Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Barbatii romani isi pierd potenta?

Scris de Adrian Monoranu pe 11 noiembrie, 2008 13 comentarii

Cred ca ati remarcat si voi multitudinea de spoturi si printuri pentru suplimentele de potenta. E plin pe la toate posturile de televiziune si prin baile restaurantelor sau cluburilor. Oare sa fie romanii mai putin potenti decat altadata? Cine stie? Iata un nou produs care vine cu un mesaj oarecum diferentiat de ceea ce am vazut pana acum. Din pacate nu am gasit spotul in limba romana si va recomand sa-l cautati la ceas de seara pe posturile TV de la noi.

Vocea announcerului transmite foarte simplu un mesaj cat se poate de comic. Scenariul nu e nou si se bazeaza pe ideea evitarii unor situatii neplacute (exercitii de yoga, bai cu namol, etc.) Surprinzator pentru mine a fost faptul ca odata gasit spotul din Polonia am descoperit ca e putin diferit fata de ce se difuzeaza la noi. In Romania, spotul contine o secventa in care se sugereaza ca solutie pentru barbatii cu probleme de potenta, mersul la ghicitori (mama Omida poate :)) ), in timp ce in Polonia secventa e inlocuita cu un tip slabut care face un exercitiu de yoga. Sincer nu ma asteptam sa vad asta dar e bine. Adaptarea culturala e un lucru bun si poate ca multe alte branduri ar trebui sa o ia in calcul atunci cand isi aduc brandurile pe piata din Romania. Unele deja o fac si cred ca aprecierea din partea consumatorilor nu intarzie sa apara. 🙂

More from my site

  • Hangouts – Moshe Studio.Hangouts – Moshe Studio.
  • Despre disonanta cognitiva, satisfactie si camasile de la D’S Damat!Despre disonanta cognitiva, satisfactie si camasile de la D’S Damat!
  • Blonda, mortul si uleiul – strategie de pomana!Blonda, mortul si uleiul – strategie de pomana!
  • Cat de important e sa fii credibil?Cat de important e sa fii credibil?
  • STFSTF
  • La multi ani fetelor … si o mica propunere!La multi ani fetelor … si o mica propunere!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, consumer psychology, Customer care, medicamente, strategic planning Etichete: adaptare culturala, barbati, permen, potenta, strategic planning

Comentarii

  1. Ioana a zis

    12 noiembrie, 2008 la ora 12:38 am

    O reclama de genu asta nu ma duce cu gandu la faptul ca e posibil sa fi scazut potenta in general, ci la faptul ca e o solutie pentru cei ce se confrunta cu asta. Barbatii din spot sunt trecuti de 50 de ani.
    Dar e posibil sa fi scazut la cate se aud. Cica baile fierbinti scad calitatea spermei, ceaiul de tei scade potenta si cate si mai cate

    Răspunde
  2. scurt metraje a zis

    12 noiembrie, 2008 la ora 1:43 am

    Personal nu am vazut spotul inca pe posturile romanesti, iar din reclama in poloneza nu se intelege mare lucru, sper sa o gasesc in romana. Cat despre adaptarea culturala, mare dreptate ai !

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      12 noiembrie, 2008 la ora 9:20 am

      Da, stiu ca nu se intelege mare lucru dar insa daca ai sa prinzi varianta in romana ai sa vezi diferenta. Oricum, mi-a sarit prima oara in ochi diferentierea fata de alte branduri care merge pe chestii strict legate de sex si apoi adaptarea culturala. 🙂 E o lectie de brand management. 🙂

      Răspunde
  3. Masina de Scris a zis

    12 noiembrie, 2008 la ora 2:19 am

    Intrati pe cocalari sa vedeti cati barbati potenti are Romania si mai terminati-o cu prostiile. Muhaha.

    Răspunde
  4. envi a zis

    12 noiembrie, 2008 la ora 1:19 pm

    nu stiu cum am putea sa ne „intrebam intrebarea” asta de moment ce se fac topuri de genul „care a trantit mai multe in nightlife-ul capitalei”. interesant ar fi sa avem niste statistici cu evolutia vanzarii de prezervative in rumania…

    oricum la acest gen de reclame, este aia pe care eu am vazut-o doar pe otv, cu aia de ridica masa cu tot cu madam asezata pe ea cu ajutorul port-prezervativelor intinse!

    Răspunde
  5. Ioana a zis

    12 noiembrie, 2008 la ora 3:45 pm

    Apropo de prezervative, e prea tare reclama la Durex cu oamenii in costume de spermatozoizi „For a hundred million reasons”. Dragute si alea cu „A fost atat de…durex” dar prima e geniala.

    Răspunde
  6. Adrian Matei a zis

    12 noiembrie, 2008 la ora 11:00 pm

    Nu-si pierd potenta barbatii romani. Se promoveaza acum mai mult aceste produse, pe timp de recesiune. In Perioade de criza economica „placerile” la indemana sunt cele ce implica o erectie buna. 🙂
    Fiecare cu ce-l doare. No, pan’ la urma, la toti ni-i greu! 🙂

    Răspunde
  7. mike a zis

    16 noiembrie, 2008 la ora 9:01 pm

    Sincer vorbind si ultimile studii arata ca ne confruntam cu probleme de genul.Si aici ma refer la cupluri care nu pot concepe copii, iar dupa teste amanuntite reiese ca barbatii au o problema(si nu generalizez, vb de o proportie mica acolo insa care poate depasi anumite limite in timp).Iar motivele sunt multiple asa cum a spus si Ioana.
    @Mono : am facut un pic de reblogging ; ti-am promis ca i will be back ! 🙂

    Răspunde
  8. Adrian Matei a zis

    17 noiembrie, 2008 la ora 12:38 am

    Evident, e un produs de nişă, şi prin reclama isi atrag clienti ==> cota mare de piata.
    Bine de mine ca nu fac bai fierbinti, ceai de tei nu beau … nici pe viitor nu cred. Deci, nu cred ca o sa le fac vanzare, acum sau la 50 de ani. 🙂

    Răspunde
  9. johny ola a zis

    11 decembrie, 2008 la ora 3:53 am

    Romanians, especially older men, smoke and drink too much. Furthermore, they over-eat and do not exercise enough. I’m not saying all do this, but far too many. As a people we need to dump the booze, the cigarettes, and the television; these modern pests are in fact making us less healthy and less potent.

    Răspunde
  10. Adrian Matei a zis

    11 decembrie, 2008 la ora 9:39 pm

    Answer- on/off topic:
    I don’t drink, I don’t smoke
    and I don’t like bitches. 🙂

    Răspunde
  11. Potenta a zis

    13 decembrie, 2008 la ora 10:46 pm

    Asta e pretul „civilizatiei” – concept din care ar trebui sa scoatem total partea cu eleganta.

    Acum serios, treava e destul de neplacuta, cam 2 barbati din 5 au probleme de potenta. Doar gandeste-te ce piata inseamna asta. Deocamdata, romanii, spre deosebire de cehi, sunt destul de pudici 🙂

    Răspunde
    • Adrian Monoranu a zis

      13 decembrie, 2008 la ora 10:50 pm

      Nu e vorba de pudism. E vorba de prostie si mandrie. 🙂

      Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu