Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

JOE si Scala JWT – unde dai si unde crap(a) …

Scris de Adrian Monoranu pe 18 septembrie, 2009 Un comentariu

Ultima data cand am scris n-aveam chef de nimic. Nici acum nu am chef de mare lucru dar am chef de scris si aici pe blog asta e important. Zilele astea ma lupt cu niste materii noi pe care trebuie sa le pregatesc pentru inceputul de an universitar si e destul de complicat pentru ca vreau sa-i surprind pe studenti cu chestii placute. Deocamdata sunt la etapa redactarii unor „course outlines” dar treaba merge.

Si pentru ca tot vorbim de inceputul anului universitar vazui zilele astea un clip nou pe Iqads care pica la fix. E vorba de unul din spoturile celei mai noi campanii JOE, semnata de cei de la Scala JWT. De fapt e o serie de 3 spoturi cu iz de provocare pentru consumatori. Se promoveaza un site aka concurs pentru consumatori si de asemenea, cred, un nou produs intitulat Joe Joyz. Ideea concursului e una destul de fada insa si spun asta pentru ca eu cred ca romanii s-au cam saturat de concursuri in care tre sa trimiti filmulete si poze cu tine doar doar vei castiga niste premii amarate.

Ceea ce lipseste la noi si culmea dintr-o campanie al carui tagline este „indrazneala” este chiar indrazneala. Da, stiu, tre sa trimiti filmulete in care sa demonstrezi ca esti indraznet. Asa si? Ia ganditi-va cate campanii din astea au mai fost in ultima vreme. Eu va zic una si va las pe voi sa continuati. KissFM. In fine, ideea e ca in ultima vreme suntem in rahat rau de tot si cred ca asta poate fi o sursa de inspiratie pentru cei care gandesc promotii. Daca tot suntem in rahat pana in gat, hai sa facem un concurs pentru looserii care ar face orice pentru 100 de euro si sa-i punem sa ne trimita tot felul de poze si filmulete in care se fac ei de rahat.

O sa spuneti ca e vorba de interactivitatea brandului si de faptul ca acesta vine mai aproape de utilizatori si va dau dreptate. Problema e ca filmuletele alea cerute sunt lipsite de demnitate frate, unele n-au pic de haz si pe deasupra mai sunt si unii care isi dau in petec. Bravo celor de la JOE ca au reusit sa scoata la iveala ce e mai bun in roman. Ca doar la asta ne pricepem cel mai bine, sa ne facem de cacao. Una peste alta ideea lor n-a fost prea rea doar ca unii au inteles-o gresit. Unde dai si unde crap(a)! En-joe!

Celelalte doua spoturi le vedeti la mine pe canal.

More from my site

  • Azi aflam ce e POC!Azi aflam ce e POC!
  • 162 de ani de Jack Daniel’s sarbatoriti cu clasa.162 de ani de Jack Daniel’s sarbatoriti cu clasa.
  • Misticism, superstitii si vaccinare.Misticism, superstitii si vaccinare.
  • De azi ma puteti citi mai usor pe mobilDe azi ma puteti citi mai usor pe mobil
  • 3 concluzii de la Iasi Business Days 20123 concluzii de la Iasi Business Days 2012
  • I could be the most sexy microblogger at Roblogfest 2009! :))I could be the most sexy microblogger at Roblogfest 2009! :))
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, cocalari, concursuri, Idei genitale, insight, Promotions, romanisme Etichete: autobuzul, caminul, indraznestesitu, joe, scala jwt, sforaila

Comentarii

  1. monoxid (Adrian Monoranu) a zis

    18 septembrie, 2009 la ora 1:38 pm

    Twitter Comment


    JOE si Scala JWT – unde dai si unde crap(a) … | Marketing in cuvinte si imagini – [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu