Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Q-fort – Brandul care ridica formatii!

Scris de Adrian Monoranu pe 21 septembrie, 2008 Lasă un comentariu

Acum ceva timp am scris un post despre reclamele ferestrelor Q-Fort si de atunci in mod periodic pe blogul meu se ajunge dupa cheia ce cautare „melodie reclama q fort”. In plus am mai primit si comentarii in care eram intrebat cine canta melodia dintr-una din reclama si cum se numeste formatia. Nu mi-am batut capul prea mult sa aflu la momentul respectiv si pana la urma a aparut un coment de la un user care a elucidat misterul. De curiozitate am googalit si eu dupa cheia de cautare de mai sus si am gasit o gramada de linkuri catre bloguri sau site-uri pe care s-a scris despre aceasta reclama. Se pare ca melodia a prins foarte mult in urma difuzarii spotului publicitar. Pacat insa ca nu se stia cine canta. Ei bine eu v-o dedic astazi, tuturor celor care ati cautat informatii despre ea si ati ajuns la mine pe blog crescandu-mi numarul de vizitatori, pagerank-ul si alte cele. 🙂

CHOCO-LATTE – BATE-MI LA FEREASTRA
Asculta mai multe audio Muzica »

Postul asta nu l-am scris doar ca sa va dedic melodia, indiferent de faptul ca-mi sunteti foarte dragi (aproape la fel de dragi ca lui Florin Piersic :)) ). Ma gandeam cat mult are de profitat trupa care canta aceasta melodioara. S-au promovat foarte mult pe moca. Mai mult cred ca au primit si bani pe drepturile de autor in urma faptului ca melodia apare in spot. Ganditi-va la sumele pe care le-a platit clientul ca spotul sa fie difuzat atat de des si o sa concluzionati ca fetele si baietii (daca or fi) din aceasta trupa sunt foarte norocosi. Ba mai mult, se pare ca spotul a prins si la consumator si tocmai de aceea este difuzat mult mai des decat celelalte din serie. E drept ca melodia e mai noua si poate nu endorseaza prea bine pe segmentul de consumatori „pregatiti” sa cumpere ferestre, dar e mai ritmata si te prinde. Un caz mult mai celebru dar foarte asemanator a condus la succesul mondial al formatiei Babylon Zoo de pe urma folosirii hitului Spaceman pe coloana sonora a unui spot pentru jeansii Levi’s. Nu stiu daca formatia Choco-latte o sa ajunga atat de celebra dar melodia am auzit-o deja pe la cateva posturi de radio. Eu le urez succes! 😉

More from my site

  • 5 zile cu Fujifilm X100s – review + photo5 zile cu Fujifilm X100s – review + photo
  • Bucurestii descoperiti la pas.Bucurestii descoperiti la pas.
  • Despre sperante si principiiDespre sperante si principii
  • HTC Explorer de la Vodafone la preturi promotionale in 6 judete din Moldova.HTC Explorer de la Vodafone la preturi promotionale in 6 judete din Moldova.
  • De vacanta!De vacanta!
  • Construiesc case … :)Construiesc case … 🙂
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Uncategorized

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu