Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Unde duce saracia si lipsa de speranta?

Scris de Adrian Monoranu pe 9 mai, 2011 4 comentarii

La biserica. Cel putin pe roman il duce la biserica. Vad in fiecare zi cum lumea se ingramadeste la biserica ori de cate ori e vreo sarbatoare sau se inaugureaza vreun nou lacas de cult. Se lasa mereu cu imbulzeala, imbranceala si injuraturi. Nu se mai tine cont de faptul ca se afla totusi intr-un loc, teoretic sfant, si toti isi dau arama pe fata. Tipa, racnesc, impart coate si pumni si toate astea pentru ce? Ma intreb de fiecare data pentru ce?

Raspunsul nu poate fi decat unul singur. Suntem in buda foarte rau si cred ca pentru multi, mai ales pentru cei saraci, biserica este singura cale de salvare. Singurul sprijin pare sa fie cel de sus iar acesta nu prea vine. Ne-am obisnuit inca de pe vremea stramosilor nostri sa ne adapostim la biserica in vremuri de restriste insa acum nu mai e aceeasi chestie. Nu mai navalesc tatarii si nici turcii, ci euroiul si dolarul, zidurile nu ne apara de inflatie si nici de prostie sau lene.

Ingramadeala la sarmale pare rezonabila dar ce ne facem atunci cand oamenii nu se ingramadesc decat sa treaca prin altar sau sa ia numai o sticla de aghiazma pe care in oricare alta zi o pot lua fara probleme. Atunci intelegi ca de fapt oamenii astia nu se duc pentru a-si umple stomacul ci pentru a se umple de speranta. O speranta care de fapt dureaza foarte putin si care se pierde in momentul in care ajunsi acasa se aseaza in fata celeilalte tentatii din vremurile in care traim: televizorul deschis de Antena3 sau Realitatea.

Aparent e ca un joc. Te duci la biserica pentru ca ingerasul de pe umarul drept iti spune asta dar cand ajungi acasa te lasi prada tentatiei pe care ti-o insufla dracusorul de pe umarul stang. Totul e de fapt mult mai complex. Marketingul functioneaza de ambele parti. Canalele de comunicare sunt aceleasi si batalia e mai mare decat crezi. Strategiile sunt cele care difera. Si uite asa traiesti de la o duminica la alta.

Rezultatul e simplu, biserica devine din ce in ce mai puternica si in acelasi timp romanul din ce in ce mai dependent de divinitate. Sa ne culcam pe o ureche ca doar am facut cruce si de-acum s-asteptam sa vedem cum vin minunile. Parca-mi aduc aminte de mayasi care credeau ca prin sacrificii si ofrande o sa aduca ploaia inapoi. Au asteptat 100 de ani, timp in care au murit cu zecile de mii si natalitatea scazuse dramatic. Intr-un final si-au luat lumea in cap si au plecat in alta parte unde ploua. Oare romanii cand o sa faca asta?

More from my site

  • Postul de munca la romani!Postul de munca la romani!
  • Inca o dovada ca statul nu e un business.Inca o dovada ca statul nu e un business.
  • Client shaming e calea usoara.Client shaming e calea usoara.
  • Marketing facut pe bucati.Marketing facut pe bucati.
  • Marketing nu inseamna numai conversii.Marketing nu inseamna numai conversii.
  • Ce-am invatat lucrand pentru americani!Ce-am invatat lucrand pentru americani!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: permission marketing, Personal s@#t!, romania, romanisme Etichete: biserica, Marketing, religie, romani, speranta

Comentarii

  1. Ivan Mihaela a zis

    9 mai, 2011 la ora 11:16 am

    Vroiam sa mai adaug ceva..dar NU gasec ce..!
    Mă-nclin!:)

    Răspunde
  2. Laptopuri roz a zis

    12 mai, 2011 la ora 5:08 pm

    Viata in Romania este tot mai grea. Singura speranta ramane biserica, dar acolo este foarte important cum mergem, daca suntem incarcati de griji, cu siguranta ca nu vom fi deschisi in rugaciunile noastre.

    Răspunde
  3. games forum a zis

    12 mai, 2011 la ora 6:12 pm

    Saracia omoara sperantele si visele. Am multe cunostinte care au demarat afaceri si aveau ganduri mari, majoritatea avand afaceri facute din pasiune. Din pacate, odata cu afacerile au murit si visele lor.

    Răspunde
  4. Matei a zis

    17 mai, 2011 la ora 1:20 pm

    Duce la jafuri si crime! Acolo duce SARACIA!

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu