Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Despre criza, discretie si petreceri gay!

Scris de Adrian Monoranu pe 1 iunie, 2010 13 comentarii

Ei bine dragi prieteni s-a intamplat si in Romania. Prima initiativa de piata din zona gay pe care am intalnit-o. Azi am primit un coment care a intrat direct in spam si pe care l-am citit din greseala. El suna cam asa.

Pensiunea „…” organizeaza in fiecare weekend petreceri vesele boys-only, girls-only sau bi. Discretie maxima.

Cool nu? Nu agreez homosexualitatea dar nu sunt nici homofob. Fiecare cu treaba lui, atat timp cat nu-i vad. 🙂 Cu toate astea initiativa de mai sus pare sa fie o solutie pentru a incasa niste bani frumosi pe o nisa oarecum neexploatata oficial. Si cum e vreme de criza cred ca poate fi o solutie. Nu vreau sa dau numele pensiunii pentru ca nu vreau sa le fac nici reclama si nici sa le creez neplaceri prin ceea ce urmeaza mai jos.

Problema care apare este una de moralitate sau ma rog de indoieli cu privire la moralitate. In urma cu vreo 3 luni scriam un post despre o promotie de la o casa de amanet. Discutam despre ideea de a face cuiva cadou niste bijuterii care au mai fost purtate de altcineva. Mi se pare ca problema e oarecum asemanatoare de data asta.

Oare clientii straight care afla de intiativa asta nu ar fi putin deranjati de ideea de a dormi in acelasi pat in care au innoptat cupluri gay? Teoretic n-ar trebui sa ne punem problema asta insa cu siguranta, in cazul persoanelor homofobe, acest lucru poate fi o problema. Si cum cred ca in jur de 70% dintre romani sunt in aceasta categorie … s-ar putea ca pensiunea respectiva sa ramana doar cu nisa gay.

E un risc pe care proprietarii trebuie sa si-l asume. Romania e o tara plina de discriminari si din punctul asta de vedere cred ca e destul de periculos. In plus, ganditi-va ca si in vest persoanele gay prefera sa aiba locatii dedicate (ma refer la baruri, cinematografe, etc) pe care nu le impart cu persoanele straight. S-ar putea, asa cum ziceam ca riscul sa vina din ambele parti; celor gay sa nu le convina „sa imparta” locatia cu persoane straight de frica discriminarii iar cei care sunt straight sa invoce motive homofobe.

Asadar draga proprietarul de pensiune, gandeste-te ca initiativa ta ti-ar putea face mai mult rau decat bine desi eu cred ca esti foarte bine intentionat. Incerci sa aduci un serviciu de calitate unei nise de consumatori, evident slab acoperita.

Problema e cu discretia. E clar ca daca iti dai numele pensiunii, nr de telefon si link catre pagina ta de web, nu mai poate fi vorba de discretie. Eu am fost fin si nu ti le-am publicat. Nu ti-am facut reclama dar cred ca e mai degraba de bine. Te sfatuiesc sa incerci alte cai de promovare. In general comunicarea in segmentul de piata pe care il ataci este destul de buna pe canale neoficiale.

Sper sa-ti si iasa! Succes!

More from my site

  • 3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.
  • Sa nu ne grabim cu grecii.Sa nu ne grabim cu grecii.
  • Cum se rezolva o criza de imagine/PR?Cum se rezolva o criza de imagine/PR?
  • Cand indiferenta doare.Cand indiferenta doare.
  • Despre romani si pasiunile lor … sau nu!Despre romani si pasiunile lor … sau nu!
  • Despre mid-life crisis si fake-uriDespre mid-life crisis si fake-uri
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: consumer psychology, experimente, Marketing Etichete: criza, discretie, gay, petreceri

Comentarii

  1. Iulian Lita a zis

    1 iunie, 2010 la ora 7:43 pm

    lol… este primul anunt pe care-l vad si eu de acest gen. vorba ta, este un fel de nisa si baietii s-au gandit s-o exploateze… na, nici eu n-am nimic cu persoanele gay, nu sunt pentru, dar nici impotriva. fiecare cu preferintele sale, desi…

    Răspunde
  2. marlanu a zis

    1 iunie, 2010 la ora 7:52 pm

    maybe someone has a crush on you :))

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      1 iunie, 2010 la ora 7:55 pm

      @marlanu: maybe. 🙂 esti gelos? :))

      Răspunde
  3. Bogdan a zis

    1 iunie, 2010 la ora 8:04 pm

    Si-au cam gresit targetarea :)) daca ajungea mesajul la cine trebuia, cred ca totul ar fi fost perfect, o bucata de vreme segmentul asta de piata era al lor. In ceea ce-i priveste pe cei straight..Vorba aia, ce nu stii, nu te doare, asa si aici :))

    Răspunde
  4. Catalin a zis

    2 iunie, 2010 la ora 12:39 am

    Ma gandesc ca ai primit mesajul respectiv din cauza ca ai facut ceva tranzactie pe net sau te-ai inscris pe cine stie ce site care conform cine stie carui studiu semnalizeaza o probabilitate mare de a fi gay….
    deci daca mesajul a ajuns la tine …si tu nu esti gay….poate te incadrezi in marja de eroare a studiului respectiv …sau poate studiul e gresit…
    …Sau poate caut eu o explicatie prea complicata …

    Răspunde
  5. lucian a zis

    2 iunie, 2010 la ora 12:51 pm

    DA… deci, da… merge, acum cand toti nu mai stiu ce sa faca ca sa vanda nu ma mira. Idei din astea avem prin liceu, sa fac un hotline pt. gay sau un hotline unde sa te descarci injurand operatorul. Putin cam trasa de par ideea insa in Romania. Daca ar fi o comunitate gay si daca itradevar s-ar si ocupa cineva de organizarea ei ar fi mai ok. Sa se faca cluburi gay si atunci un anunt de genul ar fi binevenit. Dar eu daca as ajunge sa ma cazez la pensiunea ,,…” cred ca as fugi, dar nu asa, as fugi tare rau de tot de acolo pt. ca sunt homofob cred si nu prea inghit fazele de genul ,,daca omule e ok, ce conteaza ca e gay” – educatie crestina, n-ai ce-i face.
    Poate in curand o sa apara anunturi de genul ,, pensiunea ,,…” organizeaza petreceri pentru batranei! Primele doua shoturi de diclofenac, romparchim sau diazepam sunt din partea casei”
    Sa nu ma abat de la subiect. In afara exista o mini-industrie concentrata pe nevoile comunitatii gay si poate ar trebui sa invatam si noi ceva de la ei.
    Ca sa nu vorbesc degeaba, am vazut emisiunea TABOO pe National Geografic si s-a prezentat o fabricuta mica din Pakistan care a avut un profit de 150 000 euro/an – 2008 daca nu ma insel. Fabrica, impropriu spus ca era de fapt un atelier, producea accesorii si echipamente de genul – costume latex, piele, e.t.c. din alea pentru adeptii curentului gay care vor sa experimenteze.
    ,,Se face” bani din orice! – si ma amuza foarte tare!

    Răspunde
  6. Ana a zis

    2 iunie, 2010 la ora 6:22 pm

    eu am un prieten care e straight si a fost la Gay Fest si s-a super distrat! 🙂 poate merg si eu la anu’!

    Răspunde
  7. lucian a zis

    4 iunie, 2010 la ora 2:54 pm

    Gay fest …. suna atat de gay :))

    Răspunde
  8. ameky a zis

    4 iunie, 2010 la ora 6:01 pm

    nu e nevoie sa fie homofob ca sa fi dezgustat de o anomalie psihica

    Răspunde
  9. Fotbalmeter a zis

    29 iunie, 2010 la ora 8:13 pm

    nu imi place deloc cum suna.. GAY…. atat de cinic..:))

    Răspunde
  10. Ami a zis

    9 iulie, 2010 la ora 12:54 pm

    Foarte interesat articolul. Halal discretie din moment ce mail’ul a ajuns unde nu trebuie.
    Pentru Ameky:
    Anomalie psihica suna cam dur. Majoritatea persoanelor homosexuale sufera intr-adevar de tulburari emotionale insa nu este nicidecum o boala psihica.
    Cei 70% de homofobi sunt asa pentru ca sunt plini de prejudecati. La asta exceleaza mai toata lumea: vede paiul din ochiul celuilalt si nu barna din ochii lui.
    Nu spun ca daca ma gandesc la intimitatile lor nu simt repulsie sau dezgust, insa nu-i judec si in nici un caz nu ii jicnesc.

    Răspunde
  11. CaliVita a zis

    14 iulie, 2010 la ora 10:25 am

    eu chiar ma gandesc ca segmentul respectiv, de obicei vrea ca totul sa fi discret, sa nu se stie unde se duc, si cred ca ar prefera sa nu mearga in acea locatie pentry ca stie ca orice prezenta acolo ii va lipi o eticheta

    Răspunde
  12. Stoicescu a zis

    14 decembrie, 2010 la ora 11:21 pm

    @Ana, Anul viitor poți să încerci Gala Premiilor Gay de la Cluj, e o chestie mult mai drăguță și cu mult mai multă distracție, cel puțin pe ultima sută de metri (Joi,Vineri și Sâmbătă).

    Cât despre petrecei gay la pensiuni și așa mai departe. Avem unde să le facem, indiferent de repulsia unora. Atunci când ai pus banii pe masă toți proprietarii devin friendly, instant. Ca să nu mai vorbim de cluburile cu specific din București, Iași, Brașov, Cluj, Timișoara și așa mai departe.

    Cât despre homofobi, ce să zic? Problema lor, până la urmă știți vorba „câinii lastră, ursul trece”.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu