Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Facebook si moo.com iti fac carti de vizita moca!

Scris de Adrian Monoranu pe 10 ianuarie, 2012 3 comentarii

Azi ma uitam pe blogul Bogdanei Butnar si surfand prin linkurile de luni am ajuns pe un post de la techcrunch de unde am aflat ca moo.com impreuna cu facebook ofera carti de vizita moca. 50 de bucati pentru fiecare utilizator in limita a 10 milioane, adica pentru aproape 200.000 de useri.

Aparent numarul este nesemnificativ in raport cu cei peste 800 milioane de utilizatori de FB la nivel worldwide (0,025%) dar e o oportunitate pentru ambele branduri. Moo pentru a-si deschide noi piete si Facebook pentru a-si promova noul profil de tip Timeline, destul de hulit de multi utilizatori.

Da, daca nu ati inteles inca, comandarea cartilor de vizita este posibila doar pentru utilizatorii de FB care au activat profilul de tip Timeline. Sincer, il incercasem anterior si parea interesant insa nu intratat de mult incat sa-l activez. Acum insa am facut-o si nu e asa de rau pe cat pare.

Revenind la ce spuneam anterior, Moo, desi cunoscut de majoritatea designerilor si folosit ca sursa de inspiratie de multe agentii, isi deschide piete noi, formate din utilizatori individuali, oameni simpli care n-au legatura cu publicitatea sau designul.

Facebook convinge 200.000 de utilizatori de FB sa treaca la Timeline si ia ghiciti voi cine vor fi cei 200.000? Evident, vor fi cei preocupati sa afle noutati despre FB, cei care citesc bloguri ca acesta, cei care spun mai departe in social media sau mai pe scurt spus, liderii de opinie, cei care conteaza.

Nu e chiar asa de rea ideea. Avand in vedere ca si costurile nu sunt uriase, mi se pare o campanie foarte fair. Doar daca ar fi platit sponsored stories cred ca ar fi iesit mai scump si evident fara buzz. Eu mi le-am comandat deja, astept sa soseasca pe 13 februarie. Can’t wait!

More from my site

  • Cum s-a vazut lansarea Palas in social media.Cum s-a vazut lansarea Palas in social media.
  • Content in social media pentru companii.Content in social media pentru companii.
  • Aproape am renuntat la Facebook.Aproape am renuntat la Facebook.
  • Epoca noilor imperii.Epoca noilor imperii.
  • Like, dislike si manipulare online.Like, dislike si manipulare online.
  • De ce ne conectam pe LinkedIn?De ce ne conectam pe LinkedIn?
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: facebook, Marketing, online marketing, social media Etichete: carti de vizita, facebook, moo.com, social media

Comentarii

  1. Adrian Nechifor a zis

    10 ianuarie, 2012 la ora 10:29 pm

    Merci pentru pont. Chiar daca am vreo 300 de carti de vizita, mi-am facut si de astea ca arata bine. 🙂

    Răspunde
  2. tarzan a zis

    13 ianuarie, 2012 la ora 8:40 am

    ok, nu tre sa-ti activezi neaparat timeline, poti sa-ti faci alt profil special pt asta

    partea frumoasa e ca poti sa-ti faci 50 bucati, fiecare diferita una de cealalta, singura parte care ramane tot timpul la fel e poza mica de la profil, toate pozele din folderul ‘cover’ sunt incarcate automat de moo, si-ti imparte 50 la aprox cate ai. eu mi-am pus 50 fiecare diferita, cu poze de pe unde am umblat.

    ce incearca sa obtina moo.com din treaba asta e sa te faca sa-ti printezi tot timpul chestii din astea dupa calatorii si evenimente …si evident sa le faci la ei. 16 feb eu…daca ies bine promit ca-mi fac si la vara un set de calatorie platit

    Răspunde
  3. Alex Chimu a zis

    14 ianuarie, 2012 la ora 2:41 pm

    Multumesc mult pentru informatie. Am facut si eu comanda, pe 13 februarie le astept sa soseasca. Am comandat 4 modele diferite, nu stiam ca se poate pune un model diferit pe fiecare carte de vizita. Oricum, nici nu mi-as fi facut 50 de modele diferite. Dupa aceea, nu stiam pe care si cui sa o dau…

    Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • O chestiune de nuanta la Vel Pitar
  • My answers to W+K planner’s questions
  • Brand-blogger-consumator – un triunghi conjugal.
  • Sa va mai explic o data cum se castiga Vocea Romaniei.
  • Interstellar trebuie vazut neaparat!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu