Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Despre trenduri, trascau si constructii

Scris de Adrian Monoranu pe 14 ianuarie, 2010 2 comentarii

Deunazi dadeam pe twitter o chestie tare interesanta. De fapt cam toate chestiile pe care le dau pe twitter sunt interesante, NOOOT. In fine, ascultand stirile am aflat ca a scazut consumul de trascau ieftin in Romania. E clar, ne-am dus pe copca. Asta inseamna ca Dorel are gatlejul cam uscat in perioada asta. Anyway, am mai aflat ca „specialistii” (care-or mai fi si aia) pun aceasta scadere pe seama crizei din constructii.

Asta ar insemna ca daca Dorel al nostru nu mai da la lopata nu mai are nevoie de trascau. Logic, daca ar fi sa luam in calcul faptul ca trascaul pare a fi cel mai bun energizant pentru muncitorul roman calit pe santierele patriei alaturi de o sticla de Saniuta. E adevarat ca Saniuta s-a transformat in Unirea, Cava D’oro, Iancu s.a.m.d. Deh, economia de piata dom’le!

Cum insa romanul nostru are si un foarte vechi obicei de a bea de suparare, trendul pare a se demonta incet, incet. Toata lumea stie ce s-a intamplat cu muncitorii romani disponibilizati din diferite sectoare ale industriei si cu salariile lor compensatorii. O buna parte din ei si-au baut mintile de suparare si au ajuns acum subiectul stirilor de la ora 17.

Si apropo de stiri, daca scade consumul de trascau nu o sa mai avem parte de violuri, crime si tot felul de acte de violenta al caror singur motor acesta era. Hmm, iata dragi prieteni cum un simplu trend e pe cale sa distruga un simbol national si un icon amandoua deodata. Pai ce-o sa ne facem noi fara Dorel si fara Stirile de la ora 17? 🙂

Photo by.

More from my site

  • Barba.Barba.
  • Romanul vrea sa munceasca?Romanul vrea sa munceasca?
  • Nu ne-am imbatat cu apa rece.Nu ne-am imbatat cu apa rece.
  • De ce nu-mi place fenomenul Robotzi.De ce nu-mi place fenomenul Robotzi.
  • Ploua cu reduceri la Iulius Mall in Iasi.Ploua cu reduceri la Iulius Mall in Iasi.
  • Sindromul Dorian Gray … oportunitate de business?Sindromul Dorian Gray … oportunitate de business?
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, Idei genitale, romania Etichete: constructii, dorel, trascau, trend

Comentarii

  1. Trodat a zis

    15 ianuarie, 2010 la ora 1:53 pm

    stai linistit ca nu doar Dorel e alcoolic, am lucrat cativa ani intr-o redactie de presa si aia beau de 2 ori mai mult decat muncitorii in constructii, nu o data au venit la servici cu voma intarita pe haine iar sticla de gin/vodka era la piciorul mesei…

    Răspunde
  2. Slim a zis

    20 ianuarie, 2010 la ora 4:06 am

    La ce perioada se referea stirea? Daca e pe ultimele luni, e posibil ca lumea inca sa nu fi epuizat stocul de bauturi artizanale pe baza de fructe si struguri. Daca se refera la anul 2009, who knows?! Poate a fost un an mai bun pentru livezi/vii, iar criza a incurajat acumularea de stocuri de bauturi home-made.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Adrian Monoranu la Viata cu un Fiat 500.
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu