Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

De ce sa tin un badaran in magazinul meu?

Scris de Adrian Monoranu pe 19 octombrie, 2008 2 comentarii

Ieri a avut loc un nou episod din seria celor neplacute din experienta mea de consumator. Plimbandu-ma prin mall am decis sa intru in noul magazin al celor de la Adidas insotit fiind de un prieten. Nu intentionam sa cumparam ceva anume dar eu niciodata nu intentionez si la sfarsit plec cu 2-3 sacose. 🙂 In fine, am intrat, si surpriza. In interior nici un angajat. Doar un tip de la o firma de paza. Am intrebat daca e deschis si nu mi-a raspuns. O fi crezut ca e o intrebare retorica dar nu m-am prins de faza. M-am plimbat pe acolo, am studiat oferta iar prietenul asta al meu a decis sa probeze o caciula. Am intrebat daca e vreo oglinda dar cred ca „strajerul” nu era prea comunicativ iar pe altcineva nu aveam pe cine sa intrebam.

Am zarit oglinda undeva in capatul celalat de magazin, i-am aratat-o prietenului meu iar acesta, in drum spre oglinda a trecut prin spatele tejghelei care ce-i drept este pozitionata fix in mijlocul magazinului. Big mistake! Strajerul a inceput sa tipe ca nu e voie sa treaca pe acolo. Omul isi facea treaba. Problema mea e modul in care ni s-a adresat. Persoana a doua singular si un ton imperativ foarte amenintator. Mai avea un pic si scotea bastonul. Asta in conditiile in care i-am si zis ca nu ne-am dat seama. Mai tare a fost raspunsul lui la intrebarea „dar unde sunt angajatii magazinului?”. Un foarte sec „au treaba” m-a linistit scurt. :)) Plus o privire aruncata in scarba.

Acum ma intreb ce dracu e cu oamenii astia? Cum sa te comporti asa ca un badaran fara sa-ti fi facut ceva? Si mai ciudat e ca cei de la Adidas tin asemenea specimene in magazin. Si oamenii astia ajung in pozitia de a relationa cu potentialii clienti…

More from my site

  • Electric Castle, mocirla si PR-ul.Electric Castle, mocirla si PR-ul.
  • Si la Princeton se mai da cate-o duma iar Facebook stie PR.Si la Princeton se mai da cate-o duma iar Facebook stie PR.
  • Cum sa-ti alegi purtatorul de cuvant.Cum sa-ti alegi purtatorul de cuvant.
  • Cum se rezolva o criza de imagine/PR?Cum se rezolva o criza de imagine/PR?
  • Uite teiul, nu-i salcamul – PR dezastruos sau indiferenta?Uite teiul, nu-i salcamul – PR dezastruos sau indiferenta?
  • Blogger mic dar ieftin vs. blogger mare si scump – dilema PR-ului.Blogger mic dar ieftin vs. blogger mare si scump – dilema PR-ului.
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: Blogging, Customer care, Personal s@#t!, PR Etichete: adidas, badaran, Customer care, PR

Comentarii

  1. Andrei C. a zis

    19 octombrie, 2008 la ora 11:41 pm

    Asta da exemplu de „roman” adevarat.Eu nu pot gasi decat 2 motive la atitudinea lui:1)se crede de la DPIR,deci e tare. 2)e un obosit de pe vremea lui „Sobieski si romanii”,dar aia aveau totusi respect.Oricum,ar merita cel putin o reclamatie,k sa ajunga sa pazeasca garniturile de tren de la gara Socola !!!

    Răspunde
  2. Andrei a zis

    20 octombrie, 2008 la ora 12:59 am

    Salut,

    Te invit miercuri, 22 octombrie 2008, la o intalnire a bloggerilor ieseni ce va avea loc la Diverta, Iulius Mall, ora 20:00.

    Invitati speciali pana in prezent: Ioan T. Morar si Cristian Teodorescu.

    Mersi si te astept,

    Andrei

    PS: detalii in zilele care urmeaza si pe

    http://blog.ziaruldeiasi.ro/andrei.sava/

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (52 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (52 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (52 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (52 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (52 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu