Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Spoturi de promovare – Romania the land of choice

Scris de Adrian Monoranu pe 10 iunie, 2009 4 comentarii

Azi am descoperit in Ieseanul spoturile de promovare din noua campanie pentru tarisoara noastra. Se pare ca tot sportivii sunt cei care ne pot ajuta cel mai mult sa ne facem cunoscuti in lume si era oarecum de asteptat. Iata-i pe Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gica Hagi invitand strainii sa desopere Romania – The land of choice!

Romania risca un pic cu primul spot insa e binevenita ideea de a trezi un pic interesul. Al doilea spot e mai sobru dar se inscrie in tipicul spoturilor de promovare turistica. E clar ca treimea de aur a sportului romanesc e in prim plan dar ma intreb, oare nu e prea mult? Cei trei atrag foarte multa atentie prin prisma faimei lor insa poate un pic prea mult. E drept ca spotul prezinta indeajuns de bine elemente de atractie romanesti dar de ce sa nu ne folosim de lucrurile pe care lumea le stie deja despre Romania.

De ce sa nu folosim Castelul Peles, Castelul Bran, Sibiul, Iasul, Manastirile din Nord. Incearca oare Romania o repozitionare pe turism de wild life si in cazul acesta nu e o falsa promovare? Pana la urma nu suntem o tara acoperita de paduri asa cum se vede in spot, nu litoralul primeaza, iar delta e vai de capul ei. Promovarea naturii e in regula dar parca e un pic prea devreme. Turistii pot fi dezamagiti de ceea ce gasesc, o natura invadata de gunoaie si manelisti la gratare.

Sa-mi fie iertata indrazneala de a critica cele doua spoturi dar vorbesc din experienta timpului petrecut in preajma strainilor care ne-au vizitat tara. Natura si peisajele salbatice nu au fost punctele forte pe care le-au mentionat in discutiile avute cu ei, ci mai degraba Sighisoara, castelele mentionate, Casa Poporului, etc. Avem niste atractii arhicunoscute in lume dar noi promovam un capitol la care stam din ce in ce mai prost. Si daca toata lumea stie ca Romania = tara lui Dracula, noi de ce suntem atat de stupizi incat sa facem abstractie de acest insight?

More from my site

  • Haihui #priNeamt 5 – 11 septembrie 2014!Haihui #priNeamt 5 – 11 septembrie 2014!
  • Romanii, Udrea si Facebook-ulRomanii, Udrea si Facebook-ul
  • Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.Slogan electoral – promisiune sau pozitionare.
  • Presa facuta la misto.Presa facuta la misto.
  • Soferul roman sufera de teribilism.Soferul roman sufera de teribilism.
  • Dezbatere electorala, fake news si bule.Dezbatere electorala, fake news si bule.
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, Branding Deloc, consumer psychology, insight, Pozitionare, romania, romanisme, turism, Vacanta Etichete: comaneci, dracula, hagi, nastase, promovare, romania, spoturi, the land of choice

Comentarii

  1. magazin online a zis

    10 iunie, 2009 la ora 2:05 pm

    E doar inceputul campaniei, totusi cred ca e mai bine decat sa nu fie facut nimic.
    Sunt bagati multi bani in asta din cate am auzit eu.

    Răspunde
  2. jocuri a zis

    10 iunie, 2009 la ora 9:28 pm

    Romania…END OF CHOICE…

    Răspunde
  3. CIRSTEA FLORIN a zis

    10 iunie, 2009 la ora 11:47 pm

    VA INVIT SA VIZITATI UN BLOG NOU,NON-CONFORMIST,DEDICAT VIETII, IN CARE SPER SA VA REGASITI SI LA CARE SPER SA CONTRIBUI TI SI VOI CU MATERIALE SI OPINII,CHIAR DACA SUNT CRITICE. CU STIMA SI RESPECT CIRSTEA FLORIN.

    Răspunde
  4. ecommerce a zis

    18 iunie, 2009 la ora 12:12 am

    sa speram ca o sa atraga cat mai multi turisti straini cu campania asta 🙂

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (1 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (1 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (1 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu