Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Male bonding reloaded?

Scris de Adrian Monoranu pe 27 iulie, 2010 2 comentarii

Azi am gasit un spot al celor de la Heineken pe care nu cred ca o sa-l vedem prea curand in RO. E o continuare a celebrului „walk in fridge”. Ca orice sequel, nu se ridica la nivelul spotului initial dar e bun. Conceptul de baza este din nou acela de male bonding insa dus un pic mai departe de data asta. E clar ca se forteaza putin dar efectul pare sa fie cel asteptat. Legatura dintre barbati pare sa fie profunda desi putin parodiata.

Dintr-un spot destul de simplu iata cum se creeaza o strategie de comunicare extrem de populara. Gata, no further comment! Iata spotul!

More from my site

  • Care-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatchCare-i faza cu containerul Heineken? #ChampionTheMatch
  • Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!Experienta unica pentru castigatorii Heineken Champion The Match!
  • Heineken Open Your City a ajuns la final!Heineken Open Your City a ajuns la final!
  • Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!Exploreaza-ti orasul si arata-l lumii intregi cu Heineken!
  • Barba.Barba.
  • Dance more, Drink slow – un experiment interesant de la Heineken.Dance more, Drink slow – un experiment interesant de la Heineken.
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, insight, strategic planning Etichete: bere, heineken, male bonding, reloaded

Comentarii

  1. andrei S a zis

    27 iulie, 2010 la ora 6:37 pm

    M-a amuzat f tare spotul. Super tare, la mine a prins. Dar totusi de ce sa nu bem un haineken si cu fetele? N-ar fi mai fun?

    Răspunde
  2. Chsy a zis

    28 iulie, 2010 la ora 6:40 am

    ..sincer nu mi se pare nu stiu ce.. fata de prima..care de fiecare data cand o vedeam ziceam.. ” genial..frate..genial..”

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected (2 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (2 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (2 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (2 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (2 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu