Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Un proiect, un Office 2010 si o pizza.

Scris de Adrian Monoranu pe 26 aprilie, 2012 Un comentariu

In urma cu vreo 2 saptamani discutam cu fostul meu coleg de clasa, Cosmin, de la Create Direct si imi povestea despre noul lor proiect pentru Microsoft. E vorba de o campanie creata special pentru a promova Office 2010. Primul meu gand a fost … wtf dude, n-a aparut deja 2012?

Anyway, am aflat ca e o campanie orientata catre clientii corporate si chiar ma gandeam ca practic acestia sunt si singurii care cam cumpara licente de Office. Desi suna trist, asta e realitatea pe la noi. Daca n-ai avut norocul sa primesti o licenta cu scop educational sau cine mai stie de pe unde, clar ca n-ai dat cele cateva sute de euro pe pachetul Office.

Campania mi-a placut pentru ca e diferita si indrazneata. Probabil nu multi ar fi avut curajul sa lege un soft de o pizza. In schimb cei de la Create Direct au gasit un mediu mai putin conventional si eficient as zice. Campania se deruleaza deocamdata in Bucuresti si Cluj insa sunt sanse sa fie implementata si in Iasi si alte orase.

Targetul este cat se poate de clar, companii mici si mijlocii care sa cumpere pachete de licente. E un parteneriat intre Microsoft si cateva pizzerii care presupune crearea unui sortiment special, Pizza Office, destinata livrarilor catre companiile din target. E o modalitate interesanta de a livra un mesaj. Cutiile sunt personalizate si ele, la fel ca si pizza din interior. E un touchpoint interesant si chiar mi se pare destul de bine ales.

Toate cutiile de pizza livrate in intervalul 11-15 (cam 99% din comenzi sunt in companii) au cutiile branduite cu Office, indifferent daca au comandat Pizza Office sau nu. Pe cutie au call to action de testare, afla mai multe amanunte, cumpara.

Aveti mai jos o galerie cu cateva poze din care se vede si pizza si ambalajul. Personal cred ca va merge. Angajatii comanda, pizza vine, managerii constientizeaza mai usor necesitatea unui soft licentiat. Pam pam! 🙂




More from my site

  • Microsoft, Family Guy, Mashable si strategiaMicrosoft, Family Guy, Mashable si strategia
  • #priNeamt III 2014 – ziua 1. #priNeamt III 2014 – ziua 1.
  • O saptamana de pomina.O saptamana de pomina.
  • Mini-malist – insight si geniuMini-malist – insight si geniu
  • Business Days 2012 la Iasi pe 3-4 octombrieBusiness Days 2012 la Iasi pe 3-4 octombrie
  • #myNYPD – cum sa te faci singur de bafta in social media!#myNYPD – cum sa te faci singur de bafta in social media!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Marketing, marketing direct, permission marketing, technology Etichete: create direct, microsoft, pizza office

Trackbacks

  1. Linkuri iesene de weekend | somnulescu.com spune:
    29 aprilie, 2012 la 12:17 pm

    […] Mono ne povesteste despre un proiect interesant ce leaga Microsoft Office de…pizza. […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Adrian Monoranu la Viata cu un Fiat 500.
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu