Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

M-am inscris pe BPP

Scris de Adrian Monoranu pe 22 noiembrie, 2008 6 comentarii

logo
BPP – Bani pe Post este un sistem de promovare pentru bloggeri prin care esti platit pe posturile pe care le scrii. E o initiativa preluata de pe alte meleaguri dar era si timpul sa apara si la noi. Eu unul sustin acest proiect si sper sa aiba cat mai multi inscrisi. Anunciatorii ar trebui sa ia tot mai mult in serios blogurile si impactul pe care acestea le au asupra opiniei publice si tocmai de asta cred ca astfel de proiecte trebuie sustinute. Promovarea pe care o poate face un blogger printr-un articol bine scrie este mult mai de impact decat un banner, floater, rollover sau orice alta publicitate pe site-uri. E adevarat ca imaginea face cat o mie de cuvinte dar internautii s-au cam plictisit de imagini. Web 2.0 a adus putere cuvantului si cititorii de bloguri asta cauta, cuvinte.

Succes initiatorilor sa

More from my site

  • Cum se promoveaza o agentie de publicitate?Cum se promoveaza o agentie de publicitate?
  • Influenceri cu publicitatea la vedere?Influenceri cu publicitatea la vedere?
  • Bugetul de promovare – cum il estimam?Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • The Communication Pancake.The Communication Pancake.
  • Canvas – nou tool de advertising al FacebookCanvas – nou tool de advertising al Facebook
  • Final de #priNeamt III – STOP:START!Final de #priNeamt III – STOP:START!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, advertoriale, Blogging, Marketing, online marketing, PR Etichete: bani pe post, bloggeri, promovare, publicitate

Comentarii

  1. sergiu a zis

    22 noiembrie, 2008 la ora 6:30 pm

    hai fi serios, „internautii s-au cam saturat de imagini”… imaginile si designul unui site au rolul de a atrage atentia asupra continutului, tu cand te uiti pe un site scanezi totul in 2 secunde , nu citesti nimic, si astea prin ghidarea imaginilor, a designului si a spatiului alb. „Web 2.0 a adus puterea cuvantului”… puterea cuvantului mereu a apartinut cititorului, depindea numai in ce context si pe ce platforma era afisata. Blogurile dau puterea oricarei persoane sa se afirme, sa-si prezinte parerea intr-un mod mai mult sau mai putin pozitiv. Ce zici tu acolo e o aberatie, fara suparare, dar hai sa fim seriosi, cititorii cauta informatii compentente nu fraze care sa atraga la ochi, daca vrei ceva sa atraga atentia asupra blogului fa un SEO si ai sa ai vizitatori.

    Răspunde
  2. Adrian Monoranu a zis

    22 noiembrie, 2008 la ora 6:36 pm

    Of of mai Sergiule, ce ma fac eu cu tine. Cred ca am mai avut discutia asta odata. Nu neg faptul ca aspectul are un rol important dar cititorii vin si raman pe un site datorita continutului si asta e revolutia web 2.0. Daca tu crezi ca un banner de orice tip comunica mai bine decat un advertorial bine scris atunci sa stii ca nu crezi deloc bine. 😉

    Răspunde
  3. sergiu a zis

    22 noiembrie, 2008 la ora 6:46 pm

    n-am o treaba cu bannerele, nici nu le suport, dar cand am vazut ca ridici in aer cuvintele si presuui ca imaginile nu isi fac treaba,,, ahhhhh. Ideea e ca majoritatea cred ca dac apui o imagine pe net si scri un mesaj fara inspiratie te-ai scos, „AM SITE” . Nu generaliza,blogurile sunt facute pentru a exprima o parere, de a impune un punct de vedere intr-un anumit context. Nu face confuzie intre blog si site sau forum. Fa un experiment, fa un site numai in cuvinte si vezi ce iese. Si ce zici acolo despre un articol bine scris… pfff da doamne sa vad cat mai multe din care sa pot invata ceva, dar cum la noi a fi bloger sau a avea un blog e confundat cu un jurnal asa ca intelege-mi frustrarea.

    Răspunde
  4. E-Bogdan a zis

    26 noiembrie, 2008 la ora 3:33 am

    @ Sergiu – esti ciudat 🙂 a inteles omul ce e un blog si la noi in Romania ca nu stunetm chiar asa inapoiati, un site in imagini isi face treaba prin imagini iar cei cel viziteaza cauta acele imagini, un site ce se exprima prin cuvinte este cautat si gasit de cei ce cauta exprimare in cuvinte .. nu mai fa romanul primitiv ca nu mai este si daca te intereseaza o poza fara cuvinte sau cuvinte fara o poza nu fac nimic.
    webdesign zici ca faci ? pffff nasol de clientii tai daca-i abordezi cu chestii scrise de tine mai sus

    Răspunde
  5. sarjiulica a zis

    28 noiembrie, 2008 la ora 11:28 am

    @ bogdan … ms de parere, dar ca sa intelegi ce am vrut sa zic, sterge tot ce inseamna grafica de pe blogul tau.

    Răspunde
  6. Comunitatea romanilor care fac bani pe net a zis

    26 noiembrie, 2009 la ora 10:33 pm

    Mersi pentru informatie … asta mi-a scapat pana acum!

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu

 

Încarc comentariile...