Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Facebook Insights pentru domenii proprii

Scris de Adrian Monoranu pe 23 martie, 2011 2 comentarii

Am citit azi la Manafu despre cateva noutati vis a vis de facebook si utilizarea eficienta a acestuia de catre oamenii de marketing. Cateva tips-uri deja le stiam insa am aflat si chestii noi. Ca deh, niciodata n-ai destul timp sa studiezi totul de-a fir a par. Printre noutati se numara upgrade-urile de la facebook invites si event checkin-urile. Am re-descoperit o chestie pe care o gasisem mai demult pe mashable dar o ignorasem considerand-o „inutila”. Ei bine, acum am testat-o si mi-am schimbat parerea. E vorba despre facebook insights pentru domenii private.

Pana acum probabil stiati ca orice pagina de facebook are propriile statistici accesibile prin sectiunea insights. Ei bine, acum puteti lega pagina respectiva, prin insights de un domeniu. Acest feature poate fi foarte util pentru cei care folosesc o pagina de facebook ca si campaign hub alaturi de un site de tip kiosk (ex. priteniistiudece.ro de la Bergenbier). Facebook insights pentru domenii private iti poate arata legaturile dintre cele doua hub-uri si de asemenea ofera si informatii demografice foarte pretioase.

Mie mi se pare foarte folositor pentru ca am o pagina de facebook asociata blogului si de asemenea destule pluginuri sociale de la ei cu care sa pot crea interactiune in ambele sensuri. Acum pot vedea foarte usor cine sunt cei care dau like (barbati vs femei, varste, etc) si de asemenea care este rata de like pe posturi, pagini etc. Iata mai jos, un printscreen cu ceea ce puteti vedea.

Datele pot fi exportate prin cateva click-uri si pot fi folosite pentru analize mai detaliate prin softuri de prelucrare a datelor, gen SPSS sau Sphinx. Asta evident, este foarte util pentru analistii de marketing. Cei care intradevar se pricep si nu cei autodeclarati. Ouch, am fost putin acid, nu? Ma rog cine se simte, se simte, eu doar vreau sa spun ca datele iti pot spune multe dar te si pot insela daca le tratezi superficial si la suprafata.

Revenind la facebook insights pentru domeniile private. Setarile se fac foarte usor, puteti urma sfaturile de aici si de asemenea se pot urmari foarte comod alaturi de insight-urile pagini de facebook. Vi le recomand cu caldura. Utilizati-le cu cap si folositi-va de bunatatea celor de la facebook pentru informatiile gratuite pe care vi le pun la dispozitie. Unii ar putea spune ca de fapt facebook incearca sa te determine sa folosesti facebook social plugins despre care am vorbit saptamana trecuta (pentru ca fara astea, insight-urile sunt inutile) dar eu nu vad decat efectele pozitive asa ca n-am nimic impotriva. So, use them! 🙂

More from my site

  • Parerea neceruta nu e necesara.Parerea neceruta nu e necesara.
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Aproape am renuntat la Facebook.Aproape am renuntat la Facebook.
  • Epoca noilor imperii.Epoca noilor imperii.
  • Unde se pot face cursuri de marketing?Unde se pot face cursuri de marketing?
  • Greekside Story 2016 – CorfuGreekside Story 2016 – Corfu
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Blogging, facebook, online marketing, social media Etichete: domenii private, facebook, insights, sfaturi

Comentarii

  1. Ducu a zis

    24 martie, 2011 la ora 1:06 am

    Ai incercat sa setezi?

    Mie imi da Bad request! No admin data found.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      24 martie, 2011 la ora 9:09 am

      @Ducu: Pai daca nu setasem, de unde aveam printscreen-ul cu statistici? 🙂 Ai pus codul de fb.admin dupa eticheta in site?

      Răspunde

Scrie un comentariu!Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Găzduit de Simplenet.

Comentarii recente

  • Andrei la Despre dress code in universitati.
  • Adrian Monoranu la Despre dress code in universitati.
  • Grig la Despre dress code in universitati.
  • Dinu la Ce incaltari preferi?
  • Riscanu Anda la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!
  • Quiet quitting in universitati.
  • Nu mai e la fel la facultate …
  • Care-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatch
  • Avem un nou lider mondial?

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2023 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...