Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact
Confidențialitate și cookie-uri: acest site folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest site web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

IMTO apare iarasi la TV – Mono in rol de PR

Scris de Adrian Monoranu pe 19 aprilie, 2008 13 comentarii

Deja incep sa ma obisnuiesc cu postura de PR pentru evenimentul acesta. Nu a fost rolul meu initial dar uite ca m-am descurcat onorabil. Am aparut din nou intr-un interviu, de data asta la TELE’M alaturi de Cristian Adomnitei. Nu am putut downloada filmul dar il puteti urmari clickand aici. De asemenea reportajul in varianta scrisa il puteti citi pe site-ul TELE’M. In film mai apar cativa cunoscuti bloggeri ieseni, Marius Sescu, Adrian Voinicu (aka www.ideigeniale.ro),  Haipa (aka www.haipa.ro) si altii ale caror nume nu le cunosc.

Una peste alta evenimentul a iesit foarte bine. Au fost mici scapari dar cred ca a fost 99% o experienta pozitiva atat pentru organizatori, speakeri si participanti. Sper ca IMTO sa se organizeze din nou pentru ca valoarea reziduala a evenimentului zic eu ca va fi destul de mare. Speakerii au reusit sa livreze prezentari potrivite pentru public si publicul a reusit sa livreze intrebari coerente. Felicitari organizatorilor (ASII si PTB) si bafta a la long.

More from my site

  • Despre ce vrei sa vorbesc la IMTO?Despre ce vrei sa vorbesc la IMTO?
  • AdCritics a facut 1 an! LMA!AdCritics a facut 1 an! LMA!
  • Describe life!Describe life!
  • Cum am supravietuit orelor online?Cum am supravietuit orelor online?
  • Despre introspectii si retro-spectiveDespre introspectii si retro-spective
  • Spectacole, datini, targuri si fashion in Craciunia! (P)Spectacole, datini, targuri si fashion in Craciunia! (P)
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Din categoria: Blogging, online marketing, PR, Public speaking, Stiri Etichete: IMTO

Comentarii

  1. Paula a zis

    19 aprilie, 2008 la ora 1:32 pm

    Ar fi frumos ca astfel de evenimente sa devina o traditie si in afara Bucurestiului. 🙂

    Răspunde
  2. Mihai Ropotan a zis

    19 aprilie, 2008 la ora 6:20 pm

    Tele M = TVR ?

    Răspunde
  3. Adrian Monoranu a zis

    19 aprilie, 2008 la ora 6:28 pm

    Nu Mihai, Tele’M = Tele’M. E un post local de televiziune din Iasi. Daca ai citit gresit in titlu sa stii ca am scris „IMTO apare iarasi la TV …”

    Răspunde
  4. Dumitru a zis

    20 aprilie, 2008 la ora 1:16 pm

    Poate la anu’ o sa organizati event-ul intr-o sala unde sa nu coste intrarea asa de mult… Felicitari pentru organizare!

    Răspunde
  5. Bogdan a zis

    20 aprilie, 2008 la ora 8:18 pm

    Desi nu sunt de acord cu acest eveniment (am eu mai multe obiectii privind titlul lui, ceea ce s-a discutat si mai ales pretul), am zis sa dau o mina de ajutor si sa pun reportajul pe Youtube. Asadar, il puteti gasi la adresa
    http://www.youtube.com/watch?v=1dYui-X1BDc

    Răspunde
  6. Bogdan a zis

    20 aprilie, 2008 la ora 8:25 pm

    Si pentru ca „knowledge should be free” (deh, sunt adeptul mai degraba a unor intalniri libere, fara prea mult tam-tam sau de ce nu, la o bere) programul folosit pentru a descarca ORICE content de tip Flash din cadrul unei pagini este Orbit downloader (Google it).

    Răspunde
  7. Ina a zis

    20 aprilie, 2008 la ora 9:15 pm

    Hei Mono,

    Felicitari! Dai bine pe sticla. 😉

    Succese si in continuare!

    Ina

    Răspunde
  8. Daniel Condurachi a zis

    20 aprilie, 2008 la ora 11:22 pm

    data viitoare va rog sa mediatizati mai serios evenimentul. Eu nu am auzit nimic de nicaieri. Sau macar sa ma anunte si pe mine cineva. Multumesc!

    Răspunde
  9. Adrian Monoranu a zis

    21 aprilie, 2008 la ora 7:47 am

    @Bogdan
    Knowledge is not free my friend. Asta toata lumea stie. Nicaieri in lume. Noi romanii ne-am obisnuit asa dar e timpul sa se mai schimbe lucrurile si la noi. Cei 9 speakeri au acceptat sa vorbeasca pe moca dar a trebuit sa le acoperim cheltuielile de deplasare, cazare si masa. In plus a mai costat si sala si protocolul. Nimeni nu a obtinut nici un profit din asta si nici nu a fost scopul organizatorilor. Trebuie insa inteles faptul ca daca vrei sa ai speakeri buni trebuie sa platesti. Asa ca prietene, „nothing is free”!

    Răspunde
  10. Bogdan a zis

    21 aprilie, 2008 la ora 10:17 am

    Aici nu sunt de acord, ci cred ca din contra, prea acceptam sa platim pentru orice nimic doar pentru a nu munci, pentru a nu depunde efort (vezi spaga, educatia, etc). Sunt total de acord ca trebuiau sa existe niste fonduri pentru acest eveniment, dar parca e prea multa goana dupa bani. Spre exemplu au fost o serie de evenimente Microsoft (Microsoft Academic Tour, Roadshow, etc) unde fie erau gratis pentru toti fie pentru studenti. Ei nu sunt asa de importanti? 🙂 In mesajul anterior specificasem ca „should be free”, intrucit fieare are dreptul la educatie iar daca impunem o taxa peste o anumita limita excludem din start destul de multe categorii care este posibil sa aiba un mare potential. Exista Open Educational Resource care se vrea a fi o miscare in acest sens, iar daca e sa vorbim de social-networking din ce in ce mai multe universitati, comunitati, forumuri au implementat cate un Wiki, pe Youtube gasim multe tutoriale din care se poate invata, exista Project Gutenberg plus multe altele. Firmele rominesti ar trebui sa fie putin mai deschise la minte si sa actioneze pe principiul win-win: expun citeva informatii generale despre cum se desfasoara un anumit proiect, asigur o participare gratuita pentru studentii de la facultatile cu profilul target-at si, expunindu-el tehnologiile folosite, atunci cind studentii vor ajunge in productie vor folosi solutiile firmei mele intrucit sunt familiari cu ele.
    Dar deja deviem de la subiect IMTO. Felicitari pentru initiativa, prezentare si la cit mai multe proiecte practice.

    Răspunde
  11. adi a zis

    21 aprilie, 2008 la ora 11:59 am

    Sunt constient de faptul ca la IMTO nu prea s-a scos profit. Insa imi pun o intrebare: si daca s-a scos care-i problema?

    Knowledge shouldn’t be free. Ce s-ar intampla daca toti afganii, pakistanezii, irakienii etc. ar invata sa fabrice trinitrotoluen? N-ar mai fi asa de bine nu?

    E ok sa faci profit, e ok sa platesti ca sa participi la o conferinta.

    Mocka is out of fashion (in ceea ce priveste informatia)!

    Răspunde

Trackbacks

  1. Contul meu de Twitter e vedeta locala | Idei Geniale spune:
    19 aprilie, 2008 la 11:43 pm

    […] Mersi Mono ca ma incadrezi la bloggeri cunoscuti din Iasi. Oare sunt si […]

    Răspunde
  2. IMTO Girls pics & feedback | Marius Sescu spune:
    21 aprilie, 2008 la 1:22 pm

    […] despre cum a fost la IMTO am vazut la: Mono, Andrei Rosca, Ines, Bobby Voicu, Adi, Ciprian, […]

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Follow me on Facebook

Follow me on Facebook

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet.

Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Portal de Shopping Online

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cismaru
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob

Comentarii recente

  • Valentin la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Răzvan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan la Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Bogdan I la Defectiuni, reparatii, centrale termice, service si forumuri
  • Organics Food la Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Ce ai vrea sa inveti la un curs de Content Marketing?
  • Suntem mai stresati decat credem.
  • Hangouts – Muse Iasi
  • Tu cum vezi Iasiul in viitor?
  • Viata cu un Fiat 500.

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament comunicare concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts iasi Marketing online online marketing palas iasi palas mall Pozitionare PR publicitate reclama reguli review romani romania shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2022 Adrian Monoranu