Marketing in cuvinte si imagini

Blogul lui Adrian Monoranu

  • Acasa
  • Despre autor
  • Contact

Placement … good or bad

Scris de Adrian Monoranu pe 29 octombrie, 2007 10 Comments

In weekend pe cand ma duceam la prietenul meu bancomatul sa ma realimentez cu cash am zarit cu coada ochiului un banner pe o biserica din Iasi. Nu am rezistat si i-am aplicat repede o poza cu telefonul pentru ca vreau sa v-o arat. Un exemplu de placement. Bun sau rau, va las pe voi sa judecati.

moto_00291.jpg

Prima data mi s-a parut si mie ciudat. Schele si popi! Ma gandeam ce naiba cauta popii pe langa schele. In afara de faptul ca bannerul e pe o biserica nu vedeam nicio legatura. Apoi am aflat ca „popii” respectivi sunt de fapt stalpii care tin schelele. Nice nu? Si acum ma intorc la placement. „Popi” pe biserica. Good or bad?

More from my site

  • Santierul Palas – un touchpoint bun?Santierul Palas – un touchpoint bun?
  • E greu cu donwnloadu’ asta!E greu cu donwnloadu’ asta!
  • O categorie care da batai de capO categorie care da batai de cap
  • Ai putea sa reusesti imposibilul cu Vodafone 4G+Ai putea sa reusesti imposibilul cu Vodafone 4G+
  • Millennium Bank – talking about bad placementMillennium Bank – talking about bad placement
  • Romanii, Udrea si Facebook-ulRomanii, Udrea si Facebook-ul
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Filed Under: advertising, banner

Comments

  1. marius sescu says

    29 octombrie, 2007 at 4:18 pm

    It’s not good or bad! Este doar publicitate.
    Acum, eu cred ca ar trebui sa suni la nr respectiv, doar tocmai i-ai facut publicitate pe moka!
    Chiar nu stiam de unde pot inchiria niste popi!
    Super tare!

    Răspunde
  2. Raz says

    29 octombrie, 2007 at 6:12 pm

    super tare…

    daca nu te superi, as vrea sa te intreb cu ce telefon e facuta poza ? calitatea e super

    Răspunde
  3. Adrian Monoranu says

    29 octombrie, 2007 at 6:57 pm

    Raz, e un Motorola V8. Sau razr 2.

    Răspunde
  4. andi says

    29 octombrie, 2007 at 7:21 pm

    good sau bad? o chestie involuntar amuzanta! o sa atraga atentia cu atat mai mult datorita asocierii!
    funny!

    Răspunde
  5. Simona says

    29 octombrie, 2007 at 8:41 pm

    Ma intreb cat o sa dureze pana apar pe gardul de la Palas reclame. La BCU deja a aparut una, mica, timida, dar iese si mai tare in evidenta pt ca e singura.

    Mie totusi mi se pare ca arata cam prost pe schelele unei biserici banner-ul ala. Ingenios, dar cam aiurea…

    Răspunde
  6. dana says

    30 octombrie, 2007 at 1:37 am

    foarte tare foto! ma gandesc daca au facut placement-ul intentionat, sau din intamplare 🙂

    Răspunde
  7. adi says

    30 octombrie, 2007 at 10:22 am

    e clar ca e si bun si rau. bun pentru „companie”, pt. ca atrage atentia (sincer observasem si eu bannerul si ma intrebam de ce „si popi”), insa pentru biserica… avand in vedere ca nu multi stiu ca popii sunt si stalpii care sustin schelele, ar putea parea „la misto”.

    oricum, daca as fi o firma care se ocupa cu asa ceva, mi-as gasi un nume… overall nu suna bine „schele si popi”.

    Răspunde
  8. Adrian Monoranu says

    30 octombrie, 2007 at 12:22 pm

    @Adi: Normal ca exista si un nume, dar in cazul de fata nu cred ca ar fi avut acelasi efect precum „schele si popi”. Mesajul poate parea hilar pentru cineva care nu cunoaste domeniul. Personal cred ca asocierea a fost intamplatoare dar de bun augur. Banuiesc ca cei care l-au pus s-au distrat copios pe tema asta.
    @Simona: E o practica foarte frecventa. Plasele de mascare sunt touch point-uri foarte bune. Nu demult gasisem pe un blog un exemplu genial de folosire a plasei de mascare. De fapt in locul plasei de mascare era un mesh imens cu o reclama la o masina de gaurit. Pusa inside-out, in asa fel incat toti muncitorii sa o vada day by day. Genial!

    Răspunde
  9. sis says

    30 octombrie, 2007 at 5:14 pm

    Ca plasament, zic eu ca pe biserica are un efect pe care nu l-ar fi avut in alta locatie si „gluma” isi face treaba de atragere a atentiei mai ales asupra unei parti importante din piata tinta care se presupune ca ar avea idee despre ce este vorba.
    Numai ca mai departe, nu prea imi dau seama ce face cu atentia castigata. Teoretic ar trebui sa se rasfranga asupra notorietatii firmei numai ca elementele de identificare ale acesteia (nume, sigla) sunt ultimele care se observa datorita dimensiunilor reduse. Deci, in afara situatiilor in care determina comportament direct (notare telefon sau sunat), ramane doar o gluma buna care…fuse, fuse si se duse.De curiozitate, a citit careva despre ce firma e vorba?
    Ca sa-ti raspund la intrebare Mono, din punctul meu de vedere, plasamentul:good.

    Răspunde
  10. marius sescu says

    30 octombrie, 2007 at 7:32 pm

    Super tare, 10 comentarii pentru un banner pus pe o schela la o biserica!
    Plasament: Good

    Răspunde

Scrie un comentariu! Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

vlogul din dressing

Aboneaza-te

Monoranu.ro este accelerat de Simplenet – prima gazduire web din Romania optimizata pentru WordPress.

Portal de Shopping Online

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor.
Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: Politică cookie-uri

Blogroll

  • Alex Mazilu
  • Bradut Florescu
  • Cristi Nistor
  • Long Way to London
  • Marius Sescu
  • Roxana Radu
  • Tudor Iacob
Licenţa Creative Commons
Marketing in Cuvinte si Imagini de Adrian Monoranu este licenţiat printr-o Licenţă Creative Commons Atribuire-Necomercial-FărăModificări 3.0 România .

Articole recente

  • Imi plac companiile care se implica in educatie!
  • 3 workshop-uri UTILE de dezvoltare profesionala la Congress Hall!
  • 3 moduri sigure de a-ti pierde angajatii in 2019.
  • Hangouts – August no.2
  • De ce esuezi ca antreprenor?

Comentarii recente

  • eBogdaneBogdan (61 comments) la Hangouts – August no.2
  • Ștefan Sacaleanj (61 comments) la Nu putem fi toti manageri!
  • Adrian Monoranu (61 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • cismaru (61 comments) la Bugetul de promovare – cum il estimam?
  • Adrian Monoranu (61 comments) la Nu putem fi toti manageri!

Etichete

2009 advertising alegeri Aniversare bere blog bloggeri Blogging brand Bucuresti campanie comportament concurs criza educatie eveniment facebook feaa fotbal grecia hangouts heineken iasi Marketing naming online palas iasi palas mall PR prezentare publicitate reclama review romani romania schimbare shopping social media spot strategic planning strategie studenti Vacanta viral vodafone

Copyright © 2019 Adrian Monoranu