Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Hangerul rusinii si CRM-ul!

Scris de Adrian Monoranu pe 9 octombrie, 2008 2 comentarii

Ieri seara cand am ajuns acasa am gasit un hanger pe clanta usii. Prima mea reactie a fost una chiar pozitiva. Ma gandeam ca hangerul ca element promotional a inceput sa castige teren si la fel si clanta ca touchpoint. Apoi am luat hangerul si nu mica mi-a fost surpriza. De fapt nu era un hanger promotional si unul mai degraba CRM-ist. Va las pe voi sa-l analizati si va spun mai jos parerea mea.

Image Hosting

Ei bine da! Cei de la RDS-RCS ma atentioneaza ca nu mi-am platit factura de la cablu. 21 de ron. Si pentru asta au cheltuit un banut ca sa imprime un hanger si un banut pentru un om ca sa-l agate de clanta usii mele. Foarte frumos! Felicitari pentru initiativa. Chiar pe bune! Saptamana trecuta am platit 50 de ron comision la Volksbank doar pentru ca am intarziat 2 zile cu o rata (la ei nu se calculeaza proportional cu suma pe care o ai de platit, pe zile de intarziere; pur si simplu iti iau 50 de ron si nu te atentioneaza ca doar n-or fi prosti sa dea 3 centi pe un sms).
Asta da customer care! De 2 bani! Gest frumos dar strategia total aiurea! Pai eu, uituc si neglijent ce-i drept, sunt clientul lor de 5 ani de zile. Si drept rasplata ei imi pun un hanger ca toata lumea sa stie ca nu platesc la timp? Adica daca stau bine si ma gandesc asta nu mai e atentionare ci mai degraba o pedeapsa. O umilinta chiar! Cred sa gaseau cel putin 10 alte cai de a ma informa ca am intarziat. Normal ca hangerul nu era pus si la vecini, astfel ca starnea curiozitatea acestora. Si uite asa trebuia sa afle toata lumea ca eu am intarziat cu plata facturii. Intradevar sunt un client care intarzie insa am ramas alaturi de ei timp de 5 ani desi nu pot sa spun ca serviciile au fost din cele mai bune. Ba mai mult doream sa-mi extind abonamentul si catre internet si telefonie. Acum insa m-am razgandit. O sa raman alaturi de Vodafone! Iar pentru RDS-RCS numai de bine!

More from my site

  • Permission Marketing in RO?Permission Marketing in RO?
  • Experiente negative cu Vodafone – „cea mai tare retea din Romania” Experiente negative cu Vodafone – „cea mai tare retea din Romania”
  • Probleme cu bila?Probleme cu bila?
  • Despre touchpoint-uri vechi si noiDespre touchpoint-uri vechi si noi
  • Despre plata cu cardul … in RomaniaDespre plata cu cardul … in Romania
  • CRM de calitate la Orange – NOOOOT CRM de calitate la Orange – NOOOOT
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Din categoria: advertising, Customer care, Idei genitale, Personal s@#t!, telecom Etichete: crm, Customer care, hanger, touchpoint

Comentarii

  1. magikcip a zis

    9 octombrie, 2008 la ora 1:22 pm

    incearca Romtelecom, ca acu au si servicii integrate….:))))

    Răspunde
  2. Anna a zis

    9 octombrie, 2008 la ora 1:54 pm

    Au scapri majore si nu prea par a se trata. Cand au trecut pe fiber link n-au dat telefon ca ghiolbanii, pur si simplu ne-am trezit chemati la telefon de la servici ca schimba ei cablurile. Nici notificare, nica!

    Noroc de faptul ca au dat digimobilele cu setari ciudate si mcar pot sa sun pe fix de aproape oriunde au antene fara sa ma coste suplimentar fata de abonamentul la internet.

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – găzduire web optimizată pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • De ce este brandul mai important ca oricand?
  • Invatarea inseamna progres!
  • Mai lasa si capul jos cateodata.
  • Este gestul arbitrului roman unul rasist?
  • De ce nu scriem corect?

Comentarii recente

  • bConnected (23 comments) la Vlogging-ul nu e deloc usor.
  • lazar lila (23 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Boiteanu Gheorghe (23 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Carmen (23 comments) la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Adrian Monoranu (23 comments) la Nu exista pasiune pe linie.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama reguli review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2021 Adrian Monoranu