Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Santierul Palas – un touchpoint bun?

Scris de Adrian Monoranu pe 4 iunie, 2009 7 comentarii

Ieri, cand ma indreptam spre casa, am surprins cu telefonul un banner agatat de plasa de protectie ce imprejmuieste santierul Palas din Iasi. Banuiesc ca deja stiti marile bannere agatate pe toate cladirile si pe gardurile din jur, care promoveaza Palas-ul per se, insa de data asta nu e vorba de un astfel de banner.

E un banner al celor de la Unicredit si tocmai de asta l-am si fotografiat. Mesajul e foarte clar la o prima privire. Gardul de protectie pare a fi un touchpoint foarte bun pentru afisarea unui mesaj, mai ales ca cei care l-au pozitionat au ales si zona din apropierea semaforului de pe strada Palat unde se stationeaza cam un 1 min in medie. Iata si fotografia.

Palas Unicredit

Ideea de asociere aleasa de cei de la Unicredit mi se pare destul de indrazneata dar si bine gandita. Palas este cam singurul proiect imobiliar care mai merge in Iasi si lumea vede asta. Se lucreaza si noaptea si asta da incredere. Unicredit vrea sa profite de aceasta incredere si sa capitalizeze aceasta valoare prin cresterea increderii in serviciile bancare oferite.

Filosofia e una foarte simpla. Consumatorul stie ca imobiliarele sunt cam in buda acuma si ca bancile evita sa mai finanteze orice achizitie sau investitie in acest sector. Cu toate astea, exista o banca, Unicredit, care are incredere intr-un proiect imobiliar si culmea, nu oricare, ci cel mai scump si mai costisitor. Si daca Unicredit are incredere in Palas si in potentialul sau de ce sa nu ai si tu incredere in Unicredit.

Sunt curios insa daca Unicredit are si o oferta de finantare pentru cei care doresc sa cumpere apartamente in blocurile ce se vor ridica in acest proiect. Nu detin aceasta informatie dar sunt sigur ca sunt unii care stiu. Ar fi o idee foarte buna pentru ei, fiindca abia atunci ar putea capitaliza cu adevarat valoarea creata de un banner bine pozitionat. 😉

More from my site

  • Palas Iasi aniverseaza 3 ani cu o proiectie pe apa.Palas Iasi aniverseaza 3 ani cu o proiectie pe apa.
  • Carrefour Market soon to be open la Iulius MallCarrefour Market soon to be open la Iulius Mall
  • Discounturi de sezon – scoateti banii!Discounturi de sezon – scoateti banii!
  • Primele mele poze in Palas!Primele mele poze in Palas!
  • Vine iarna, adio terase, ma mut in cafenea!Vine iarna, adio terase, ma mut in cafenea!
  • De ce vin companiile straine in Iasi?De ce vin companiile straine in Iasi?
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, banner, print Etichete: iasi, incredere, iulius mall, palas, santier, touchpoint, unicredit

Comentarii

  1. ducu a zis

    4 iunie, 2009 la ora 4:50 pm

    Si mie mi se pare o asociere si un amplasament bun al mesh-ului acolo. Cred ca sigur au si contract de colaborare in ceea ce priveste creditele pt apartamente la Palas.

    Si celelalt mesh in care se Iulius Grup anunta ca Palas a castigat premiu pt cel mai bun proiect de peste 100 milioane de euro la un concurs international cred ca de asemenea creste putin increderea in proiect.

    Răspunde
  2. andrei a zis

    4 iunie, 2009 la ora 10:55 pm

    banner-ul ala e de cand lumea acolo (dinainte sa aterizeze criza) si ma cam indoiesc ca au mers atat de departe cu strategia. pur si simplu au gasit un gard si o ocazie sa zica „unicredit was here”. stii, scrijelatu’ ala pe copaci – ion+ioana=love. dimpotriva, as zice ca mai degraba palas beneficiaza de imaginea unicredit, pentru a atrage investitorii-cumparatori sau pur si simplu pt a crea incredere in proiect. la fel cum e si cu banner-ul de mai sus, de la pizzeria domneasca, cu „cel mai mare proiect… de ceva din europa”

    Răspunde
  3. me a zis

    5 iunie, 2009 la ora 4:07 pm

    pentru cei care nu stiau deja (sau au ramas un pic in urma cu informatiile) maretu; proiect Palas s-a oprit de saptamana trecuta din lipsa de lichiditati si datorita faptului ca vanzarile au mers mult mai prost decat se asteptau. nu mai e nimeni pe santier si au sudat si portile. vom trai si-om vedea cand il vor relua

    Răspunde
  4. Adrian Matei a zis

    7 iunie, 2009 la ora 2:25 am

    Da, banner-ul e de ceva timp acolo. Pana la urma, Unicredit a si finantat foamea de bani a d-lui Dascalu, implicit riscurile pe care si le-a asumat. Au capitalizat treaba asta cu avantaje de ambele parti.
    Satisfactia mea cea mai mare ar fi ca multi dintre lacomii ce se aventureaza in proiecte de acest gen sa piarda; si nu putin. Au si de unde. Nu le plang de mila.
    As aduce in discutie si initiativa guvernului „prima casa”, o masura menita sa ajute mai mult real estate-ul si bancile. Sunt si ceva avantaje pentru o mica parte din populatie ==> scop electoral.

    Răspunde
  5. andrei a zis

    12 iunie, 2009 la ora 3:35 pm

    Santierul de la Palas a fost inchis acu 2 saptamani (neoficial ):(

    Răspunde
  6. Adrian Matei a zis

    13 iunie, 2009 la ora 7:06 am

    Asta e, nu face nimic. O sa reia ei lucrarile. Ei sau altii. Bine ca s-a terminat si cu specula asta imobiliara. Prea repede luam eu casa de la X cu 30.000, el o dadea la Y cu 100.000 si acesta la Z cu 180.000 … Lacomia si prostia au dus la criza lu’ peÅŸte.
    Stiu, e bun un proiect de genul Palas pentru Iasi. O sa fie terminat, cu ceva intarziere.

    Răspunde

Trackbacks

  1. monoxid (Adrian Monoranu) spune:
    4 iunie, 2009 la 4:43 pm

    Twitter Comment


    Santierul Palas – un touchpoint bun? BLOG: [link to post]

    – Posted using Chat Catcher

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • A invata vs. a descoperi.
  • Am bagat bani la Caritas.
  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.

Comentarii recente

  • bConnected la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu