Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Efectul „Modernista” si side-efectul Skittles

Scris de Adrian Monoranu pe 19 martie, 2009 Un comentariu

Nu stiu daca ati auzit vreodata de Modernista dar cu siguranta daca veti accesa site-ul lor va veti convinge ca e ceva diferit. Modernista e o agentie de publicitate din Boston care si-a propus sa faca totul foarte simplu si modern in acelasi timp. Si daca curentul web 2.0 e acum la moda atunci de ce sa nu profiti de asta.

De fapt cuvantul de ordine la ei este „SIMPLU” si cred ca nu puteau spune asta mai usor decat printr-o structura extrem de simplista a site-ului. Totul se rezuma la un meniu ce trece aproape neremarcat undeva in dreapta sus iar toate trimiterile de acolo merg ba pe flickr, ba pe youtube, ba pe facebook, ba pe twitter sau in alte parti. Pagina care se incarca by default este blogul lor si probabil au ales asta pentru ca ar fi fost aiurea sa incarci direct o pagina de facebook sau twitter. Sectiunea About te duce pe wikipedia, printurile realizate de ei sunt prezentate pe flickr, spoturile pe youtube si tot asa. Cool ha?

Ei bine, zilele trecute am dat peste noul site de la Skittles (bombonelele acealea care din pacate la noi nu se mai gasesc) si nu mica mi-a fost surprinderea sa gasesc fix aceeasi structura ca a site-ului descris mai sus. Fuck. In afara de faptul ca meniul arata un pic altfel si ca e poate mai dezvoltat ca si sectiune, totul e la fel. La fel, flickr, youtube, facebook, twitter, wikipedia, etc. Cu toate astea, Skittles a tras-o de par la maxim pentru ca a-ti prezenta produsele pe wikipedia mi se pare destul de naspa luand in considerare targetul. Faza cu comunitatea de pe Facebook o inteleg, diger cu aprecieri si idea canalului propriu pe youtube, a chatter-ului pe twitter insa totusi folosirea wikipedia mi se pare fortata.

Pana la urma cred ca a un exemplu de cum sa folosesti gresit o idee geniala. Mi se pare ca se potriveste atat de natural si de perfect la cei de la Modernista si atat de prost si fals la Skittles. In fine, nu sunt poate eu cel care trebuie sa-i judece. Nu sunt nici macar consumator asa ca pot fi contracarat cu afirmatia „Nu esti in target!” 🙂

More from my site

  • Vel Pitar + social media = orice numai love nu!Vel Pitar + social media = orice numai love nu!
  • Facebook si Hi5 duc tara de rapa?Facebook si Hi5 duc tara de rapa?
  • Ziua in care am implinit 30 de aniZiua in care am implinit 30 de ani
  • Lunga vara fierbinte … Lunga vara fierbinte …
  • Aproape am renuntat la Facebook.Aproape am renuntat la Facebook.
  • Epoca noilor imperii.Epoca noilor imperii.
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Branding Deloc, internet, online marketing, twitter Etichete: facebook, modernista, site, skittles, twitter, youtube

Comentarii

  1. Anca a zis

    20 martie, 2009 la ora 12:58 am

    Mi se pare super tare sidebar-ul celor de la Modernista, dar poate putin prea demodat ca design 😀 acum na ..parerile sunt impartite

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu