Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

La Peizani a castigat Cava d’Oro!

Scris de Adrian Monoranu pe 11 iunie, 2012 Un comentariu

Nu stiu daca ati prins spotul de mai jos insa daca n-ati avut ocazia am eu grija s-o faceti acum. Pentru ca avem de-a face cu un exemplu de coerenta strategica aproape de manual. Se stie deja ca sunt destul de critic si de multe ori am fost la randu-mi criticat pentru criticile aduse insa de data asta pur si simplu nu am decat cuvinte de lauda.

Rareori se intampla sa vedem cazuri atat de clare de reusita strategica. Sincer, nici nu mai stiu cine e agentia din spatele brandului si nici daca e meritul lor sau al brand-managerului care a tinut sa continue o strategie inceputa in urma cu mai bine de 3 ani de zile.

Nu e prima data cand comunicarea e adaptata pentru un moment anume. Probabil va mai amintiti si de spotul din apropierea meciului inaugural al National Arena pe care Romania l-a jucat contra Frantei. Si nu in continurea strategiei sta de fapt reusita despre care vorbesc, ci mai degraba alegerea momentelor si de potrivirea lor cu target-ul vizat.

De remarcat este si executia cu detalii bine legate cum ar fi panourile electorale bine realizate cu denumiri si headline-uri de campanie inspirate din cursa electorala la care am fost cu totii partasi pana mai ieri. O sa urmaresc mai departe evolutia lor si sper sa nu strice ce-au facut pana acum.

 

More from my site

  • Despre impotenta strategica si creativa – partea a IV-aDespre impotenta strategica si creativa – partea a IV-a
  • Thank you cows … stupid!Thank you cows … stupid!
  • Exemplu de creativitate & strategieExemplu de creativitate & strategie
  • Despre impotenta strategica si creativaDespre impotenta strategica si creativa
  • Cosmote – una calda, una receCosmote – una calda, una rece
  • Bucegi da umorul pe legenda!Bucegi da umorul pe legenda!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, strategic planning Etichete: alegeri, cava d'oro, publicitate, spot, strategie

Comentarii

  1. Blog Personal a zis

    12 iunie, 2012 la ora 4:56 pm

    Le-am urmarit pe toate si imi plac! Par atat de autentice incat nu te poti lega de nimic!

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (8 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (8 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (8 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (8 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (8 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu