Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Cum se promoveaza o agentie de publicitate?

Scris de Adrian Monoranu pe 12 iunie, 2009 2 comentarii

Am primit azi spotul de la Crina si mi-am zis ca trebuie neaparat sa-l pun pe blog. De multe ori m-am gandit de ce agentiile de la noi nu-si fac singure spoturi de promovare. Raspunsul mi l-am dat singur mai tarziu. Pentru ca la noi nu sunt pitch-uri pe bune si pentru ca alegerile se fac pe alte criterii. Asa ca la ce bun sa te chinui sa-ti faci campanie cand de fapt rezultatul este aproape identic cu al spoturilor de campanie electorala.

Totusi, in alte parti lucrurile nu stau chiar asa. Iata un spot de la BooneOakley, o agentie din USA care incearca sa se diferentieze un pic de granzii de pe Madison Avenue. Eu unul il gasesc funny desi e o lovitura directa acordata concurentilor si nu prea agreez strategia asta. Aici se aseamana un pic cu spoturile de campanie de care spuneam mai sus. Imi place foarte mult intruchiparea tipilor din agentie. :)))) Ma intreb oare care e plannerul si care e creativul.

Si pentru ca vreau sa indemn cititorii sa comenteze, le adresez si o intrebare pe final. Cati dintre cei care au avut vreodata nevoie de o agentie de publicitate credeti ca au fost influentati de self-promotion-ul facut de acestea? Si un mic sondaj. Puteti alege mai multe variante de raspuns! 🙂

[poll id=”31″]

More from my site

  • M-am inscris pe BPPM-am inscris pe BPP
  • Influenceri cu publicitatea la vedere?Influenceri cu publicitatea la vedere?
  • Bugetul de promovare – cum il estimam?Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Canvas – nou tool de advertising al FacebookCanvas – nou tool de advertising al Facebook
  • Haihui #priNeamt 5 – 11 septembrie 2014!Haihui #priNeamt 5 – 11 septembrie 2014!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, strategic planning Etichete: agentie, boone oakley, promovare, publicitate, sondaj

Comentarii

  1. Razvan Gradinaru a zis

    12 iunie, 2009 la ora 3:04 pm

    Foarte tare! 🙂 coeficientul de creativitate e invers proportional cu bugetul.

    Răspunde

Trackbacks

  1. monoxid (Adrian Monoranu) spune:
    12 iunie, 2009 la 2:51 pm

    Twitter Comment


    Cum se promoveaza o agentie de publicitate? BLOG: [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu