Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Pilula de a doua zi cu strategie media!

Scris de Adrian Monoranu pe 15 noiembrie, 2008 34 Comments

Azi m-am trezit devreme. Am incercat sa adorm inapoi dar n-am mai reusit asa ca am deschis televizorul si m-am bucurat ca inca nu mi-au taiat semnalul pentru ca iar nu am platit la timp. De data asta insa nu mi-au mai pus hangerul rusinii ci o mica hartiuta in posta. Probabil costa mai putin. šŸ™‚ In fine, am prins un spot pe care nu-l mai vazusem si m-am bucurat. Foarte tare! Un spot pentru un produs pe care nu l-am vazut niciodata promovat pe TV. Sau poate pentru ca nu dau eu drumul la televizor prea devreme. šŸ™‚

Din pacate nu am spotul dar nu asta era important. Am ales sa scriu despre asta pentru ca mi s-a parut ca strategia media e foarte bine gandita. E sambata dimineata. Vineri seara, la inceput de weekend sunt o groaza de persoane care vor sa se relaxeze iar sansele de contact sexual cresc simtitor. Drept urmare si riscurile generate de acesta sunt crescute. Nu stiu daca cei care au gandit strategia media au facut si un research sa vada cam cate persoane fac sex vineri seara sau cat de mare e ponderea serii de vineri in totalul serilor din saptamana insa chiar daca nu au facut studiul se pare ca au cam nimerit-o. Probabil ca spotul va fi difuzat si duminica dimineata si mi se pare extrem de reusita ideea. Felicitari celui care a gandit strategia iar daca e doar o coincidenta atunci noteaza-ti!

More from my site

  • Cat de repede scade interactiunea pe facebook?Cat de repede scade interactiunea pe facebook?
  • Cum se imbraca vanzatoarele la magazine in trend?Cum se imbraca vanzatoarele la magazine in trend?
  • Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!Studiu despre utilizarea Internetului in Romania via Manafu!
  • Despre naming, nedumeriri si researchDespre naming, nedumeriri si research
  • Argo fuck yourself.Argo fuck yourself.
  • Focus Grup – simply surprising!Focus Grup – simply surprising!
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: advertising, media planning, medicamente, research, strategic planning Tagged With: a doua zi, anticonceptionale, media planning, pilula, research, touchpoint

Comments

  1. cristian says

    15 noiembrie, 2008 at 5:25 pm

    Nu cred in coincidente in general si cu atat mai putin in acest caz. Este un produs de „supernisha” iar strategia este cu siguranta una buna. Bravo lor!

    Răspunde
  2. R.R says

    16 noiembrie, 2008 at 4:03 pm

    e o coincidenta … eu l+am vazut marti seara inainte de stirile de la 8 pm … desi, daca nu ai chef de stiri poti sa … poate o fi si asta strategie …

    Răspunde
  3. mike says

    16 noiembrie, 2008 at 6:41 pm

    Nu am vazut inca spotul insa daca ar fi sa imi dau cu parerea , ar fi totul legat de faptul ca asa cum a spus si Mono :”sansele de contact sexual cresc simtitor” si cu siguranta o sa prinda bine de tot spotul

    Răspunde
  4. L3ST says

    17 noiembrie, 2008 at 12:25 am

    Nici eu n-am vazut spotul ( sincer nici televizorul de vreo 2 luni ), dar as opta pentru coincidenta. Avand in vedere ca la noi televiziunile vand publicitate la pachet, nu cred ca ar sta nimeni sa structureze cateva reclame sambata dimineata.
    Stiu ca postul era despre promovarea structurata pe orar, dar ca fapt divers legat de produs: sambata dimineata fata plange si baiatul asteapta sfaturi de la parinti. Cel mai probabil nu se uita la televizor šŸ™‚

    Răspunde
  5. cristian says

    17 noiembrie, 2008 at 1:09 am

    @L3ST – Chestia asta cu „structurarea pe orar” se numeste media plan si face parte din strategiile media ale campaniilor. Toate televiziunile vand publicitate „la pachet” (en gross) unor agentii care cumpara si apoi vand „cu amanuntul altor agentii si tot asa. Nimeni nu arunca bani aiurea cum crezi tu, pentru ca, in cazul campaniilor pe national este vorba despre sume colosale cu 5 zerouri in euro.
    Cat despre partea cu samabta dimineata, mai bine nu o scriai. Am dedus ca tu ai sunat-o pe maica-ta si i-ai spus ca ti s-a rupt prezervativul? Wow!

    Răspunde
  6. mike says

    17 noiembrie, 2008 at 9:49 am

    @cristian ai fost diabolic la ultima parte :))

    Răspunde
  7. Ioana says

    17 noiembrie, 2008 at 10:48 am

    Oricum de pilula de a doua zi stie orice femeie sau adolescenta informata. Chiar si la ora de educatie sexuala in liceu se vorbeste despre ea. Promovarea ei ar putea aparea si din cauza multor cazuri aparute in ultimul timp cu fete de 12 ani care raman insarcinate.
    @ L3ST – nu cred ca se ia in considerare solutia „parintii” in cazuri de genul asta :). Majoritatea parintilor nu stiu sa se apropie pana la prietenie adevarata de copii lor, de asta acestia ascund atat de multe, preferand sa se deschida in fata unui amic oarecare decat a propriului tata. (sau mama)

    Răspunde
  8. L3ST says

    17 noiembrie, 2008 at 11:44 am

    Da Cristian, ai dedus prost, esti o adevarata mama omida. Stiu ce bani se invart. Din partea mea poti sa stai sa urmaresti si sa notezi de cate ori apare reclama, apoi sa-mi demonstrezi ca ma insel.

    Răspunde
  9. L3ST says

    17 noiembrie, 2008 at 11:47 am

    Ioana: ideea era in spirit de gluma, poate prea subtil pentru unii. Ideea era ca tinerii aflati in situatia de a cumpara pilula nu se uita la TV dupa solutii. Si cum ai zis si tu, majoritatea femeilor stiu. Chiar si baietii ceva mai informati sunt la curent cu modul de utilizare.

    Răspunde
  10. Cristian says

    17 noiembrie, 2008 at 12:20 pm

    @L3ST – am mai citit de cateva ori finalul mesajului tau de mai devreme si tot nu am prins gluma aia cu parintii… „subtilule.”

    Răspunde
  11. Ioana says

    17 noiembrie, 2008 at 12:29 pm

    bai…de ce maraiti unul la altul?

    Răspunde
  12. Cristian says

    17 noiembrie, 2008 at 12:36 pm

    @Ioana – Tu ai dedus altceva din mesajul lui L3ST de la care am inceput polemica asta? Din punctul meu de vedere el a inceput. Eu nu am chef de cearta.

    Răspunde
  13. Ioana says

    17 noiembrie, 2008 at 12:56 pm

    Era viziunea lui, nu am „simtit” gluma subtila pe care a incercat-o. Si plus de asta, sa zicem ca vineri au contactul sexual cei doi, in nici un caz sambata ea nu e insarcinata. Fecundarea se termina dupa 2 saptamani si abia atunci iese adevarul la suprafata :)(asta daca nu s-au protejat deloc).
    Daca e vba de un prezervativ rupt, femeia ar trebui sa stie daca e sau nu in perioada fertila (in cazul unei menstruatii regulate). Daca nu e, atunci nu e nici problema de a ramane insarcinata dupa acel contact.

    Răspunde
  14. Ioana says

    17 noiembrie, 2008 at 1:00 pm

    Oricum. O femeie care nu stie de existenta acestei pilule nu merita sa se bucure de sex :D. Este ignoranta totala si lipsa de informare.
    Sau sunt femei care abuzeaza de pilula, nestiind ca nu este recomandat sa iei mai mult de 2 pe an.

    Răspunde
  15. Adrian Monoranu says

    17 noiembrie, 2008 at 1:10 pm

    @Ioana:

    Ceri prea mult Ioana. Tu crezi ca fetele care raman insarcinate la 16 ani stiu care e treaba cu pilula? Ma indoiesc. E usor si placut sa faci sex si in momentele alea numai la protectie nu te gandesti. Apoi mai intervin si alte chestii. Religia, parinti, etc. …

    @LEST si @Cristian Stop arguing on my blog!

    Răspunde
  16. Ioana says

    17 noiembrie, 2008 at 1:17 pm

    @ Mono – eu la 16 ani stiam de pilula. Si da, ar trebui sa te gandesti chiar si in momentele alea ca e vorba de corpul tau, e vorba de riscul de a nu mai putea face copii din cauza unui chiuretaj, de nasterea unui copil la 15 ani (cand corpul nu e pregatit pentru asta), care va ajunge ori la casa de copii, ori prost crescut. Sa nu mai zic ca e vorba de imaginea ta ca femeie in ochii tuturor.

    Răspunde
  17. Adrian Monoranu says

    17 noiembrie, 2008 at 1:19 pm

    Esti un caz fericit si te felicit pentru asta dar crede-ma, in jurul tau sunt zeci de mii de femei care nu stiu si mai mult nu prea le pasa. Ai fi surprinsa sa vezi ca multe dintre aceste femei sunt chiar cu studii superioare. šŸ™

    Răspunde
  18. Cristian says

    17 noiembrie, 2008 at 1:20 pm

    @Ioana – Frumoasa explicatie. Nici intr-o mie de ani nu as fi putut sa o formulez atat de bine. Si probabil ca acest spot are si un mesaj educativ, ptr fetele de 15-16 ani, carora nu le spune nimeni de existenta acestei pilule.
    @Mono – Nu era cu rautate, chiar m-a amuzat L3ST. šŸ™‚

    Răspunde
  19. Ioana says

    17 noiembrie, 2008 at 1:24 pm

    @ Mono – 😮 pff pacat. Acum stiu de ce intre prietenii mei predomina barbatii šŸ™‚
    @ Cristian – Multumesc ^_^

    Răspunde
  20. Ioana says

    17 noiembrie, 2008 at 1:27 pm

    Totusi mi-e foarte greu sa cred ca atat de multe femei nu stiu despre pilula.

    Răspunde
  21. mike says

    17 noiembrie, 2008 at 2:31 pm

    ai fi uimita sa afli daca ai face o cercetare šŸ˜€

    Răspunde
  22. Ioana says

    17 noiembrie, 2008 at 2:34 pm

    Am inceput cercetarea deja.
    Doamnele si domnisoarele din biroul meu sunt informate šŸ™‚

    Răspunde
  23. oanabee says

    17 noiembrie, 2008 at 2:45 pm

    mono…fa un forum.

    Răspunde
  24. elle says

    17 noiembrie, 2008 at 4:47 pm

    Am vazut recent un reportaj in legatura cu contraceptia si majoritatea femeilor intervievate nu era prea informate.

    Răspunde
  25. Cristian says

    17 noiembrie, 2008 at 4:57 pm

    Forumul nu mai e la moda…

    Răspunde
  26. mike says

    17 noiembrie, 2008 at 5:15 pm

    Ca tot veni vorba de informare.. sunt femei si femei, si la urma urmei asa cum a spus Mono mai sus tine mult de cultura. De exemplu acest filmulet spune multe : http://www.youtube.com/watch?v=MlnrgT969MI

    Răspunde
  27. oanabee says

    17 noiembrie, 2008 at 9:42 pm

    sigur ca nu mai e la moda. Eram ironica. Tu esti cainele de paza al acestui blog de marai la toti comentatorii?:)Uite ce patesc, mai Mono, peste tot.:))

    Răspunde
  28. cristian says

    17 noiembrie, 2008 at 9:49 pm

    Cum poti sa-mi spui mie ca sunt cainele de paza? Motanul de paza poate ai vrut sa spui… šŸ˜›

    Răspunde
  29. cristian says

    17 noiembrie, 2008 at 9:52 pm

    si serios vorbind, ma amuza oamenii care se infurie pe bloguri si imi place sa ii provoc.

    Răspunde
  30. OanaBee says

    17 noiembrie, 2008 at 9:57 pm

    nu te flata. Nu se infurie nimeni.;)

    Răspunde
  31. Adrian Monoranu says

    17 noiembrie, 2008 at 10:02 pm

    @cristian:

    Parca mai devreme ziceai ca nu provoci pe nimeni. šŸ™‚

    Răspunde
  32. cristian says

    17 noiembrie, 2008 at 10:50 pm

    Nu am spus ca nu provoc ci doar ca nu a fost cu rautate…

    Răspunde
  33. Adrian Monoranu says

    17 noiembrie, 2008 at 10:51 pm

    @cristian: Ok, my bad! šŸ™‚ Provoaca dar nu fi rau! šŸ˜‰

    Răspunde
  34. Adrian Matei says

    19 noiembrie, 2008 at 12:45 am

    Instigă, dar instigă la cultură! True? šŸ™‚

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

vlogul din dressing

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Imi plac companiile care se implica in educatie!
  • 3 workshop-uri UTILE de dezvoltare profesionala la Congress Hall!
  • 3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.
  • Hangouts – August no.2
  • De ce esuezi ca antreprenor?

Comentarii recente

  • eBogdaneBogdan (172 comments) la Hangouts – August no.2
  • Ștefan Sacaleanj (172 comments) la Nu putem fi toti manageri!
  • Adrian Monoranu (172 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • cismaru (172 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • Adrian Monoranu (172 comments) la Nu putem fi toti manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2019 Adrian Monoranu