate de data asta chiar ma apuc si eu sa schimb rulmentii aia ca uneori ma scot din minti. 🙂

More from my site

  • Batalia pentru creativitate.Batalia pentru creativitate.
  • Exista shopping dupa Black Friday?Exista shopping dupa Black Friday?
  • Mutari strategice la RCS-RDS – Discovery out, DIGI Life/World in.Mutari strategice la RCS-RDS – Discovery out, DIGI Life/World in.
  • A doua revizie pe anul acesta o fac online.A doua revizie pe anul acesta o fac online.
  • Nicaieri nu-i mai bine ca acasa?Nicaieri nu-i mai bine ca acasa?
  • The divine intervention.The divine intervention.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: auto, consumer psychology, internet, Marketing Etichete: consumator, experienta, magazin online, piese auto, service

Comentarii

  1. Vlad a zis

    27 octombrie, 2012 la ora 12:07 pm

    din experiența proprie, manopera lu ‘nea Gigi este mai mare decat costul rulmenților și flanșelor..:)

    Răspunde
  2. Marian a zis

    8 noiembrie, 2012 la ora 8:03 pm

    Mai este o problema. Avand cunostiinte in domeniul mecanic, daca piesele sunt bune dar mecanicul prost, sau neexperimentat se ajunge la marea problema si anume faptul ca un mecanic lipsit de experienta si care activeaza singur la o lucrare ajunge sa faca stricaciuni la lucrare sau la piesele componente.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu