Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Touchpoint?

Scris de Adrian Monoranu pe 27 iulie, 2008 3 comentarii

Si pentru ca in ultima vreme sunt mai atent la detaliile din jurul meu, ieri coborand scarile blocului am remarcat urmatoarea situatie. O caseta de la fostul Astral (actualmente UPC) folosita drept touchpoint pentru un print tot al celor de la UPC. Nu e nimic fancy si nimic neobisnuit. Totusi ma intreb daca e eficient. Oare mai au vreun efect chestiile astea? Pai daca toata lumea are in bloc UPC de cand haul si paraul, de ce sa mai pui inca un afis in acest sens? Ei bine va spun imediat de ce. Pentru ca maica-mea care nu are nicio treaba cu marketingul si-a pus RDS fiind influentata de un fluturas aterizat in cutia postala… si eu care desconsideram fluturasii atat de mult si puneam la indoiala eficienta lor…
In fine, afisul e pus pe o cutie din scara. Problema e daca e bun touchpointul sau nu. Si bineinteles ca raspunsul e … depinde. Depinde de experienta pe care consumatorul a avut-o cu serviciile respective. Daca UPC a creat o experienta pozitiva si exista atasament fata de brand din partea clientului atunci probabil ca acesta va urmari cu atentie mesajul cautand informatia noua. In situatia inversa, e clar ca nemultumirea fata de UPC il va determina pe client sa ignore afisul ca si cum n-ar fi existat. Cert e ca amenintarea celor de la RDS exista si celor de la UPC le cam tremura gogosarii. Oare nu puteau sa aleaga o alta solutie totusi? E cutia asta un touchpoint bun?

More from my site

  • Samsung vs. Apple – un caz simplu de strategie si comunitateSamsung vs. Apple – un caz simplu de strategie si comunitate
  • Un mic sfat gratuit pentru colegii de la promovare din UAICUn mic sfat gratuit pentru colegii de la promovare din UAIC
  • Se intampla si la case mai mari?Se intampla si la case mai mari?
  • Cum sa nu vinzi cu succes – case study UPC Romania!Cum sa nu vinzi cu succes – case study UPC Romania!
  • Probleme cu bila?Probleme cu bila?
  • E clar, suntem niste constipati!E clar, suntem niste constipati!
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: advertising, Cei Patru Pe, consumer psychology, Marketing, telecom Etichete: btl, intruziv, print, touchpoint, upc

Comentarii

  1. Ioana a zis

    27 iulie, 2008 la ora 12:06 pm

    Dupa cum spuneai…depinde. In situatia de fata nu cred ca locul din bloc e problema mare, ci blocul. Totusi, cred ca avea un efect mai mare daca printul avea dimensiunile cutiei, indiferent unde era amplasat.

    Răspunde
  2. Ioana Grigoriu a zis

    27 iulie, 2008 la ora 9:08 pm

    Sincer nu stiu ce sa spun, nu prea-mi pare touch point. E clar insa ca daca un vecin e suparat de calitatea serviciilor lor va ajunge ori sa o ignore sau mai rau sa o rupa.

    Răspunde
  3. Loredana a zis

    28 iulie, 2008 la ora 1:14 pm

    Mono, e mai mult decat un touchpoint…
    Nu stiu la ce inaltime amplaseaza UPC-ul cutiile, dar mi-e greu sa cred ca sunt foarte aproape de sol (au echipamente scumpe acolo…) si de aceea nu cred ca e foarte vizibil ce scrie si nici nu pot fi rupte afisele prea usor.
    Foarte utile sunt in schimb datele de contact, in cazul in care pe cineva jeneaza acea cutie… In acest caz mai facil (atat pentru UPC, cat si pentru cel deranjat) este sa se ia legatura cu responsabilii care trebuie sa mute cutia. In felul acesta nu raman clienti „in aer”, si nu sunt distruse echipamentele.
    Din lipsa de timp si inspiratie, si… dorind sa impuste doi iepuri dintr-un foc, au ales sa puna o macheta publicitara… Nu foarte inspirat, dupa parerea mea…

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Adrian Monoranu la Viata cu un Fiat 500.
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu