Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Admiterea la UAIC se promoveaza intens!

Scris de Adrian Monoranu pe 12 mai, 2009 11 comentarii

Azi am primit de la un coleg un filmulet de prezentare a admiterii la UAIC si mi-am adus aminte de site-ul de promovare pe care Alex ma ruga sa-l promovez acum ceva vreme. Am uitat complet sa pun bannerul acela insa o sa o fac cat de curand. Pana atunci iata cum o idee simpla poate sa spuna extrem de multe.

E drept ca filmuletul e cam lung (aprox 5 min) si unele cadre ar fi putut fi excluse la post-productie. 🙂 Tinerii din target nu sunt foarte dispusi sa stea locului 5 minute. Cel putin eu asa cred. In rest ideea imi place mult si cred ca va prinde. Sa vedem acum cat de mult se va da de-a dura pe youtube si bloguri. Te rog sa votezi la final! Merci!

[poll id=”28″]

More from my site

  • Un mic sfat gratuit pentru colegii de la promovare din UAICUn mic sfat gratuit pentru colegii de la promovare din UAIC
  • Superpromovare Algida la admitere UAIC si Asachi in IasiSuperpromovare Algida la admitere UAIC si Asachi in Iasi
  • Azi deschidem portile pentru noi marketeri … si nu numaiAzi deschidem portile pentru noi marketeri … si nu numai
  • Bugetul de promovare – cum il estimam?Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • Nu putem fi toti manageri!Nu putem fi toti manageri!
  • A citi.A citi.
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Academic, advertising, Blogging Etichete: admitere, comunicare, promovare, UAIC, universitatea al i cuza iasi

Comentarii

  1. Sergiu a zis

    12 mai, 2009 la ora 10:57 am

    mda, da’ne doamne originalitate , copy-paste dam de pe net…

    Răspunde
  2. Danifeld a zis

    12 mai, 2009 la ora 11:25 am

    Chiar mi-a starnit interesul animatia, mai ales ca din cate imi aduc aminte e prima campanie de acest gen a UAIC.
    Clipul e inceput bine si continuat prost. Exact cum ai spus si tu: prea lung. Prea multe cadre, prea multe idei, intr-un spot de promovare.
    Stau si ma intreb cine l-a facut, nu si-a pus intrebarea timpului. Ar fi interesant de facut un quiz si vazut, cati persoane au vazut pana la final clipul.

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      12 mai, 2009 la ora 11:27 am

      @Danifeld: Chiar, buna idee. Am sa pun un quizz in post. 😛

      Răspunde
  3. Bogdan a zis

    12 mai, 2009 la ora 10:12 pm

    Cam multi au vazut clipul pana la final (73% – 12.05 22:08- eu fiind unul dintre ei). Dar nu cred ca „clientii” blogului au relevanta statistica pentru a putea extrapola asupra targetului principal al acestui spot.

    P.S. Acest studiu ar fi trebuit facut inainte de a lansa clipul :).

    Răspunde
  4. Bogdan a zis

    12 mai, 2009 la ora 10:14 pm

    aaa … chiar daca am urmarit filmuletul pana la sfarsit, mi sa parut extrem de lung.

    Răspunde
  5. Cosmin a zis

    13 mai, 2009 la ora 12:10 pm

    Fiind unul dintre cei care au lucrat la clipul asta, am cateva precizari de facut:

    In primul rand multumesc celor care manifesta interes fata de el. E prima oara cand o universitate de la noi face asa ceva, cu tot ce implica asta.

    Nu pretindem ca am inventat roata. Am cautat un mod de a comunica cu cei care ne vor fi studenti, nu de a face o reclama.

    Retroactiv, cred si eu acum ca e prea lung, si asta cred toti cei care au fost studenti sau sunt acum, adica fix cei care nu sunt in targetul nostru.

    Asa cum spuneam, desi cred si eu acum ca e prea lung, am avut surpriza ca din feedback-urile liceenilor sa descopar ca toti (cei care ne-au dat feedback) au avut rabdare. Probabil pentru cei care vor sa fie studenti si nu prea stiu cu ce se mananca asta, 5 minute nu sunt asa de mult.

    In orice caz, nu e singura miscare de acest gen pe care o vom face, iar feedbackul vostru ne va fi util pe mai tarziu. Multumim, deci 😀

    Răspunde
  6. Victor a zis

    13 mai, 2009 la ora 1:24 pm

    Chiar interesant…cel putin are originalitate…eu nici n’am obs. cum au trecut cele 5 min.

    Răspunde
  7. Loredana a zis

    13 mai, 2009 la ora 1:55 pm

    Foooooarte lung!!!!!
    Si am votat cu NU! Apoi l-am vazut din curiozitate profesionalasi… emotionala… Dar ca un utilizator obisnuit… nu as fi vazut pana la capat.
    Si, cred ca si-au pus problema timpului. De pe la jumatate cadrele se cam aglomereaza. Adica, exact ce e mai interesant pentru elevul nostru, care nu stie nimic de Cuza. Si eu m-am uitat cu interes la leii de care vorbesc sau la balena, dar nu am apucat sa vad prea mult, cadrele au fost cam „fugarite”
    Sincera sa fiu, mi-e cam frica de succesul acestui filmulet… sa nu promoveze plictiseala data de prea multe informatii…

    Răspunde
  8. Marius-Andrei a zis

    13 mai, 2009 la ora 5:13 pm

    O idee deloc originala aplicata unui mediu cu totul si cu totul plictisitor… Promovarea universitatilor in generel le-as putea compara cu campaniile electorale… Chiam ma intrebam zilele trecute de ce un afis in campania electorala trebuie sa contina doar sloganul si moaca unui politician…nimic mai mult… La fel de plictisitoare sunt (in general) campaniile realizate de universitati (repet, in general).
    In momentul in care un astfel de spot apare, toti incep sa-l aprecieze ca fiind nemaivazut, o idee originala cu adevarat… Prostii… E un spot simpatic aplicat unui mediu plictisitor, atat si nimic mai mult!
    M-am saturat sa vad cum lumea pune botu la campanii copiate(chiar daca nu integral). S-au pierdut valorile, dar mai rau s-a pierdut spiritul de evaluare al acestora.

    Răspunde
  9. Musca cu reactie a zis

    19 mai, 2009 la ora 11:19 pm

    Mi-a placut animatia foarte mult, ce-i drept e cam lunga, dar merge, adica spune multe. Terminand de vazut animatia…a inceput sa-mi para rau ca termin facultatea, asa cum a fost cu bune si cu rele, dar a fost frumos!:)

    Răspunde
  10. Bogdan a zis

    24 mai, 2009 la ora 8:50 pm

    Faina idee si cum zicea si cosmin mai sus cei interesati cred ca isi vor sacrifica 5 minute din viata

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (110 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (110 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (110 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (110 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (110 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu